جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، در راستای سیاستهای جدید شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی و حمایت از صنایع داخلی از طریق توسعه معاملات فرآوردههای نفتی در بورس انرژی ایران، امروز چهارشنبه (۲۳ مردادماه)، حجمی برابر با ۵۰۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران برای عرضه در بازار داخلی روانه میز فروش بورس انرژی میشود. خبرگزاری آریا – 500 تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، امروز برای عرضه در بازار داخلی روانه میز فروش بورس انرژی میشود.به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، همسو با سیاستهای جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی و همچنین تقویت و حمایت از صنایع داخلی از طریق توسعه معاملات فرآوردههای نفتی در بورس انرژی ایران، امروز (چهارشنبه، 23 مردادماه) حجمی برابر با 500 تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران برای عرضه در بازار داخلی روانه میز فروش بورس انرژی میشود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ – ۰۹:۱۱ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در راستای سیاستهای جدید شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی و همچنین تقویت و حمایت از صنایع داخلی از طریق توسعه معاملات فرآوردههای نفتی در بورس انرژی ایران، امروز(چهارشنبه) حجمی برابر با 500 تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران برای عرضه در بازار داخلی روانه میز فروش بورس انرژی میشود.

اخبار جدید پرستاران

۱۲ شهريور ۱۳۹۸ – ۰۹:۲۱ استانها گیلان نظرات – اخبار استانها – جلالالدین محمد شکریه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در رشت، حمایت از تولیدات داخلی را ضامن توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در کشور دانست و اظهار داشت: با تولیدکنندگان لباس و کیف و کفشی که اتفاقاً تولیدات بسیار باکیفیتی نیز دارند اما به دلایلی اقدام به جعل لوگوی خارجی بر روی محصولات خود میکنند برخورد میشود. به گزارش ایسنا، جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس به ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری خواهند پرداخت. بر این اساس، قانون جهش تولید مسکن در تاریخ یک مهرماه سال 1400 توسط رئیس جمهور ابلاغ شده و نهادهای دولتی تا 1 آذرماه زمان دارند، نسبت واگذاری اراضی بدون استفاده خود به وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند. ایران آنلاین /سارا جو تاکر یک جوان 21 ساله در کالج چستنان هیل در فیلادلفیا که میزبان تورنمنت کوییدیچ (بازی جادویی داستانها و فیلمهای هری پاتر) بوده، در واکنش به این اقدام کمپانی بزرگ هالیوود گفته است: «انگار لرد ولدمورت اداره برادران وارنر را بر عهده گرفته است و از جادوی سیاه استفاده میکند تا روشنایی یک شهر کوچک اخبار جدید باور 373 را نابود کند!

اخبار جدید حقوق پرستاران

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چندین سال است با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات جدید و نوسازی و حتی بهینه سازی تجهیزات جدید کردهاند. طبق اظهارات فعالان بازار، پراید ۱۱۱ در حالحاضر با قیمت ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود است. ایرنا نوشت: عبدالله بابایی با بیان اینکه روند افزایش عرضه محصولات سایپا به بازار افزایشی بوده و این سیر صعودی ادامه نیز خواهد داشت، افزود: سایپا موفق شده است تا با افزایش تولید، عرضه خودرو به بازار را افزایش داده و ضمن پاسخگویی به تقاضای بازار، تعداد تعهدات معوق خود را نیز کاهش دهد. معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی کشور گفت: از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم زمین مورد نیاز برای ساخت دو میلیون و ۴۰۰ هزار باب مسکن فراهم شده است. وی در توضیح سناریو اعطای کالابرگ به مردم گفت: در این سناریو از طریق کالابرگ یا کارت اعتباری مردم کالاهای مورد نیاز را میتوانند از طریق فروشگاه های سراسر کشور خریداری کنند. در سالهای گذشته نیز دولت سبد کالا به خانوارها داده اما با حواشی بسیاری همراه شد.این پیشنهاد انجمن صنایع فرآوردههای لبنی در حالی مطرح شده که قرار بوده دولت در آذر ماه به خانوارها کارت اعتباری بدهد.ابراهیم رئیسی یکی از برنامههای اقتصادی خود را اعطای کارت اعتباری ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی اعلام کرده که به گفته او قرار است در آذر ماه اعطا شود اما پس از گذشت حدود دو هفته هنوز اطلاعات جدیدی منتشر نشده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانهها اعلام کرد بیست و هفتمین مرحله یارانه معیشتی (بهمن ماه ۱۴۰۰) ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۱۰ بهمن ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امید حاجتی از واریز یکصد و سی و یکمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار در ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری خبر داد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ – ۱۲:۳۰ استانها کرمانشاه نظرات – اخبار استانها – رضا سلیمساسانی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه کرمانشاه از 21 شهریور ماه به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاههای کرمانشاه برپا میشود. اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها چند حاشیه و شایعه زیاد مطرح میشود، اولین درخواستِ مخاطب از تلویزیون، به سامان شدن وضعیت آگهیهای بازرگانیاش است. خبرگزاری میزان- امروز هزار تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به قیمت پایه هر تن ۶۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۴۹۵ ریال در بورس انرژی ایران عرضه میشود.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما