ماجراجویی جدید ایلان ماسک؛ تولید ربات انسان‌نما

[ad_1]

ایلان ماسک، مالک تسلا اعلام کرد: این خودروساز برقی امسال هیچ مدل خودرویی به دلایل زنجیره تامین عرضه می‌کند در عوض بر روی توسعه یک ربات انسان‌نما به نام «اپتیموس» تصمیم خواهد گرفت که به گفته ماسک در آینده، فرد دیگری را معرفی خواهد کرد. کار در جهان را کند.

به گزارش ایسنا، ماسک در تماسی به سرمایه گذاران گفت: از نظر اولویت محصولات فکر می کنم در واقع مهم ترین محصولی که امسال میدهیم ربات انساننما «اپتیموس» است فکر می کنم این پتانسیل قابل توجه تر از تجارت خودرو در طول زمان است..

«اپتیموس» که با نام «تسلا بوت» نیز شناخته می شود، اولین بار در رویداد روز هوش مصنوعی تسلا در آگوست 2021 معرفی شد. با قدرت حمل ۲۰ بار است.

ماسک در این مراسم گفت:.

ماسک گفت که اولین استفاده از «اپتیموس» احتمالاً در کارخانه‌های تسلا خواهد بود که کارهای ساده‌ای مانند قطعات جابجایی در اطراف کارخانه را انجام می‌دهند.

ماجراجویی جدید ایلان ماسک؛ تولید ربات انسان‌نما

رسانه های اجتماعی درباره خطر جمعیت جهانی هشدار داده است. وی در جولای 2021 در گزارشی از والاستریت ژورنال درباره توقف رشد جمعیت ایالات متحده نوشت که جمعیت فروپاشی به بزرگ ترین خطر برای آینده نزدیک است.

گزارش های جدید نشان داد که نرخ زاد و ولد در آمریکا در سال 2020 به کمترین میزان خود رسیده است، وی بار دیگر در اوایل فوریه در توییتی نوشت: است.

ماسک در ایی ججسه خاطططان ککد: سیسیایی از ففاویه خی مججه ر خودره های یودران سسا برای ساس رباهابی اسسفاهق یا فیفیفی اسس.

سهام سسا پس از تایییی ششکک مبیی بر اییکه تا سال 2023 هیچ سیسیه قققیه ججییی هه هصصصصاییرتراک توییی نخواهه شش، سقسقط ککد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما