لیست قیمت قفل کتابی، ۳۱ فروردین ترب

محل قرارگیری ساچمه‌ ها نیز می تواند به طور موثر ایمنی آن را افزایش دهد ، زیرا گاهی اوقات سارقان با حفاری و برداشتن ساچمه‌ قفل ها را باز می کنند. بدنه این قفل ها معمولاً برنجی یا فولادی است و به وسیله کلید یا رمز باز می شوند. اغلب این قفل ها با کلیدهای تخت مخصوص باز میشوند که کپی کردن آنها برای سارقین کار سختی است. ضخامت حلقه‌‌ی قفل موجود در بازار خرید ابزار عموما 12 میلی متر است، توجه داشته باشید که قطعا ضخامت بیشتر، امکان قیچی کردن آن را دشوارتر می‌‌کند. به نوع کلیدهای قفل هنگام خرید توجه نمایید، هرچه کلید دارای پین بیشتری باشد، احتمال کپی کردن آن کاهش می‌‌یابد و امنیت آن بالاتر می‌‌باشد. لیسته فروشگاه نیست و تنها بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت را از سایر فروشگاه ها به شما معرفی می کند.

  • از قفل کتابی در ابعاد گوناگون برای امنیت هر جایی می‌توان استفاده کرد.
  • انسان از دیر باز سعی بر این داشته که از اجناس متعلقات خودش به نحوی از برابر به سرقت رفتن محافظت کند.
  • همانطور که قبلاً در راهنمای خرید قفل کتابی اشاره شد قفل کتابی خوب سنگین است.
  • پین‌ها و اتصالات را به خوبی بررسی کنید و از استحکام و سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
  • این قفل ها کاملا جایگزین قفل آویز ها شده اند و امنیت بسیار خوبی دارند.

با توجه به کاربرد گسترده این نوع قفلها، ضد زنگ بودن آنها اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اصلی و افزایش کارکرد آنها در طولانی مدت است که برای این امر سازندگان از روکشهای ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت استفاده می ابزارآلات کنند. شکل و مکانیسم قفل کتابی آهنی مکعب مستطیلی است که دارای سیلندر است ؛با جابجایی کلید و سیلندر ها قفل باز و بسته می شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

قفل کتابی کلاویس مدل اتمی ۹۵

یکی از بهترین راه‌های قفل کتابی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی قفل کتابی این است با صرف کمترین وقت به یک بانک بزرگ از انواع قفل‌های کتابی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید مدل‌های مختلف را مقایسه و بررسی کنید و با اطمینان خاطر قفل کتابی خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. قفل کتابی دارای نمونه های بسیار متنوع می باشد که با مراجعه به بازار می توان نمونه های آلومینیومی، برنجی یا فولادی آن را پیدا کرد. البته برای خرید قفل کتابی بسته به امنیت و حساسیت مکان باید دقت نمایید و قفل ارجح تر را که همان قفل  فولادی است خریداری کنید. زیرا نمونه فولادی قفل کتابی نسبت به نمونه های دیگر از مقاومت و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و تقریبا برش آن با دستگاه برش غیر ممکن و انواع اسید نیز بر آن بی تاثیر می باشد. لذا می توان برای مکانهای مختلف از انواع جنس قفل و در اندازه های متفاوت آن استفاده نمود و با خاطری آسوده تر زندگی کرد.

وزن محصول از موراد مهم دیگر است که باید به آن توجه شود، دقت کنید که محصولی که خریداری می‌کنید دارای وزن سنگین باشد و سطح آن بدون خط و خش و حفره باشد. پین‌ها و اتصالات را به خوبی بررسی کنید و از استحکام و سالم بودن آنها اطمینان خرید قفل کتابی حاصل کنید. به پین‌های کلید قفل در حین خرید دقت کنید هر چه تعداد این پین‌ها بیشتر باشد، احتمال کپی برداری از آن و ساختن از روی آن کمتر می‌شود. هر جا هم رفتم توی بازار قفل منیر رو بعنوان بهترین برند موجود معرفی کردند.

قفل کتابی 600 روکشدار کامپیوتری کد 041 گیرا Gira آقای قفل من

به طور کلی مهم ترین عامل در تعیین قیمت قفل کتابی، کاربری آن و میزان اهمیت جایی است که قرار است امنیت آن تامین شود. سعی کنید همیشه بودجه کافی برای خرید قفل کتابی مرغوب در نظر بگیرید تا از خسارت‌های احتمالی در آینده جلوگیری کنید. تقریبا جدیدترین نمونه از نسل قفل، قفلهای کتابی است که به بازار ارائه شده است اما با این وجود می توان با تدبیر تولید کننده سالانه انواع قفل کتابی جدید را  در بازار پیدا کرد. درست است که نمونه های ابتدایی قفل کتابی نسبت به قفلهای دیگر و قدیمی از ضریب امنیت و اطمینان بسیار بالاتری برخوردار بود، اما سارقان نیز به همان میزان بر این قفلها فایق آمده و امنیت را از بین می بردند. اما امروزه با تولید قفلهای کتابی جدید رمز دار مکانیکی و الکترونیکی امکان سرقت تقریبا به صفر رسیده است. زیرا با وجود این نوع قفل دیگر امکان دسترسی و ورود به جایی برای سرقت میسر نیست.

خرید قفل کتابی

قفل کتابی در واقع همان قفل مغازه ای و کرکره ای می باشد و جزء یکی از ایمن ترین قفل های موجود در بازار به حساب می آید و برای تامین ایمنی هر دری می توانید از آن استفاده کنید و امنیت را تامین کنید. مهم نیست که از کدام مدل قیمت قفل کتابی قفل استفاده می کنید ، باید توجه داشته باشید که وزن قفل به راحتی می تواند کیفیت آن را نشان دهد. قفل کتابی مناسب و بادوام همیشه سنگین است ، بنابراین شما همچنین باید سعی کنید قفلی را انتخاب کنید که وزن زیادی دارد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما