کشف کنید ic چیست

هیدورن، زک (13 مارس 2018). "گزارش زنده 3/13 WWE 205: سدریک الکساندر در مقابل رودریک استرانگ در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی وزن کروزر". پاول، جیسون (23 ژوئیه 2018). "7/23/2018 پاول از WWE Raw Live TV: بابی لشلی در مقابل رومن رینز برای تعیین رقیب براک لزنر در مسابقات جهانی دبلیو دبلیو ای در سامرا اسلم، وینس مک ماهون، استفانی مک ماهون و تریپل اچ، بیگ آنونس، تیم بی در مقابل هاردی. و بری وایات برای عناوین تگ خام». هاینزل، جان (25 ژوئیه 2014). "با بازده ETF تماس تحت پوشش وسوسه نشوید" (بازده ETF تماس تحت پوشش وسوسه نشوید).

خرید آی سی

ما سفارشات اقلامی را می پذیریم که موجودی آنها تمام شده است، بنابراین ممکن است تحویل برای تاریخ آینده تغییر کند. عبارت دیگری از کتاب گروو که اغلب به آن فکر می کنم این است که «هیئت نمایندگی، کناره گیری نیست». شما به عنوان یک مدیر مسئول اجرای فنی پروژه های تیم های خود هستید، حتی اگر هیچ اجرائی انجام نمی دهید. آی سی های بزرگ گاهی اوقات به PW ارتقا می یابند و در آن نقش متوسط ​​یا بدتر ظاهر می شوند.

استراتژی های موثر برای IC که می توانید از امروز استفاده کنید

خازن اول هرگونه موجی که از ترانسفورماتور می آید را حذف می کند تا 7805 ولتاژ ورودی صافی دریافت کند و خازن دوم به عنوان متعادل کننده بار عمل می کند تا خروجی ثابت از 7805 را تضمین کند. اگر از جلو به 7805 نگاه کنید (سمت چاپ شده) )، سه پایه از چپ به راست، ولتاژ ورودی (7 تا 30 ولت)، زمین و ولتاژ خروجی (5 ولت) هستند. برای خرید بلیط، بهتر است به ترمینال کشتی محلی خود بروید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حالا سیم مشکی را روی قطب منفی باتری و سیم قرمز را روی قطب مثبت نگه دارید. دارای دو «پین» (سیم) یکی مشکی و دیگری قرمز. سرب تست سیاه رنگ را بردارید و آن را در سوراخی با برچسب (بسته به متر) "Common"، "Com"، "Ground"، "Gnd" یا "-" (منهای) وارد کنید.

چگونه در IC در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

IC اکنون می توانید از متر برای تست منبع تغذیه خود نیز استفاده کنید. صفحه کنتور را روی تنظیمات اهم خود قرار دهید و سپس لحیم کاری را به نقاط مختلف روی برد لحیم کنید (لخ های تست کنتور احتمالاً ضخیم تر از آن هستند که در سوراخ های روی برد قرار بگیرند). اگر اتصالی بین دو نقطه وجود داشته باشد مقاومت صفر خواهد بود (سیم ها را لمس کنید تا این را ببینید) و در صورت عدم اتصال بی نهایت خواهد بود (سیم ها را کنار بگذارید تا این را ببینید).

همه این پایانه ها به صورت داخلی متصل هستند.

وقتی روی اهم تنظیم می شود، متر مقاومت را اندازه می گیرد. ولت-اهم متر (مولتی متر) ولتاژ، جریان و مقاومت را اندازه گیری می کند. متر شما محدوده های مشابهی خواهد داشت. خواهید دید که نقاط روی تخته در واقع همانطور که در نمودار نشان داده شده است به هم متصل هستند. یک کانال در مرکز تابلو قرار دارد. در لبه های بیرونی برد دو ردیف ترمینال وجود دارد که طول برد را طی می کنند. همه این پایانه ها به صورت داخلی متصل هستند. در دو طرف کانال مجموعه ای از پنج پایانه متصل به هم قرار دارند.

شما به سادگی موارد مورد نظر خود را انتخاب کرده و آنها را به انتخابگر کانال اختصاص می دهید. کاری که اکنون می خواهیم با کنتور انجام دهیم این است که اندازه گیری ولتاژ را یاد بگیریم. اگر نظرات منفی در مورد شرکت می بینید، ممکن است بخواهید ارائه دهنده دیگری را انتخاب کنید.

کلمه آخر اطلاعات به IC

زمانی که تحمیل چنین درصدی از هزینه های بیمه نشده منجر به بی عدالتی می شود، دادگاه ممکن است به روش قدیمی تقسیم هزینه های مراقبت های بهداشتی بدون بیمه به طور مساوی یا با استفاده از روش های دیگر متوسل شود. بلافاصله پس از اتمام چرخه شارژ، باید تا چند ساعت از استفاده از باتری خودداری کنید. ولتاژ باتری 1.25 ولت خواهد بود، بنابراین نزدیکترین ولتاژ را بیشتر از 1.25 ولت پیدا کنید. برای انجام این کار، یک باتری AA، C یا D برای بازی پیدا کنید (نه باتری مرده).

بهبود(بهبود) IC شما در سه روز

خازن الکترولیتی دارای یک ترمینال مثبت و منفی است (که یکی از آنها مشخص خواهد شد). پایه 5 ولتی 7805 را به دیگر ترمینال خارجی بلند روی برد وصل کنید. زمین را از نوار ترمینال به پین ​​وسط 7805 با سیم وصل کنید – فقط یک تکه سیم کوتاه را برش دهید، دو سر آن را جدا کرده و به برق بزنید. خازن دوم را بین نوارهای 5 ولت و زمین وصل کنید.

هفت روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از IC

سیم زمین ترانسفورماتور را به یکی از نوارهای بیرونی بلند روی برد مدار وصل کنید. در هر دو شکل خطوط ترانسفورماتور از سمت چپ آمده است. خازن را از سمت چپ 7805 به زمین وصل کنید و به قطبیت توجه کنید.

نحوه خرید (الف) خرید آی سی On A Tight بودجه

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید آی سی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما