خدمات مالیاتی کسر مالیات تا 70 درصد- انجام کلیه امور مالیاتی پیشگامان حساب

کسب و کارهای زیادی هستند که مدت ها است فعالیت شان را شروع کرده اند اما هنوز پرونده مالیاتی ندارند. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که مشمول مالیات می‌شوند، می‌توانند از برای دریافت خدمات به شرکت‌های خدمات مالیاتی مراجعه کرده و از آن‌ها برای انجام امور مالیاتی خود در راستای کاهش میزان مالیات اعمالی، کمک بگیرند. تکمیل و ارسال اظهارنامه های ارزش افزوده پس از پایان هر فصل، جزو خدمات مالیاتی است که شرکت حسابداری اقتصاد قرن سالهاست که به این امر، به صورت تخصصی مبادرت ورزیده است. مالیات‌ها با ابزاری به نام اظهارنامه از سوی مودی به نهادهای مربوطه ارسال می‌گردد، کارشناسان و ممیزان مالیاتی به اظهارنامه رسیدگی میکنند و و نسبت به اعداد و ارقام مندرج در اظهارنامه مبلغ مالیات را تعیین می‌نمایند. شاید برای شما سوال باشد که اظهارنامه از چه میزان اهمیت برخوردار است؟ در جواب بهتر است بگوییم که اولین سندی که جهت محاسبه مالیات مورد بررسی قرار میگیرد خود اظهارنامه است پس اظهارنامه در مباحث مالیاتی مهترین رکن تشخیص مالیات است که باید در تکمیل اظهارنامه حساسیت و دقت بیشتری به کار گرفته شود. ماده ۴۰ – شرکت معتمد مسوول و متعهد تامین کلیه مخارج، هزینه­ها و تعهدات مالی لازم   جهت پیاده سازی و اجرای حقوق و تعهدات موضوع خدمات مندرج در مجوز فعالیت می­باشد و مرکز هیچ‌گونه مسوولیتی درقبال آن ندارد.

مشاور مالیاتی کسی است که میتواند شما را در تحریر دفاتر و قوانین مربوط به آن راهنمایی نماید. یکی دیگر از خدمات مالیاتی، مشاوره مالیاتی است که باعث می‌شود شما از پرداخت هزینه‌های سنگین مالیاتی نجات پیدا کنید. این شرکت‌ها با داشتن کارشناسان متخصص می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید صورت‌های مالی شرکت و کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهید. گاهی اوقات این سوال برای ما پیش می‌آید که به چه صورت می‌توانیم مالیات کمتری بپردازیم؟ برای جواب این سوال باید بگوییم که یکی از خدماتی که شرکت‌های مشاوره مالیاتی ارائه می‌دهند، تخفیف در پرداخت مالیات است، که این خود دارای قوانین خاص خودش است.

دانستن موارد زیر است که باعث وجه تمایز بین یک کافرما ،مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی با سایر همکاران خود می­شود. هر کشوری برای ایجاد رفاه و آرامش و امنیت از کسب و کار ها و فعالیت های اقتصادی مالیات دریافت می کند. امور مالیاتی منظم از شاخص های مهم پیشرفت هر کشور توسعه یافته ای هست بنابراین مالیات با تمام مشکلاتی که به انجام نرساندن صحیحش ایجاد میکند اما یک نظام مالیاتی قوی باعث چرخیدن پر قدرت چرخ اقتصادی هر کشوری می شود. ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم.

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم ؟

از هر کسب‌و‌کاری که باشید، تولیدی یا بازرگانی، خدماتی یا آموزشی، حقیقی یا حقوقی، خواه‌ناخواه با مالیات و مباحث مربوط به آن درگیر هستید. برای عبور از پیچیدگی‌های امور مربوط به حسابداری مالیاتی و قوانین حاکم بر آن، شما به همراهی یک تیم متخصص و حرفه‌ای نیاز دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir​ پاسخ دهند. ماده ۲۵- کلیه اطلاعات مودیان و تامین کنندگانی که در راستای اجرای این قانون در اختیار شرکت‌های معتمد قرار می­ گیرد محرمانه تلقی شده و شرکت‌های معتمد مکلف به حفظ محرمانگی آن می‌باشند.

  • خدمات مالی در واقع خدماتی است که به واسطه خرید و فروش و انجام معاملات گوناگونی نظیرخرید و فروش اوراق بهادار انجام می­شود.
  • در این قرارداد تمام موارد مورد نیاز ثبت می شود و مشاور خدمات مالیاتی موظف به انجام تک تک موارد می باشد.
  • دریافت به موقع و ارزنده خدمات مالیاتی شرکت ها می تواند از این اتفاقات پیشگیری کند.
  • و در مقابل آن اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی هستند که به طور مستقیم خدمات مالیاتی دریافت می­کنند و با متخصصین این حوزه و امور مالیاتی در ارتباط هستند.

علاوه بر این تکمیل اظهارنامه مالیاتی را می توان به وکیل دادگستری یا مشاور مالیاتی واگذار نمود. گاهی اوقات یک اشتباه کوچک قانونی در ارتباط با امور مالیاتی ممکن است تبعات ناگوار بیشماری در پی داشته باشد. از همین رو توصیه می شود پیش از انجام هر اقدام مثل تکمیل اظهارنامه مالیاتی در خصوص موضوع مشاوره حقوقی بگیرید.

به قوانین تامین اجتماعی مسلط اند:

در مشاوره مالیاتی در مورد امور مالیاتی گفتگو شده و مناسب ترین راهکارهای قانونی توسط مشاور به مودی مالیاتی ارائه می شود. جرایم و مشکلات ناشی از عدم انجام صحیح امور مالیاتی، شرکت را متحمل هزینه‌های قابل توجهی ‌می‌کند. اظهارنامه مالیاتی، صورت معاملات فصلی ماده 169، اظهارنامه ارزش افزوده و مالیات حقوق قسمت اعظمی از تکالیف مالیاتی را تشکیل ‌می‌دهند. انجام خدمات مشاوره مالیاتی برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی  و صاحبان کسب و کارها و هلدینگ ها (تولیدی و خدماتی) برای برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی کمک می کنند. پس از پایان سال مالی، درخواست سازمان امور مالیاتی مبنی بر ارائه اسناد مدارک، ارسال می شود که باید دفاتر تحریر شده به همراه سایر مدارک، جهت رسیدگی، تحویل سازمان امور مالیاتی گردد.

خدمات مالیاتی

شرکت حسابداری اقتصاد قرن، به عنوان یکی از برترین شرکتها در زمینه امور مالیاتی، با سالها تجربه توانسته است خدمات مناسب و با کیفیتی را در زمینه های مذکور ارائه نماید. در جهت دانستن بیشتر در رابطه با خدمات مالیاتی در این قسمت کلیک کنید فوق، تنها بخش کوچکی از خدماتی است که در زمینه های مختلف مالی و مالیاتی توسط این شرکت ارائه می گردد. برای ارتباط با این شرکت و بهره مندی از انواع خدمات مالی و مالیاتی، به آدرس اینترنتی ithce مراجعه و با کارشناسان متخصص این شرکت در ارتباط باشید. تبصره – در موارد قطعی خدمات به هر دلیل، شرکت معتمد مکلف است کلیه اقدامات ضروری برای ارائه خدمات موضوع مجوز فعالیت، و به حداقل رساندن پیامدهای عدم دسترسی مودیان به این خدمات را انجام دهد. که این اظهارنامه مالیاتی شامل مواردی چون سرمایه، هزینه‌ها، بدهی‌ها، درآمدها، معافیت‌ها، بخشودگی مالیاتی و …

دفاتر روزنامه و دفاتر قانونی از جمله دفاتری هستند که باید به دقت بررسی شود. شرکت ها باید به سایت ثبت شرکت ها مراجعه نموده و دفاتر پلمپ شده را تحویل بگیرند تا در سال مالیاتی جدید از ان ها استفاده کنند. خواندن مطالب ذکر شده در ادامه به شما کمک خواهد کرد که با تمام ویژگی­ ها و موضوعات مربوطه با خدمات مالیاتی بیشتر آشنا شوید و علاوه بر موضوعات فنی موضوعات تکمیلی و مورد نیاز این حوزه را بیش از پیش به عنوان کارفرما ،مشاور مالیاتی، یا حسابدار مالیاتی و…

با توجه به تجربه همکاران ما و آشنایی با حوزه های مالیاتی و روال کار آنها سعی شده در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به پرونده مالیاتی مشتریان اقدام کنیم و بهترین روش جهت ارائه خدمات رو پیگیری کارها رو انتخاب نمائیم. محاسبه میزان مالیات پرداختی هر کسب و کار، شیوه‌های متفاوتی دارد و عملی بسیار سخت است. در صورتی که مالیات کسب و کار خود را به اشتباه محاسبه کنید و مبلغ کمتری بپردازید، شما مرتکب جنایت شده‌اید. این اتفاق سابقه نسبتا زیادی دارد و افراد زیادی تا به حال این مشکل را داشته‌اند. اما شرکت خدمات مالیاتی رایان محاسبان از تمام قوانین آگاه است و مبلغ مالیات شما را به درستی و دقیق محاسبه می‌کند و شما هیچ دغدغه‌ای در رابطه با مالیات کسب و کار خود نخواهید داشت.

این خدمات به عهده افراد باتجربه می‌باشد که در این امور اطلاعات بسیار بالایی دارند. کسانی که اطلاعات کافی در این حوزه را ندارند، نمی‌توانند از خودشان در برابر پرونده‌های مالیاتی که وجود دارد دفاع کنند؛ این کمبود اطلاعات باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود که حتی باعث بسته شدن کسب‌وکارشان می‌شود. یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین خدمات مالیاتی تنظیم لایحه و اعتراض به انواع مالیات است.

طبق قانون، مهلت ارسال این گزارشات، تا 45 روز پس از پایان هر فصل تعیین شده است و باید به این نکته توجه شود که اطلاعات هویتی طرف حساب ها از جمله فروشندگان، خریداران و … قبل از ارسال، به صورت منظم گردآوری شوند تا در هنگام ارسال، مواردی که تکمیل آنها ضرورت دارند به درستی پر شوند. پس از ثبت اعتراض، لایحه دفاعی خود را برای ارائه به کمیسیون‌ها و هیئت‌های مالیاتی آماده می‌کنیم. کارشناسان موسسه تدبیر حساب، مسئولیت دارند که کسب‌وکار شما را در امن‌ترین مسیر مالیاتی قرار دهند و حرفه‌ای‌ترین دفاع مالیاتی را از شما بعمل آورند. از این رو، در این مقاله، قصد داریم به معرفی درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir​، بپردازیم؛ سپس، نحوه ثبت نام در این سامانه و امکانات آن را توضیح دهیم.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.