تمام اتفاقات امیدوار کننده یک سال بد

[ad_1]

وب سایت آسو: سال 2020 برای همه جهان سال خوبی نبود. ویروس هایی که در سال 2020 بر روی کل دنیا قرار گرفتند.

تمام اتفاقات امیدوار کننده یک سال بد

۱. سالی بی‌سابقه برای انرژی‌های پذیرنده

برای مثال در سه ماه نخست سال 2020، نیمی از برق تولیدی در بریتانیا توسط انرژی های انرژی پذیرنده افزایش یافته و افزایش استفاده از انرژی بادی را نیز در سال 2020 خواهد داشت. رکورد تازه‌ای در تولید انرژی پاک‌گرم بخورد.

همچنین در سال 2020، بزرگترین تولید کننده نفتی اتحادیه اروپا وعده داد که عملیات حفاری را آغاز خواهد کرد.

2. افزایش تعداد که به برق دسترسی دارند

بنا بر گزارش ماه اکتبر آژانس بین‌المللی انرژی، تلاش‌ها برای به‌کارگیری در حال حاضرینه‌سازی به برق در نتیجه توسعه نتیجه بخشی بوده است. همه‌گیری و پس از آن تداوم بیابد.

۳. جستجو برای بیرون راندن خودروها از شهرها

در رابطه با هوای پاکتر در شهرها نیز اخبار خوبی به میرسد.برایتون، یورک، گنت، اسلو، کپنهاگ، مادرید. ، بارسلون و بوگوتا از جمله شهرهایی هستند که در این رابطه دست به دلگرمی می زنند.

تمام اتفاقات امیدوار کننده یک سال بد

4. کاهش سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی

لویدز (Lloyds)، بزرگترین بازار بیمه جهان، نیز اعلام کرد که در شرکتی که با استخراج ذغالسنگ، ماسه های نفتی و حفاری در قطب شمال سروکار دارند سرمایه گذاری می کنند. صدور بیمه نامه های جدید را برای پروژه های مربوط به ذغالسنگ، ماسه های نفتی و حفاری در قطب شمال موقف خانواده موقف خانواده موقف زندگی موقف.

۵٫ رایگان کردن محصولات دوران قاعدگی در اسکاتلند

اسکاتلند در ماه نوامبر تاریخ ساز و تبدیل به اولین کشوری شد که محصولات دوران قاعدگی را رایگان و عمومی اعلام کردند. که «تصمیم اسکاتلند پیروزی بزرگی برای [جنبش]عدالت بری ق یقازهای ززان و کسایی که قاعهه هیشیشند وففاهه ساختن حصحصحصلات مربط هه آآ بهههیا از هارند ا هه سسی ششا ت.

۶. پیشرفت‌هایی در مقابله با مالاریا و سل

در ماه نوامبر سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که مرگومیر از مالاریا به کمترین سطح رسیده و نسبت به 20 سال گذشته تقریباً 60 درصد کاهش یافته است. دریافت به مالاریا و 7/6 میلیون مورد مرگومیر بر اثر مالاریا جلوگیری به عمل آمده با این حال، سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که کوو 19 این پیشرفت در برابر مالاریا را با خطر احتمالی است و از کشور خواست تا مداخلات هدفمند بهتری داشته باشد. انجام، ابزارهای جدید ارائه سازند و بودجه را افزایش می دهد.

همچنین سازمان بهداشت جهانی گزارش سالانه خود درباره سل را نیز در ماه نوامبر منتشر کرد و نشان داد که تعداد مرگ ومیر در سطح جهان بین سالهای 2015 و 2019، 14 درصد کاهش یافته است. میلیون مورد مرگ‌ومیر برای عملی که رقم بهت‌آوری است.

۷. درباره اچ‌آی‌وی و ایدز اخبار خوبی به گوش می‌رسد

تمام اتفاقات امیدوار کننده یک سال بد

بنا بر اعلام سازمان «بهداشت عمومی بریتانیا» مبتلایان جدید به اچآیوی در بریتانیا به کمترین میزان خود در 20 سال گذشته رسیده است.

۸. عربستان سعودی و فلسطین ازدواج کودکان را ممنوع اعلام کردند

عربستان سعودی در سال 2020 کودک همسری را ممنوع ساخت و حداقل سن ازدواج را 18 سال معین کرد. راه گریزی هم دارد: نوجوانان زیر 18 سال هنوز هم می توانند ازدواج کنند.

خانواده نیز در سال 2020 ازدواج کودکان را ممنوع اعلام کرد و بنگلادش نیز پیشرفت هایی در این زمینه داشته است. این به آن معناست که در خلال دهه‌ی گذشته ۱۰ میلیون دختر در بنگلادجش از کودکادمستی‌نژاد.

9. برای پنجمین سال متوالی تعداد قربانیان تروریسم کاهش یافته است

بنا بر گزارش «شاخص جهانی تروریسم» در سال 2020 نسبت به سال 2014، تعداد قربانیان 59 درصد کاهش یافته و به 13826 نفر رسیده است. .

۱۰٫ واکسن سریع‌ترین واکسنی بود که آماده شد

در طول یک سال، نه تنها واکسن‌های تهیه می‌شوند، بلکه می‌توانند مصرف کنند و تولید کنند. برنامه‌ای که یکی از گفته‌ها این است: «در ۱۱ ماه گذشته به اندازه‌ی ۱۰ سال کار انجام شده است

تمام اتفاقات امیدوار کننده یک سال بد

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما