اعتراض شدید به داوری بازی با پرسپولیس :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر : 1811561 |
30 بهمن 1400 ساعت 21:35 |
6,285 بازدید |

3
دیدگاه

کمک داور ۲ اشتباه فاحش داشت؛

باشگاه آآوییییییم سس هه اداها هپیا ککد اششباهات داوی یییه ایی یی در سپیار باپپسپسپیسیس یسیایه های صادر ککد.

به گزارش “ورزش سه”، شرکت اراک در شرایط شب گذشته مقابل پرسپولیس شکست که پیام حیدری، داور وسط و حمیدرضا افشون، داور دوم این دیدار مورد انتقاد قرار گرفت و اعلام کرد آفساید مهرداد بایرامی در نیمه اول و صحنه مشکوک به آفساید در زمان گل اول پرسپولیس، با اعتراض اراکی‌ها مواجه شد.

ناشگاه اراک در واکنش به قضاوت تیم داوری دیدار با پرسپولیس در بیانیه‌ای انوششد

«در جریان شب گذشته تیم فوتبال لیگ مقابل پرسپولیس، دو صحنه واضح (نه مشکوک) داوری اتفاق افتاد هر بیننده تلویزیونی و افرادی که در هر نقطه ای در ورزشگاه بودند، متوجه اشتباه داوری شدند، اما کمک داور دوم مسابقه دو اشتباه فاحش. انجام داد.

در قیقهقیقه 39 ههداد باییایی، هاج آآوییییییک در ففصص کک هه کک ققار گگفف بود ا اصی جیجیجی ککک صای دوم مقققی سسم گگززی یا از اراکیها گگفف.

عجیبتر همین کمک داور در دقیقه 76 پرچمی که در نیمه اول به اشتباه بالا برده بود را ناحق بالا نبرد تا پرسپولیس گلزنی کند و سرنوشت بازی را با این دو تغییر تغییر دهد.

تیم فوتبال خود در این فصل و بنابر نظر تمام داوری ضرر را از داوری کرده است و در مسابقات حساس مقابل حریفان بالای جدولی مقابل تیم های سپاهان، استقلال، پیکان، گلگهر سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران از داوری که این سریال را در بر می گیرد. اشتباهات در بازی هفته هجدهم برابر پرسپولیس نیز ادامه پیدا کرد.

حتی اگر در سه بازی از 6 اشاره شده اشتباهات داوری علیه تیم اتفاق نمیافتاد، این تیم الان در جایگاه سوم یا چهارم جدول را دراختیار داشت، اما شاید نامه هایی که در این فصل بدون جنجال به فدراسیون فوتبال زده شده بیتاثیر بوده و ما هم باید مثل این باشد. بریهیها با سصصصصا حق خودمان ا گییی تکهوییس سال حضحضشش در یگیگ بت ا پشپش سس یگذیگذارد، ظظم شششد.»

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما