هند قهرمان جام جهانی زیر 19 سال توسط BCCI در احمدآباد در بدو ورود به وی تجلیل خواهد شد

[ad_1]

تیم پیروز زیر 19 سال هند در بدو ورود به هند توسط BCCI در احمدآباد تجلیل خواهد شد. روز یکشنبه (6 فوریه)، BCCI جایزه نقدی 40 لک روپیه را برای اعضای تیم و 25 لک روپیه برای کارکنان پشتیبانی را اعلام کرد. به دنبال پیروزی معروف خود بر انگلیس در روز شنبه، گروه هندی کمیساریای عالی هند را به گویان فراخواند.

با زمان کمی برای جشن گرفتن موفقیت در دریای کارائیب، تیم پرواز طولانی به خانه را در عصر یکشنبه با پروازهای اتصال از آمستردام و بنگلور پیش از فرود در احمدآباد انجام خواهد داد. وست هند: با تیم در حباب، هنوز مشخص نیست که آیا پسران زیر 19 سال می توانند با بزرگسالان خود تعامل داشته باشند یا خیر.

یکی از مقامات BCCI گفت: “برای پسرانی که زمان کمی برای استراحت دارند، برنامه شلوغی بوده است. آنها پس از فرود در هند کمی استراحت خواهند کرد.”

پسران تازه از پیروزی خود در فینال، از آنتیگوا به گویان رفتند و توسط کمیسر عالی هند، KJ Srinivasa، که از طرفداران مشتاق کریکت است، مورد قدردانی قرار گرفتند. حاضر در عملکرد

یاش دهل مستقر در دهلی کاپیتان تیم هند در دریای کارائیب بود در حالی که هریشیکش کانیتکار سرپرستی کادر پشتیبانی را بر عهده داشت.

رئیس آکادمی ملی کریکت VVS Laxman نیز در کارائیب حضور داشت و نقش بزرگی در مراقبت از تیم در پی شیوع کووید-19 ایفا کرد که باعث آلوده شدن پنج بازیکن از جمله دهل و معاونش شایک رشید شد. عنوان برای هند که فینال چهار دوره گذشته شده است.



[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما