ریپورتاژ آگهی چیست؟

توجه داشته باشید که ریپورتاژ آگهی ها تبلیغات معمولی نیستند و به صورت داستان است ، آن ها نباید به سادگی مواردی را تکرار کنند که در تبلیغات آن اشاره شده است. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است متن حدود 1000 هزار کلمه باشد و چهار تا پنج لینک nofollow در آن قرار گیرد و حداقل یک عکس جذاب سئو شده داشته باشد. 5. در میان مقالات سایت جستجو کنید تا مقالهای با کلمه کلیدی موردنظر شما برای ریپورتاژ، قبلاً در سایت وجود نداشته باشد. زمانی که یک سایت خبری روی کلمه خاص به سایت شما بک لینک فالو می دهد در واقع خوانندگان را به سایت تان هدایت می کند و این باعث می شود تا موتور های جستجو به سایت شما توجه بیشتری نمایند. در واقع میتوان گفت که ریپورتاژ یکی از عوامل مهم و مؤثر برای رتبه گرفتن سایت در موتورهای جستجو می باشد.حال فکر کنید که ریپورتاژ به صورت آگهی یا به شکل خبر در سایت های خبری منتشر شود.

این امر باعث میشود بازدیدکنندگان متعدد و مخاطبان بسیاری را از سایت خبری جذب کرده و موجب توجه موتور های جستجو به سایت شود.در واقع ریپورتاژ از مهمترین و بهترین بک لینک هایی است که هر سایتی می تواند داشته باشد. سایت مقصدی که قصد دارید رپورتاژ را روی آن قرار دهید باید جایگاه مناسبی از دید موتورهای جستجو داشته باشد تا نتایج مثبتی به شما دهد. این نوع تبلیغات به شما و وب سایتتان کمک می کند تا بتوانید رتبه و جایگاه وب سایت خود را بهبود دهید. استفاده از ریپورتاژ آگهی به معنای منتشر کردن مقاله ای از شما در سایت های دیگر است که هدف از این نوع تبلیغات این است که شما با معرفی برند و محصول خود کاری را برای بهبود سئو انجام می دهید. برای معرفی خدمات یا ویژگی های کسب و کار و محصول تان حتماً به ریپورتاژ آگهی احتیاج خواهید داشت. زمانی که برای فروش کالا یا محصول مورد نظرتان تبلیغ میکنیم انتظار دارید تا محصولاتتان با تعداد بالایی به فروش برود اما باید بگوییم که در سایتهایی با رتبه بالا این شیوه اصلاً جوابگو نیست.

فرض کنید شما در سایت فروش خود برای کالا یا محصول مورد نظرتان تبلیغ می کنید و انتظار دارید محصول تان با تعداد بالا به فروش برسد. پس درنهایت مردم به سمت وبسایت شما هدایت و به خرید محصول شما ترغیب میشوند. اگر محتوای عالی و مفیدی را ارائه دهید بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود می کشانید افراد با اعتبار آن سایتی که ریپورتاژ آگهی شما در آن قرار داده شده به سایت شما هم سر می زنند که به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. پس بهتر است متن تبلیغ تان را کمی به سمت و سوی یک متن خبری سوق دهید تا خواننده ترغیب شود، آگهی تان را تا انتها بخواند و وارد لینک سایت تان شود. زمان مناسب برای خرید ریپورتاژ آگهی هنگامی است که شما به وسیله کلمات کلیدی که در محتواهای خود به کار برده اید توانسته اید جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورید و برای اینکه این جایگاه را حفظ کنید از ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید تا با کمک گرفتم از وب سایت هایی که به حرفه شما نزدیک هستند بک لینک مناسب و مرتبط دریافت کنید. در بخش لینک سازی نکته مهم، سایتی است که از آن لینک دریافت می کنید.

برای مثال ممکن است که در متن ریپورتاژ، اشاره شده باشد که فلان سایت یا فلان شرکت، به عنوان مرجع شناخته میشود. به طور مثال اگر سایت شما در مورد آی تی و تکنولوژیهای روز میباشد، رپورتاژ در سایتهایی مانند زومیت میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد. رتبه الکسا: یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت رپورتاژ آگهی نقش دارد مربوط به رتبه الکسا آن است. این کار تأثیر بسیار ویژهای در دیده شدن شما دارد و این احتمال وجود دارد که تعداد افرادی که از سایت خبری بازدید می کنند حداقل یکبار آگهی تان را بخوانند. چطور از ایندکس شدن ریپورتاژ آگهی توسط گوگل مطمئن شویم؟ شاید بهتر باشد از این دید به موضوع نگاه بکنید که با وجود اینکه بسیاری از این به اصطلاح قوانین حاکم در سئو در سایت های داخلی و خارجی در دسترس عموم قرار دارد چطور است که بسیاری از کسانی که در این زمینه فعالیت دارند و تعداد خیلی زیادتری از افرادی که به دنبال خدمات دهنده های سئو میگردند از رعایت این قوانین نتیجه ای نمیگیرند ؟ ریپورتاژ آگاهی چه تأثیری بر سئو وب سایت دارد؟

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما