خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

[ad_1]

car.ir:. بازار خودرو در کشور ما گرفتار مونتاژ و تولید محصولات تکراری است دو شرکت بزرگ خودروساز کشور یعنی ایران خودرو و سایپا مدت هاست که محصول را به جز تارا و شاهین در کشور رونمایی نکرده اند، محصولات فیس لیفتی عرضه می شود. محصولاتی مانند ساینا اس، کوییک آر در سایپا و رانا پلاس و سورن پلاس و یا 207 سقف شیشه ای در ایران خودرو. .

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

بازاری کشور به شدت تولید محصولات جدید و به روز خودرو است. که هه هبال خوان ات و متسطسط هسه سند و از ززان رونمایی و معفیفی تحو 3 تآها ححود 3 تآآسایی ززان یییرد.

همه خودروسازان وطنی نیاز به همکاری با شرکت های چینی دارند و در این کمتر هم می توانند وارد شوند و از آن استفاده کنند و از چین مانند سایک موتور، جیلی، بایک و یا ام جی موتور بروند که بعد از دور دوم تحریم ها بر علیه ایران. همکاری مشترک از خود نشان نداده اند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی خودروهای وارداتی که در سال 99 وارد بازار شده اند و یا قرار است بپردازیم. در این مطلب خودروهایی مثل 207 دنده با سقف شیشه ای (پانوروما) و یا دنا پلاس توربو اتومات هم میتوانستند حضور داشته باشند، اما به دلیل تکراری بودن این محصولات از ذکر آنها در این نوشتار خودداری کردند.

۱- فردا SX5

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

فردا SX5 در واقع همان دانگفنگ SX5 است که در بازار چین، با نام دانگفنگ X5 فروخته می شود. حاظ شش اسس ایی ودرو ارای یوتور با حجحج 1.6 تفسفس ططییی با ققرت 123 اس بخار وگشگشاور 151 یییتننتی ساخ ییسسیشیشی ژاپپ یییاشش.

احتمال دراد که سرنوشت تلخی که هایما S7 طبیعی طبیعی (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 خطر طبیعی دچارش شدند، فردا گریبان این شاسی بلند جدید SX5 را هم می برد و موفقی در کسب سهم مناسب از بازار و فروش به دست می آورد. .


۲- KMC K7 کرمان موتور

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

جک X7 با نام KMC K7 کرمان موتور در ایران محصول جدید جک موتور چین عرضه می شود قیمت قطعی این خودرو در اولین مرحله از فروش در کشور 950 میلیون تومان اعلام شده است. توان ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن‌متر مجهز شده است.

توان تولیدی این پیشرانه به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعت DCT (دوکلاچه) به جلو منتقل می شود KMC K7 کرمان موتور با این ترکیب پیشرانه و وزن 1715 کیلومتری به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت میرسد و مصرف سوخت آن در سیکلهای شهری، ترکیبی و جاده به ترتیب با ۱۰.۱، ۸.۶ و ۷ لیتر اعلام شده است.


۳- JMC S350 ریگان خودرو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

کارخانه «ریگان خودرو» در ارگ جدید، خط تولید شاسی بلند «JMC S350» را راه‌اندازی کرد.

نسخه های دو دیفرانسیل S350 در بازار چین 174 هزار یوآن (یا معادل تقریبی 24 هزار دلار) قیمت دارند که با مدل هایی مانند هاوال H6، چانگان CS75 و زوتی T600 هم قیمت دارند.


۴- شاهین سایپا

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

محصول جدید سایپا از معرفی و رونمایی در سال 98 سرانجام در پایان پاییز، روی خط تولید، قیمت کارخانه شاهین در سه ماه سوم امسال 2,365,000,000 ریال از طرف شورای رقبت اعلام شد که با احتساب شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدوداً باشد. سایپا، مشخصات نهایی تیپ های مختلف «شاهین» را اعلام کرده است.سایپا شاهین با دو تیپ S و G وارد بازار خواهد شد. تیپ اس و جی عرضه خواهد شد.

پیشپیشاهه 1.5 یییی توربو سایپا شاهیهی، 110 اسس با گشگشاور 165 یییتن متی در اخیار یکیه و با ججهه بنه حسی هه بازار خواهه آد.


۵- تارا ایران خودرو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

تارا جدیدترین خودروی مونتاژی در ایران خودرو این محصول جدید در ابتدای K132 نامیده شده است.

ایی ودرو خانواگی گیا گیگیکس مسس به اتومایکیک و با دارا بودن اسانس گیرو 5، یکی ز سازگارتییی ورهای اییان با حیطحیطحیطزیس اسس.

موتور 1600 سی سی، 4 سیلندر با طبیعی، قدرت موتور 110 اسب بخار را دارا اعلام می شود.


۶-دیگنیتی پرایم

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

دیگنیتی پرایم با امکاناتی از نظر تجهیزات و آپشن های رفاهی و ایمنی بالا روانه بازار خواهد شد و دارای ایربگ های راننده، سرنشین و جانبی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، دی لایت، اتو لایت. ، دوربین 36 درجه، سیستم ورود هوشمند بدون کلید و استارت دکمه های و… است.
دیگنیتی با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ خواهد شد. قابل استفاده است و این توان به وسیله جعبه دنده اتومات‌های CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

پیشپیشاهه هویری ییگیگییی یارای آآاییی گیرو 5 اسس وظظفیفی مززز سسخت 58 ییر اسس.قیقیت یوی هه هههن موتور ههز اعلام ششهه اسس.


۷- چری تیگو ۵ توربو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

چری تیگو 5 به عنوان یک خودروی جا افتاده در بازار شناخته می شود، اما مشکل اصلی این خودرو ضعیف موتور آن است که به زودی مدل توربو این خودرو گیربکس جدید مطابق با بازار خودروی کشور وارد مرحله تولید و عرضه خواهد شد.

موتور توربو این خودرو، همان موتور معروف 1.5 لیتری توربو است که بر روی محصولات شرکت های معروف خودرو، چون تیگو 7، آریزو 6، ایکس 55 و آریزو 5 قرار دارد که عملکرد نسبتا خوب و بهینه های را داشته است. اتریشی AVL می‌باشد و سیستم توربو آن نیز فناوری شرکت معروف هانیوال است.

از سوی دیگر گیربکس این خودرو نیز نسل جدید گیربکس های CVT 25 است که این گیربکس ها 9 سرعت بوده و اولین بار بر روی خودروی آریزو 6 نصب شده است که آن هم عملکرد موفقی دارد.

هنوز قیمت نهایی و قطعی این خودرو اعلام نشده است.


۸- ام وی ام ایکس ۵۵

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

خودری یج ایکس ام یی ام ایکس 55 که در بازار جهایی با نام “یگیگیگ 4” ششاخه هیشیشد دآذآذماه 98 از سسی مییان خوررف ففش شآ آغاز ششه بود.

MVM X55 از یک پیشپیشاهه 1.5 یییییی توربو با ققرت 147 اسس بیر ههه یی ایی اوکرو از ن صکت چهسچهه صصرایکیک یییاشش.

از مهمترین تجهیزات این خودرو می توانم به: فرمان کمکی برقی – 6 کیسه هوای 10 نقطه ای -ترمز ABS, EBD و BA- سیستم کنترل پایداری و هرزگردی- ترمز پارک برقی- اتوهلد- کنترل حرکت در سربالایی- صندلی راننده برقی- دوربین 360 درجه – کروز کنترل- سانروف- سنسور پارک- چراغ روشنایی روز (دیلایت) و سنسور نور اشاره کرد.

قیقیت ایی ودرو در ککارخا د می ففل تومان یییاشش، یی یر بازار ککتر از 800 ییییین تومان خی و ففشش یشیشیشد.


۹-SWM سیف خودرو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

مدتی است که مدل G01 کراساوور دو رگه ای ایتالیایی، چینی در سیف خودرو عرضه می شود. حجم موتور و سیستم گیربکس یکسان هستند، اما از نظر ظاهری تفاوت هایی با هم دارند.خودرو SWM G01 یک خودروی چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ است که می تواند دارای 156 اسب بخار و 230 نیوتنمتر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته خودکار است. سیف خور جهزجهز هه شش کیسه هها، ورییی 360 دجهجه، شاژژژ موبای وایییس، چچاغهای گگسقفانوراما اسس.

سیف خودرو قیمت نقدی G01 با موعد تحویل مرداد ماه را 580 میلیون تومان و قیمت نقدی G01F با موعد تحویل شهریور ماه 650 میلیون تومان اعلام شد، این در حالی است که قیمت این خودروها در خردادماه 99 به ترتیب 310 و 350 میلیون تومان اعلام شده است. .. قیمت فعلی این خودرو در بازار در حدود ۷۹۰ میلیون تومان می‌باشد.


۱۰-لیفان ایکس ۷۰ بم خودرو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

لیفان X70 محصول جدید کرمان موتور از شرکت لیفان است که در گروه خودروسازان بم قرار می شود. پیشرانه لیفان X70 دارای پیشرانه دولیتری طبیعی، همراه جعبه دنده CVT است.این موتور، 140 اسببخار قدرت و 180 نیوتونمتر گشتاور دارد. خطی این خودرو بدون توربوشارژر هم می‌باشد قضاوت کرد.

اعلام رسمی شرکت خودروسازان بم در مهرماه سال 99 و اولین قیمت های اعلام شده قرار بود خودرو لیفان X70 با قیمت نهایی 580 میلیون تومان به دست مصرف کنندگان برسد.


۱۱- کراس اوور T60 YEMA

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

اخبار متعددی از همکاری ماموت خودرو (نماینده فولکس واگن در ایران) با برند YEMA چین به گوش میرسید و کراس اوور T60 یکی از اصلی ترین گزینه های شروع فعالیت های ایما در ایران به حساب میآمد، اما ظاهرا در نهایت T60 با برند مادر یعنی Levdeo به خاک ایران قدم گذاشته است.

خودرو Levdeo T60 با دو پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی 1 بخاری و 1.5 لیتری توربو 156 اسب بخاری می شود و برای سیستم انتقال قدرت به جلوه دو گیربکس CVT و 5 سرعت دستی پیش روی ایرانی است. حصحصل در بازار چیچی دپیشییی یشیشیشد T60 با قیقیی یی خوطره های ههطططش یییی ام یی ام x22 و x33 هه بازار عضهضه ششد.


۱۲- پیکاپ T8 جک

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

پیکاپ جک تی 8 در دسته پیکاپ های متوسط ​​​​قرار دارد که در مدل دو کابین وارد بازار ایران می شود و رقبایی مانند آمیکو آسنا و پیکاپ فوتون تونلند را در برابر خود میبیند. جک تی 8 با فرمان هیدرولیک و ترمزهای 4 چرخ دیسکی با رینگ های 18 اینچی تراش خورده و 290 نیوتن متری که از دورهای پایین در راه است، می شود که این قدرت از طریق یک گیربکس 6 سرعت دستی به چهار چرخ خودرو منتقل می شود. به بازار می‌آید.

پیش فروش اولین مرحله از این خودرو تولید شده است، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. متفاوت باشد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما