به روز رسانی زنده کانادا: دستور پاکسازی پل کلید در مرز ایالات متحده اعمال می شود

[ad_1]

ویدئو

رونوشت

رونوشت

انتاریو وضعیت اضطراری اعلام کرد زیرا اعتراضات زنجیره تامین را مختل می کند

داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو، هشدار داد که معترضانی که مسیرهای ترانزیت را پاک نمی‌کنند ممکن است با حداکثر مجازات 100000 دلاری، تا یک سال زندان و از دست دادن احتمالی مجوزهای تجاری و شخصی مواجه شوند.

امروز، من از اختیارات خود به عنوان نخست‌وزیر انتاریو برای اعلام وضعیت اضطراری در استان خود استفاده می‌کنم و کابینه را تشکیل می‌دهم تا از مقامات قانونی برای صدور فوری دستوراتی استفاده کنم که به وضوح نشان می‌دهد مسدود کردن و ممانعت از این امر غیرقانونی و مجازات است. جابجایی کالاها، افراد و خدمات در امتداد زیرساخت‌های حیاتی. جریمه‌های عدم تطابق با حداکثر مجازات 100000 دلاری و حداکثر یک سال حبس خواهد بود. همچنین اختیارات بیشتری را برای در نظر گرفتن لغو مجوزهای شخصی و تجاری هر کسی ارائه خواهیم کرد. این امر مانع از حقوق مردم انتاری برای اعتراض مسالمت آمیز نخواهد شد. ابزارهای اضافی برای کمک به توقف اشغال غیرقانونی اتاوا و پل سفیر در ویندزور فراهم می کند.

پخش کننده ویدیو در حال class=
داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو، هشدار داد که معترضانی که مسیرهای ترانزیت را پاک نمی‌کنند ممکن است با حداکثر مجازات 100000 دلاری، تا یک سال زندان و از دست دادن احتمالی مجوزهای تجاری و شخصی مواجه شوند.اعتباراعتبار…برت گانلاک برای نیویورک تایمز

دادگاه کانادایی در اواخر بعد از ظهر جمعه اعلام کرد، تظاهرکنندگان باید منطقه مسدود کننده پل سفیر در ویندزور، انتاریو را پاکسازی کنند، حکمی که قصد دارد راهی را برای تردد آزادانه در سراسر پل، که تقریباً یک سوم تجارت ایالات متحده و کانادا را انجام می دهد، باز کند. روزها توسط معترضان مسدود شده است.

این حکم توسط قاضی جفری مورووتز از دادگاه عالی انتاریو در ساعت 7 بعد از ظهر به اجرا گذاشته شد.

این حکم دادگاه بخشی از فعالیت‌های قانونی بود، زیرا مقامات کانادایی در تلاش برای مهار اعتراضاتی بودند که از دو هفته پیش در اتاوا، پایتخت کانادا آغاز شد، زمانی که گروه‌های سازمان‌دهی شده از رانندگان کامیون و سایرین در شهر تجمع کردند تا به الزامات واکسیناسیون برای کامیون دارانی که وارد می‌شدند اعتراض کنند. کانادا. تظاهرات به یک فریاد نبرد گسترده‌تر، عمدتاً از سوی گروه‌های راست‌گرا، علیه محدودیت‌های همه‌گیری و مدیریت جاستین ترودو نخست‌وزیر با همه‌گیری تبدیل شده است.

معترضان جاده های منتهی به مرز ایالات متحده را در چهار نقطه مسدود کرده اند – ویندزور، انتاریو، سارنیا، انتاریو، امرسون، مانیتوبا، و کوتس، آلبرتا.

عصر روز جمعه در ویندزور، با نزدیک شدن به زمان اجرای حکم دادگاه، خودروهای پلیس در حال رسیدن به محل برگزاری نزدیک محاصره مشاهده شدند. صحنه شبیه یک مهمانی بود، با آتش بازی، موسیقی و گروه کر از فریادهای “آزادی” در داخل. پاسخ به بوق

Lori-Jean Hamilton Nugent، یکی از ساکنان ویندزور که در بخش خرده فروشی کار می کند، گفت که از این دستور تبعیت خواهد کرد.

او گفت: “ما مقاومت نخواهیم کرد. همه چیز همین است. مقاومت نکن. مشکل ایجاد نکن. برو حرفت را بگو. ما راه دیگری پیدا خواهیم کرد، روز دیگری خواهد آمد. برای پایان دادن به این که آنها این یک جمعیت را متلاشی کنند. در سراسر کانادا – در سراسر جهان بسیار زیاد است. مثل اینکه همه از خواب بیدار شدند و گفتند: “آره، این کامیونداران درست می گویند.”

او افزود: “و این چیزی است که من فکر می کنم همه ما باید بدانیم این است که ما آزادی می خواهیم، ​​بهتر است اکنون بجنگیم زیرا اگر اکنون نجنگیم، ممکن است یک هفته دیگر آن را نداشته باشیم.”

روز جمعه، در حالی که مقامات شهر برای هجوم تظاهرکنندگان بیشتر در آخر هفته آماده می‌شوند، شهر اتاوا درخواستی را برای دستوری برای سرکوب اعتراضات ارائه کرد.

اوایل روز، داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو، وضعیت اضطراری را برای کل استان اعلام کرد و پلیس اتاوا برای سومین آخر هفته متوالی هزاران معترض را آماده کرد.

آقای فورد گفت: اگر معترضان مسالمت آمیز را ترک نکنند، “عواقبی در پی خواهد داشت و شدید خواهد بود.”

او گفت که حداکثر مجازات برای عدم رعایت دستورات استانی 100,000 دلار و یک سال حبس به اضافه ابطال مجوزهای شخصی و تجاری خواهد بود.

آقای ترودو روز جمعه بحران را ارزیابی کرد و گفت که بهترین نتیجه این خواهد بود که معترضان «خود تصمیم بگیرند که شنیده شده اند، ناامیدی و اختلاف نظر خود را ابراز کرده اند، و اکنون زمان آن فرا رسیده است که بروند. خانه.”

آقای ترودو در یک کنفرانس خبری در اتاوا گفت، اما چون آنها این کار را نکرده‌اند، «مداخله پلیس قوی‌تر» صورت خواهد گرفت. تحت تأثیر این محاصره ها – این درگیری باید پایان یابد.

خودروسازان به ویژه از تعطیلی جزئی پل سفیر که ویندزور و دیترویت را به هم وصل می کند متاثر شده اند. کامیون ها روزانه هزاران بار از آن عبور می کنند و 300 میلیون دلار کالا حمل می کنند که حدود یک سوم آن مربوط به صنعت خودرو است. خودروسازان را با کمبود قطعات مهم مواجه کرد و شرکت‌ها را مجبور کرد که برخی از کارخانه‌های انتاریو تا آلاباما را در روز جمعه تعطیل کنند.

اتحادیه Teamsters – که نماینده 15000 راننده کامیون های مسافت طولانی در کانادا است، اما عموماً معترضان نیستند – محاصره را محکوم کرد که هزاران شغل را تهدید می کند.

در ویندزور قبل از اجرای حکم دادگاه، رابین غنام، با پرچم کانادا که روی شانه هایش بسته شده بود، در نزدیکی یک تریلر باز ایستاده بود که در آن گروهی از مردان با یک افسر پلیس انتاریو صحبت می کردند.

خانم غنام که اهل ویندزور است، گفت که برای حمایت از کاروان به مدت پنج روز به اتاوا رفته است. او گفت که قصد این گروه در این پل حذف دستورات کووید-19 است.

او گفت: “من معتقدم که این شلوغ ترین پل در کانادا است، این جایی است که ما باید باشیم، زیرا همه چیز در مورد تعطیل کردن اقتصاد است.” “آنها این کار را به مدت دو سال با ما انجام داده اند. پس دادنش.»

شاشانک بنگالی و آلیسون هانافورد در تهیه گزارش مشارکت داشتند.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما