خرید میوه در ایران دانه‌ای شد!

[ad_1]

اتحادیه اروپا بارفروشان گفت: اتحادیه بارفروشان توسط کشاورزان اقدام به ایجاد کرده و مانند تعاونی گران خریداری نمی کند که بخواهد گران عرضه کند، از 15 اسفند ماه در میدان به وفور ذخیره می شود که مشکلی در تامین و قیمت میوه مردم در آستانه نوروز وجود ندارد. باشیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی دارایی نژاد با اشاره به نرخ انواع میوه ها در میادین میوه و ترهبار، گفت: پرتقال تامسون کیلویی 9 تا 12 هزار تومان، پرتقال خونی کیلویی 12 تا 18 هزار تومان، پرتقال ناول طبیعی کیلویی 20 تا 28 هزار تومان، سیب قرمز مراغه های کیلویی 12 تا 15 هزار تومان، سیب زرد دماوند کیلویی 12 تا 20 هزار تومان، سیب قرمز دماوند کیلویی 8 تا 13 هزار تومان، کیوی کیلویی 16 تا 22 هزار تومان، موز هندی کیلویی 28 تا 30 هزار تومان و موز آفریقایی کیلویی. ۳۳ هزار تومان عرضه شد.

دارایی با بیان اینکه وزارت کشاورزی متولی نژاد سیبزمینی است، گفت: چندی پیش وزیر کشاورزی برای تنظیم بازار سیبزمینی اعلام کرد که 100 هزار تن سیبزمینی وارد کرد، اما 3 روز بعد رسانه های این خبر از سوی معاون وی تکذیب شد جو روانی. حصص از خبر واردات در بازار قیقیت سیسیززییییی یا هه کیکییییی 7 هزار تومان سساند، اما بعد از کذیکذیکذی خب با نصه ن هند صصویی هه خود گگفف.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه انبارهای استانهای همدان مملو از بار سیبزمینی است، گفت: در زمینه سیبزمینی اظهار نظر کرد، اما اما دلالهایی که بارها را دپو کرده اند قطره چگانی سیبزمینی در بازار عرضه میکنند که اینها شاهد گرانی آن هستند قیمت سیب زمینی کهنه در میدان هستند. کیکییییی 8 تا 11 هزار تومان وسیسیسیززیی نو کیکییییی 11 تا 14 هزار تومان اسس بایی ایی ککک هکهکهکهزز بعههههای دول برای تظیظی بمیایییییه عمیایی شششه اسس.

به گفته دارایی نژاد؛ قیمت مصوب سیب زمینی در مراکز میوه و تره بار سمطح شهر کیلویی ۱۰ سال

وی با اشاره به شبه خاصی برای تنظیم عاید، بیان کرد: بازارهای اتحادیه بارفروشان توسط کشاورزان اقدام به ذخیره سازی کرده است و تعاون روستایی را خریداری نمی کند که بخواهد گران عرضه کند، از 15 اسفند ماه در میدان به وفور پیشنهاد می شود. مشکلی در تامین و قیمت میوه مردم در آستانه نوروز نباشیم.

بانک مرکزی بانک فروشان مصرف کننده برای خرید میوه را کاهش داد و افزود: شرایط اقتصادی مردم به گونه‌ای است که دیگر خرید یک صندوق میوه را ندارد و در طبقه مرفه جامعه کیلویی میوه‌ها و دهک‌هایی پایین‌تر از جامعه دانهای میوه می‌خرند. مطمئناً این امری است که دولت مردان باید به آن توجه کنند که چرا میوه اسز سبد خانورها حذه می کنند.

به گفته این فعال صنفی، از 15 اسفند روزانه ورودی بار به 20 هزار تن می رسد و میزان میوه و ترهبار را 2 برابر می کند که قیمت میوه تنظیم بازار کمتر خواهد شد؛ سال جای کایی ککد که یگیگیگ دآیلت هه بازار ییه ورود ککد چچا کهکههواهه با سیه یگیگیگی ظظم ححپیش کیگی بازار کههه یزیزیزد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما