هفت که باید در مرحله پیش انجام کاری انجام دهید



فرارو- بر اساس گزاشش اججن ییابت آئیکیکا 96 ییییین آیکیکایی 18 ساهه و ر سسی بالات در سال 2019 ییییایی یه پیش ییابت بتلا بودند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهونیوز، اگر برنامه‌های درمانی را دنبال کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید، به این معنی نیست که به گونه‌ای باشد 2 می‌تواند به طور خاص انجام شود. در سبک ززگی گییواند سطحسطحقد خوه رطی هحوهه ططییی بازگزگ ضضضه ه پیشگیپیشگی یا هه تا پیشگی انداختن ششوع یابت نوع 2 ککک یکیکیکد.

رر اداهه هفهف عا ییوایی رززاه اججام هیهی ذکذک ششهند که متصصصصصان غذیهغذیه که در ززییه پیشیابت تصصصصصصصصارند تصیهصیه صییهیشیشند:

۱- نصف (یا بیشتر) بشقاب خود را با سبزیجات غیر ناشاسته‌ای پر کنید

وقتی این کار را انجام دهید متوجه میشوید که با خوردن میزان متوسط ​​از غذاهای ناشتا دار و غذاهایی که از خوردن گرسنه نخواهید شد.

۲- استرس خود را مدیریت کنید

علاوه بر این، استرس های استرس مانند کورتیزول می تواند به افزایش وزن و افزایش قند کمک کند. ، مدیتیشن یا تمرینات ذهنی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

۳- به میزان کافی بخوابید

خواب نامنظم و کم خوابی می تواند پاسخ بدن به انسولین را مختل کند. با توجه به توصیه مرکز کنترل و هوای بیماری (CDC) در آمریکا، هر بزرگسال باید ۷ ساعت خواب در شبانه روز داشته باشد. داشته باشید.

4- میوه و میوه بخورید

آمار مرکز کنترل و آبی آمریکا ناشناس می دهد از هر 10 آمریکایی تنها 1 نفر روزانه 5 تا 9 وعده میوه و سبزیجات را مصرف می کند.

آنتی اکسیدانها و فیتوکمیکالهای (ترکیبات شیمیایی تولید شده در گیاهانی هستند که طعم، عطر، رنگ و سایر خصوصیات را برای غذاها به ارمغان میآورند) موجود در میوه ها و سبزیجات می توانند در بهبود مقاومت به انسولین نقش داشته باشند که می توانند بهتر قند خون را کنترل کنند. کند.

۵- از مصرف مشروبات الکلی خودداری می کنید

چهار بار نوشیدن مشروب الکلی یا بیشتر برای زنان و پنج بار نوشیدن مشروبات الکلی یا برای مردان در حدود 2 ساعت بیشتر می تواند خطرات را به نوع 2 مصرف کند.

۶- تحرک داشته باشید

ورزش عامل اصلی برای این بیماری است. گلوکز خون (قند) را تقویت می کند و سطح مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد. خود را مجبور به انجام کاری کنید که دوست داشتنی سازید نوع حرکتی را انتخاب کنید که واقعاً از آن لذت میبرید.

۷- بشقاب خود را با گزینه های گیاهی پر کنید

گیاهانی مانند آجیل، دانه‌ها، میوه‌ها، غلات کامل، لوبیا و حبوبات حاوی مواد مغذی هستند که با عوامل بیماری‌زا مقابله می‌کنند که می‌توانند باعث کاهش کلسترول شما شوند رژیم غذایی گیاهی را بهبود می بخشد. درصدی خطر مرتبط است.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم