اضافه شدن زیرنویس خودکار به ویدئوهای اینستاگرام برای ناشنوایان

[ad_1]

فرارو-اینستاگرام روز سه شنبه اعلام کرد که در حال اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدئوهای خود است.

به گزارش فرارو، اینستاگرام میگوید افزودن کپشن به ویدئوهای اینستاگرام باعث می شود از این نرم افزار برای افراد ناشنوا و کم شنوا استفاده شود. به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

اینستاگرام

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد: «این ویژگی جدید تعداد زیادی است که در راه است و کاربران می توانند این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنند.» کاربران می توانند در هنگام گذاشتن پست، از قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه نمایش زیرنویس ها را فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی در حالی منتشر شد که اینستاگرام پلتفرم خود را به روز کرده و ویژگی های بدن را برای رقابت بهتر با TikTok ارائه کرده است.

در اوایل سال جاری، اینستاگرام اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند تنها ویدیوهای Reels را نداشته باشند بلکه هر ویدیویی را در این برنامه ریمیکس کنند. ، اینستاگرام ویژگی جدید «Reels Visual Replies» را نیز ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد کامنتی که زیر یک پست گذاشته شده را ریپلای کرده و در ویدئوی ریلزی به آن پاسخ دهند. اجازه می‌دهد به نظرات مربوط به خود به صورت ویدیویی پاسخ دهنده باشد.

اینستاگرام

راه اندازی ویژگی زیرنویس خودکار نیز یک روز پس از اعلام اینستاگرام مبنی بر پایان پشتیبانی از برنامه خود برای IGTV صورت می گیرد. برنامه اصلی اینستاگرام ادامه خواهد داد. اینستاگرام همچنین تمرکز خود را بر روی Reels قرار داده است و میگوید Reels همچنان بزرگترین مشارکت کننده در رشد این برنامه است و قصد دارد به سرمایه گذاری روی این ویژگی ادامه دهد.

منبع: techcrunch

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما