متا در حال کار روی ربات ایجاد‌بر هوش مصنوعی Builder Bot برای متاورس است – زومیت

[ad_1]

مارک زاگربرگ همچنان در حال توضیح مفهوم متاورس است. را با دستورهای صوتی ایجاد کنند.

هگزهگزاشش اگجگجگج، زاککبگ گر ریییایی ججازی، سسسهی اویهییهی ایی فهفهفهم را با نام Builder Bot هههمایش گذاشش کهکهیییی حقیقحقیقات هه شصصویی ایی ششکک ی یشح یییه.

ربات هوش مصنوعی Builder Bot متا

زاکربرگ در این رویداد گفت:

این ربات به شما امکان می دهد جهانی را توصیف کنید و سپس جنبه هایی را از آن جهان راجادیت کنید و سپس جنبه هایی از آن جهان راجادیت کنید.

در این نمونه نمایشی، زاکربرگ و یکی دیگر از کارمندان متا از دستورهای صوتی برای ایجاد صحنه های ساحلی بسیار ابتدایی با میز پیکنیک و … استفاده کردند. هوش مصنوعی به صحنه اضافه کردند.

در حاضر، به نظر می رسد این فناوری در مرحله اولیه محیطی است که زاکربرگ ایجاد کرده است، از دموهای متاورس گذشته بسیار مستحکم است و از آشکار شدن کمتری مطمئن بود؛ حال آواتار بدون پای او نیز مانند سایر دموهای اخیر در این صحنه وجود دارد که صاحب متا گفت.:

ههاطططکهکه ایی ففاوی یییییی، ششا پیشیوایی فقط صصای خو یاهای ظ و اشراکگذایی جججیات با یگیگیگان ایجاد ککی.

ربات هوش مصنوعی Builder Bot متا

مقالات مرتبط:

Builder Bot بخشی از پروژه هوش مصنوعی بزرگتری به نام CAIRaoke است که هدفش ایجاد نوعی محاوره های مصنوعی مصنوعی برای جهان های مجازی است. نرم افزار متن تولید کنید.

زاکربرگ گفت:

در متاور، ما به هوش مصنوعی نیاز داریم که به مردم کمک کند در جهت یافتن دنیای مجازی و دنیای دنیای ما با دنیای واقعیت افزوده شده باشد. دیدیم می‌بینیم و آنچه می‌شنویم، بشنویم.

اظهارات زاکربرگ در حالی بیان می‌شود که وی تلاش می‌کند شرکتش را از شبکه‌های اجتماعی به فناوری اطلاعات سوق دهد. رززهیهی فال خو را شاهه بوهه، زاککبگگ اسس جججیی اسس جججیات متاوسیسی سیثث VR Horizon Worlds ایی ششکک، یاثث ششش آیآیهه هواهه شش.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما