بررسی و راهنمای خرید آنتی ویروس بهترین بر

در بخش ساپورت فروشگاه اورجینال کی شما میتوانید بعد از خرید لایسنس eset endpoint security اورجینال به بخش پشتیبانی آنتی ویروس اورجینال خریداری شده توسط خودتان دسترسی داشته و از خدمات پشتیبانی انواع آنتی ویروس اورجینال نیز بعد از خرید بهره مند شوید. اما خدمات این فروشگاه فقط به خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال ختم نمیشود. در این فروشگاه نقد و بررسی آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی ، بیت دیفندر ، ای ست نود32 و همچنین نورتون به صورت تخصصی انجام شده است. اگرچه ویروس‌های MacOS Apple وجود دارند، اما نسبت به ویروس‌های ویندوز رایج نیستند، بنابراین محصولات آنتی‌ویروس برای دستگاه‌های مبتنی بر Mac استاندارد کمتری نسبت به ویندوز دارند. چندین محصول رایگان و پولی در دسترس هستند که ابزارهای درخواستی را برای محافظت در برابر تهدیدات بدافزار بالقوه از طریق اسکن بدافزار تمام سیستم و توانایی غربال کردن رشته‌های ایمیل خاص، پیوست‌ها و فعالیت‌های مختلف وب ارائه می‌کنند.

با گسترش فضای مجازی و افزایش تعداد کاربران اینترنت، خطرات امنیتی نیز افزایش یافته است. به همین دلیل لازم است از برنامه‌های آنتی ویروس مناسب برای حفاظت از داده‌ها و سیستم عامل استفاده کنیم. اما با وجود تنوع برنامه‌های آنتی ویروس در بازار، چگونه می‌توانیم بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنیم؟

ویروس‌کش‌ McAfee یکی از پیشگامان ارائه دهنده نرم افزارهای ویروس‌کش با 34 سال تجربه در حوزه محافظت از دستگاه‌ها است. علاوه بر قابلیت ضدویروس مکافی مجموعه ای از اسکن‌ها، تنظیمات سیستم، رمزگذاری و فایروال را برای اطمینان از اینکه دستگاه شما در بهترین حالت و بدون ویروس و یا تهدید است، ارائه می‌دهد. نوع کاربری کاربران از کامپیوترشان، سرعت اینترنتی که در اختیار دارند و همچنین توانمندی سخت افزاری کامپیوترشان، عوامل اصلی در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب است. کاربرانی که کارهای Render گیری (طراحی پیشرفته و خروجی با کیفیت و ابعاد بالا) انجام می دهند، نباید آنتی ویروسی انتخاب کنند که منابع زیادی از CPU را اشغال کند؛ زیرا در کارشان اختلال ایجاد می کند. کاربرانی که اغلب وقت خود را به بازی، وب‌گردی و یا شنیدن موزیک می گذرانند، تقریباً هر آنتی ویروسی را می توانند انتخاب کنند (به شرط سرعت اینترنت مناسب و قدرت بالای سخت افزارهای کامپیوترشان).

آنتی ویروس Eset برای کاربران خانگی

۱. نیازمندی‌های شخصی را مشخص کنید:

قبل از انتخاب برنامه آنتی ویروس، نیازمندی‌های خود را مشخص کنید. برخی از نیازمندی‌های معمول شامل حفاظت در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، تروجان‌ها و فایل‌های مشکوک است. همچنین ممکن است نیاز به قابلیت پشتیبانی از چند سیستم عامل داشته باشید.

قابلیت کنترل برنامه پیشرفته آن به شما امکان بلاک/اجازه دادن به برنامه ها بر روی کامپیوتر محلی را می دهد، بنابراین شما را از تهدیدات بحرانی حفظ می کند. کنترل برنامه eScan شامل ماژول لیست سفید است که امکان اجرای تنها برنامه های منتخب را می دهد ، در حالی که اجرای مابقی را محدود می-کند. باتوجه به محبوبیت و میزان استفاده کاربران از سیستم عامل ویندوز، تمامی هکر ها تلاش خود را می کنند تا به هر نحوه ممکن بتوانند به این سیستم عامل نفوذ کرده و از کاربران سو استفاده کنند. بله، شما می‌توانید درخواست خرید خرید لایسنس nod32 یا خرید لایسنس kaspersky و یا هر آنتی‌ویروس دیگری را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید. برای خرید انواع لایسنس اورجینال آنتی ویروس، از خدمات بین‌المللی ایرانیکارت استفاده کنید.

۲. بررسی و مقایسه برنامه‌های موجود:

بعد از مشخص کردن نیازمندی‌های خود، به بررسی و مقایسه برنامه‌های آنتی ویروس موجود در بازار بپردازید. برنامه‌های مختلف از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی برخوردارند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها شامل قابلیت شناسایی و حذف ویروس‌ها، تاثیر کم بر روی سیستم، به روز بودن مداوم بانک اطلاعاتی و قابلیت اسکن فایل‌ها و پست الکترونیکی است. همچنین برنامه‌هایی که قابلیت جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها به سیستم را دارند نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

Microsoft Security Essentials آخرین نرم افزار معرفی شده در این پست را به شرکت مایکروسافت اختصاص میدهیم. آنتی ویروسی رایگان که حداقل های امنیتی را برای ویندوز فراهم میکند و کارایی ساده ای دارد. منابع چندانی از سیستم را اشغال نمیکند و از این نظر کاملا مطلوب است اما همان طور که گفته شد حداقل امنیت را برای شما فراهم میکند و از حیث مقابله با تهدیدات قابل اعتماد نیست. یک نسخه رایگان از نرم افزاری که مورد علاقه شما واقع شده و دوست دارید از آن استفاده نمایید را دانلود و نصب و امتحان کنید.

۳. مشاهده نظرات کاربران و نقد‌ها:

  • در صورتی که ویندوز شما آپدیت باشد نسخه قبل از 16 قابل نصب می باشد .در صورتی که هنگام نصب پیغام outdated version of microsoft windows مشاهده میکنید جهت راهنمای نصب به منوی آموزش قسمت رفع خطاها ، رفع خطای نصب نشدن روی ویندوز7 مراجعه کنید .
  • آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر جز آنتی ویروس های مطرح در جهان به حساب می آید.
  • با داشتن آنتی ویروس ایست شما در برابر حملات و اجرایی شدن باج افزار ایمن می‌شوید.
  • این آنتی ویروس برای مدت ها جزو 10 آنتی ویروس برتر دنیا بوده و دارای امکانات نظیر محافظت از پرداخت ها، رمزنگاری فایل ها و… می‌باشد.

برترین و سریع ترین آنتی ویروس

نظرات کاربران و نقد‌های موجود درباره برنامه‌های آنتی ویروس، می‌توانند به شما در انتخاب بهترین برنامه کمک کنند. نظرات دیگران می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره عملکرد و کارایی برنامه را ارائه دهند. همچنین می‌توانید از نقد‌ها و پیشنهادات کاربران استفاده کنید تا احتمال خرید یک برنامه ناکارآمد را به حداقل برسانید.

Kaspersky Internet Security for Android

۴. رعایت قوانین و مقررات:

برنامه‌های آنتی ویروس باید مطابق با قوانین و مقررات جاری کشور شما عمل کنند. از این رو در انتخاب برنامه، به این نکته توجه کنید که آیا برنامه از لحاظ قانونی و فنی به اصول امنیتی پیشنهادی رعایت می‌کند یا خیر.

۵. تست نسخه‌های آزمایشی:

قبل از خرید هر برنامه آنتی ویروس، بهتر است نسخه‌های آزمایشی را تست کنید. با استفاده از نسخه آزمایشی، قابلیت‌ها و عملکرد برنامه را در دستگاه خود تجربه کنید و اطمینان حاصل کنید که برنامه با سیستم عامل شما سازگاری دارد و نیازمندی‌های شما را برآورده می‌کند.

در نهایت، به کاربران توصیه می شود که کــُندی سرعت را تحمل کرده و آنتی ویروسی را انتخاب کنند که تضمین کننده‌ی حداکثر امنیت باشد؛ هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، همین است. لایسنس به صورت یک کد لایسنس 20 رقمی اورجینال میباشد و زمان تحویل بلافاصله پس از پرداخت کد لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus در حساب کاربری تحویل داده میشود. جهت دانلود نرم افزار اصلی میتوانید از لینک رسمی سایت eset.com اقدام به دانلود نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز نمایید .و یا از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناس سایت در ارتباط باشید . هدف نودسرو ارائه لایسنس های آپدیت آنتی ویروس نود32 با قیمت کم برای همه کاربران ایرانی است و این کار در نودسرو ، زیر نظر افراد متخصص صورت می گیرد. بازخورد هایی که همیشه از شما کاربران گرامی گرفته ایم خیلی امیدوار کننده بوده و همواره سعی در جلب رضایت شما خواهیم داشت. کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود.

خرید آنتی ویروس

در نهایت، هنگام خرید برنامه آنتی ویروس، بهتر است از منابع قابل اعتماد خرید کنید و از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر استفاده کنید. با دقت و شناخت بهترین برنامه آنتی ویروس، می‌توانید از دسترسی ویروس‌ها به سیستم خود جلوگیری کنید و امنیت اطلاعات خود را به حداکثر برسانید.

سیستم عامل ویندوز با بیش از یک میلیارد نصب، محبوب ترین سیستم عامل در جهان می باشد، خرید آنتی ویروس برای pc ، کامپیوتر شما را ایمن و پاک نگه می دارد. آنتی ویروس نود 32 به عنوان یکه تاز ضد ویروس‌های دنیا محسوب می‌شود که در قالب یک نرم افزار تمامی ویژگی‌های زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از اطلاعات مالی تا عکس‌های خانوادگی، بسیاری از اطلاعات تجاری و شخصی ما در دستگاه‌های ما وجود دارد. متأسفانه، ما اغلب انتظار داریم که داده های آنلاین ما بدون خرج کردن، ایمن باقی بماند. مطمئناً شرکت هایی که ادعا می کنند این کار را رایگان انجام می دهند تا حدودی مسئول این سردرگمی هستند.

از اینکه مجموعه‌ی IranSetup را به عنوان پایگاهی امن جهت تهیه محصولات امنیتی انتخاب نمودید از شما سپاسگزاریم. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، در این زمینه مطلوب ترند. در حال حاضر آنتی ویروس‌های سیمنتک و کسپر از لیدرهای حوزه امنیت هستند و جایگاه بالاتری را نسبت به بقیه آنتی‌ویروس‌ها دارا می‌باشند. جزئیات بیشتر در مورد نصب و فعال سازی محصول را می توانید در اینجا مشاهده کنید. زمانیکه اطلاعات خود را برروی سیستم خود ذخیره می کنید بدون نگرانی از حمله های احتمالی جلوگیری می شود ، داشتن دسته بندی برای استفاده سایر کاربران از سیستم .

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما