در این فصل ماجراجویی به یاد ماندنی را در کویر سافاری دبی تجربه کنید

[ad_1]

دبی شهری جهانی است که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. این شهر که از سه طرف از بیابان و از طرف چهارم اقیانوس پوشیده شده است، زیرساخت های کلاس جهانی و میراث باستانی عربی را به طور موازی حمل می کند. دولت امارات با موفقیت این شهر را به شهر تبدیل کرده است. یک کانون توریستی جهانی با توسعه شهر به گونه ای که تمام دنیا از زیبایی آن شگفت زده می شوند. می توان به راحتی با مکان های زیبا، مهمان نوازی و ماجراجویی روی دریا و شن و ماسه آن را مسحور کرد. صحرای عربستان افراد هیجان انگیز را از امارات متحده عربی یا کشورهای مجاور به خود جذب می کند. علاقه مندان به ورزش های ماجراجویی دوست دارند سافاری صحرای دبی را تجربه کنند، به خصوص در تپه های شنی که در دومین صحرای بزرگ جهان در تپه های شنی طلایی قرار دارند.

سافاری دبی فعالیت مورد علاقه افرادی است که برای کاوش در دبی می آیند. چه آنها برای اولین بار از دبی بازدید کرده اند و چه قبلاً بارها از دبی بازدید کرده اند، سافاری صحرا همیشه در لیست کارهایی است که باید انجام دهند. دلیل آن این است که بهترین های هر دو دنیا را ارائه می دهد. ماجراجویی و اوقات فراغت. چه در کنار خانواده و دوستان باشید و چه انفرادی، همه می توانند سهم خود را از هیجان و ماجراجویی از سافاری صحرای دبی داشته باشند. فقط کودکان زیر 3 سال، زنان باردار و افراد مسن مبتلا به کمردرد یا سایر مشکلات مربوط به سلامتی به دلایل ایمنی واضح مجاز به شرکت در سافاری نیستید. سافاری صحرا در شیفت ها و ترجیحات مختلف موجود است. بسته به بودجه و علاقه خود، حتی می توانید یک سافاری خصوصی رزرو کنید که در آن فقط راننده سافاری شما را همراهی می کند تا شما را به بیرون ببرند. تپه شنی هیجان انگیزی که در میان تپه های شنی بزرگ صحرای وسیع عربستان می چرخد.

Safari ماجراجویی افراطی

بسته به اینکه می خواهید وقت خود را در بیابان چگونه بگذرانید، یک سافاری صبحگاهی، عصرانه، ماجراجویی شدید یا شبانه ارائه می شود. سافاری ماجراجویی شدید برای کسانی است که دوست دارند خود را برای سواری در چالش برانگیزترین مکان های صحرا به چالش بکشند. این شامل تپه شنی در «تلماسه قرمز»، پرماجراترین نقطه در صحرای روبا-الخالی دبی بسته به انتخاب شما است. زمان سافاری ماجراجویی Extreme از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر است. مسافران معمولاً این کار را با عصر انجام می دهند. سافاری

سافاری صبحگاهی

اگر در یک سفر کوتاه به دبی هستید و می‌خواهید حداکثر در مدت زمان کوتاهی سفر کنید، یک سافاری صبحگاهی را انتخاب کنید. وسیله نقلیه اپراتور تور شما را از هتل می‌برد، شما را به یک تجربه هیجان‌انگیز 20 دقیقه‌ای از تپه‌بازی می‌برد و سپس به یک کمپینگ زیبای بادیه نشین. می توانید نوشیدنی های تازه میل کنید و از دوچرخه سواری با چهارچرخ برای مدتی لذت ببرید، روی تصاویر زیبا کلیک کنید. سپس وسیله نقلیه شما را به هتل برمی گرداند. کل سافاری 2 ساعت طول می کشد. بهترین قسمت این سافاری زیبایی فریبنده صبحگاهی صحرا که در تابش آفتاب صبحگاهی خیره کننده به نظر می رسد.

سافاری عصرانه

سافاری عصرانه اوقات فراغت واقعی از تجربه بیابان و مهمان نوازی عربی را به ارمغان می آورد. مجموعه ای از شگفتی های زیبا در انتظار شماست. سافاری که اوایل عصر حدود ساعت 16:30 شروع می شود، به شما فرصت کافی برای دیدن مکان های زیبای مختلف کویر از جمله نقطه غروب خورشید می دهد. راننده سافاری در حین رانندگی از میان تپه‌های زیبا در این مکان‌ها توقف می‌کند و در آنجا هیجان تپه‌بازی معروف را تجربه می‌کنید. در راه می‌توانید در توقف‌های زیبای مختلف سرحال شوید و روی عکس‌ها کلیک کنید. یک اردوی دوست داشتنی که با تم بادیه ساخته شده است تصاویر واضحی از زندگی صحرا به شما می دهد. نوشیدنی های با طراوت و خرمای عربی به شما خوش آمد می گوید. محیط را به حماسه صوفیانه خود پیوند دهید. کودکان می توانند از نمایش آتش، شترسواری و اسب سواری لذت ببرند. هنر حنا توسط صنعتگران آموزش دیده وجود دارد. همچنین می توانید روی عکس کلیک کنید لباس‌های سنتی بادیه‌نشین برای اضافه کردن سرگرمی. شام عجیب و غریب عربی و باربیکیو برای ساکت کردن ذائقه‌ها وجود دارد.

سافاری شبانه

سافاری های شبانه برای کسانی است که در آنجا هستند تا از فضای بیابان حداکثر لذت را ببرند. سافاری که در عصر شروع می شود شما را به مکان های زیبای بسیاری می برد. تپه شنی در عصر تجربه کاملاً متفاوتی را به شما می دهد. روی تصاویر زیبای ناپدید شدن خورشید کلیک کنید. پشت تپه های بزرگ. نسیم خنک و غروب خورشید احساس آرامش و آرامشی را ایجاد می کند. وقتی به کمپ می رسید، محیط کاملاً متفاوت است. پس از غروب آفتاب، یک کمپ پر جنب و جوش و رنگارنگ آماده پذیرایی از شما برای شب است. فراموش نکنید برای تطبیق چند قدمی با رقصندگان شکم. شما همچنین می توانید در اینجا شیشا را در حین لذت بردن از چرخش رقصندگان تنوره میل کنید. موسیقی صوفیانه به شما ایده عمق معنویت در فرهنگ عربی را می دهد. پس از یک روز خسته کننده، از غذای عربی لذت ببرید. در کمپ و شب را در چادری دکور شده با تمام امکانات بگذرانید و زیبایی های درخشان کویر را در شب پرستاره مصرف کنید.

بهترین زمان برای سافاری صحرای دبی بین نوامبر و مارس است که هوا بسیار آرام تر و مطبوع تر از تابستان ها است. بسیاری از اپراتورهای تور معتبر مانند Oasis Palm Dubai خدمات سافاری را ارائه می دهند. اگر در اوج سفر هستید همیشه توصیه می شود از قبل رزرو کنید. Oasis palm دارای امکان رزرو آنلاین و پشتیبانی 27×7 مشتری برای هرگونه درخواست است. آنها اطمینان حاصل کرده اند که خودروها و رانندگان برای مسافران کاملاً ایمن هستند.

(محتوای میز برند)



[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما