مشاور برتر تجربی (پزشکی) ریاضی انسانی

یکی دیگر از رتبه های دو رقمی کنکور ۹۵ و دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف نیز می گوید: هدف بسیاری از مؤسسات کنکور از حضور افرادی به نام مشاور تحصیلی در برنامه هایشان ، ترغیب دانش آموزان به خرید محصولاتشان است وگرنه با حرفها و جملات زیبایی که این مشاورین می زنند که نمی توان حتی در دور افتاده ترین دانشگاههای کشور قبول شد تا چه برسد به کسب رتبه یک یا دو رقمی. کنکور دکترا شرایطی سخت تر دارد و نیاز به آمادگی بیشتر، زیرا در این آزمون تعداد افراد شرکت کننده نسبت به ظرفیت دانشگاه ها زیاد می باشد، به همین دلیل رقابت در این مرحله سخت می باشد و نیاز است که با آمادگی کافی در این آزمون حضور پیدا کرد. نمی گم دوستشون ندارم اما خیلی بیشتر از اونی که تو دلم هست به زبون میارم. به گزارش برنا به نقل از وبسایت باشگاه خبرنگاران جوان ، برترین های حوزه آموزش در سال جاری را معرفی کرد. وبسایت دبیران برند ایران به عنوان مرجع پایش و رصد عملکرد برترین اساتید و دبیران ایران، همه ساله اسامی برترین­های حوزه آموزش را معرفی می­نماید. با مراجعه به سایت آیدی نوین میتوانید اسامی بهترین مشاوران کنکور و همینطور کارنامه تک تک رتبه های برتری که در عکس های بالا موجود است را مشاهده کنید.

بهترین مشاور کنکور قم

مشاور آموزشی و بهترین مشاوران کنکور ایران نقش عمده ای در خرید کتاب های آموزشی جدید، تجهیزات آزمایشگاهی، نرم افزارهای کامپیوتری و سایر نیازهای ضروری دانشجو دارد. اما اگر بخواهیم یکی از موفق ترین موسسات مشاوره کنکور را معرفی کنیم میتوانیم از موسسه آیدی نوین نام ببریم. مشاوران حرف آخر در موسسه به خاطره عشق و علاقه به کار و درک کردن دانش آموز از روی دلسوزی در طول این مسیر همراه دانش آموز هستند و هیچ هزینه ای به دستور مدیریت موسسه از دانش آموز نخواهند گرفت و مشاوره و … معمولا به خاطر همین سن و تجربه زیاد بچه ها ازشون حرف شنوی بیشتری دارن. موسسه حرف آخر با ایجاد پلی ارتباطی میان کنکوریها و رتبه برترها روشی در پیش گرفته است تا دانشآموزان عزیز بتوانند از نصیحتهای رتبههای برتر بهره بگیرند و درستترین راه را تا رسیدن به رشته مورد نظرشان در پیش بگیرند. کسانیکه در سال های گذشته به رتبه تکرقمی و دو رقمی رسیده و برخی از آن ها نیز دانش آموزان قبلی خود موسسه می باشند.

بهترین مشاورین کنکور هنر

در دهه های گذشته رشتههایی مثل پزشکی و مهندسی طرفداران زیادی پیدا کرد و اکثر داوطلبان به سمت این رشتهها هجوم بردند ولی بعد از چند سال نتیجهای که حاصل شد تعداد زیادی مهندس و پزشک بیکار در این زمینه بود طبق تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که عدم علاقه به رشته ای که داوطلب در آن تحصیل می کند باعث این میشود در آینده نتواند با موفقیت مراحل تحصیلی خود را طی کرده و در نتیجه کار مناسبی هم پیدا کند. اینکه بتوانید مشاور و پشتیان کنکور خوبی داشته باشید به شما کمک می کند که به طور صحیح مطالعه کرده و با تمام قوا به سمت جلسه کنکور بروید. دلیل دوم اینکه احساس خستگی و فرسایش بر شما غلبه می کند. همچنین نتایج خوب دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی اونها، رشد شخصیتی، افزایش نمرات و تراز و در نهایت کسب رتبههای برتر کنکور تجربی و کنکور ریاضی توسط دانش آموزان این مشاور کنکور دلیل بر تخصص و تجربه بالای مهندس معین فلاح در مشاوره کنکور و همچنین مشاوره پایه هست.در ویدئو زیر نظر چند نفر از دانش آموزانی که با شرکت در جلسات مشاوره کنکور با مهندس فلاح موفق به قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی و رشتههای مهندسی شدهاند رو درباره ایشون و دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مشاهده میکنیم.

در ادامه راه هروقت یه مسئله فکرم رو درگیر میکرد و جوابی براش نداشتم، مهندس فلاح اون مسئله رو برام حل میکرد. این پایین هم آموزشگاه های آنلاین جدیدی که میان ولی جزو 10 تای اول نیستند رو براتون لیست میکنیم تا اگه کسی خواست بتونه با کلیک روی آدرس سایت واردشون بشه و خودش اساتید و کلاس هاشون رو بررسی کنه. جاری هم فعلا ندارم ،ولی زیر سر هستش و خیلی سنش از من کمتره و خدا به داد برسه :دی ولی فک کنم بعدها اگه فرق بزارن بینمون من تو دلم خیلی غصه بخورم چون عروس یه دونه بودم تا الان من خودمم خواهرشوهرم ولی رابطم با زنداداشم خوبه ، گاهی بعضی رفتاراش حرصمو در میاره ولی نه چیزی گفتم و نه کاری کردم چون نخواستم بخاطر یه دلخوری ساده کدورت پیش بیاد و زندگی برادر خودم نا آروم اتفاقا چون از قبل شناخت چندانی نداشتن از هم ، سعی کردم خیلی دوستانه و خواهرانه اخلاقا برادرمو بگم که اینجور و اونجور و بهش گفتم این اونه که میتونه زندگی خوب و آروم برا خودش کنه یا برعکس ممنون فریبا جان، ایشالا، ثمین جان با جاری جدیده رفتارمون با محبت و احترام و سنگین بود چون دفه اول بود میدیدمش،عقدشونم بعد عیده تو فروردین، ولی جاری بزرگه اصلا رفتارش خوب نبود جلوی جمع و ناراحتم کرد سلام دوستان من تابستون نامزد شدم الانم عقدم برخورد زیادی با خواهر شوهرام نداشتم در حد چند بارمهمانی ب نظر مهربون میان.مادر شوهرم هم که زن خوبی خیلی ارومه.

بهترین مشاور کنکور تجربی اصفهان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مشاوران کنکور لرستان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما