اگر مدال از طریق پست برسد، آیا هنوز می درخشد؟

[ad_1]

گوچر گفت که قصد نداشت به بازی‌های پکن امسال توجه کند. اسکیت بازی و جنجال بر سر والیوا او را جذب کرد.

گوچر که این هفته از خانه اش در بولدر، کولو تلفنی صحبت کرد، گفت: «کل این وضعیت فقط یک سیلی به صورت همه ورزشکاران پاک است.

چیزی که در حین صحبت روشن شد، چیزی است که ارزش یادآوری را دارد: بار روانی که بر دوش ورزشکارانی که طبق قوانین بازی می‌کنند سنگینی می‌کند و در مقابل ورزشکارانی که این کار را نمی‌کنند، مقابله می‌کنند. او گفت: “ما از آنها می خواهیم که بگویند، “هی، این فرد تست مثبت داشته است، اما می دانید، باید آن را نادیده بگیرید و به آنجا بروید و همچنان باور داشته باشید که می توانید این کار را انجام دهید. اگرچه این ورزشکار دیگر به طور بالقوه دارای مزیتی است که شما هرگز نمی توانید داشته باشید، به این موقعیت دست پیدا کنید. این مضحک است.”

اعتبار…فرانک آگشتاین / آسوشیتدپرس

گوچر هرگز موفق به کسب مدال المپیک نشد، اما او در مسابقات قهرمانی جهانی 2007 در اوزاکا، ژاپن، عملکردی غیرمنتظره داشت.

مدال برنز توسط جامعه دو و میدانی آمریکا به عنوان دلیلی بر این موضوع ستایش شد که دوندگان مسافتی که در ایالات متحده متولد و بزرگ شده اند می توانند با هرکسی رقابت کنند. آن سکو و به جای برنز، مدال نقره را دریافت کرد، تفاوتی به ظاهر کوچک اما تفاوتی که نه تنها به معنای جایزه اضافی و پول حمایتی بلکه به معنای خودباوری بیشتر نیز بود.

او نمی تواند به این موضوع فکر نکند، زیرا در سال 2015، یک آزمایش خون مجدد نشان داد که نفر دوم مسابقه اوزاکا، الوان آبیلگاسه از ترکیه، دوپینگ کرده بود. پس از درخواست های طولانی رقیب او، برنز گوچر نقره شد. مقامات آن را در سال 2020، 13 سال پس از مسابقه برای او فرستادند. وقتی او جعبه کوچک را دید که از طریق پست به دستش رسید، گفت که نمی تواند آن را باز کند. احساسات بسیار زیادی وجود داشت: شادی، ناامیدی، عصبانیت، گوچر و همسرش، آدام، یکی دیگر از دونده های مسافت المپیک، به همراه پسر کوچکشان مراسم اهدای جوایز بداهه ای را در اتاق نشیمن خود برگزار کردند. دوستان برای تبریک به او روی زوم رفتند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما