آتش بازی پاریس با درخشش ستاره ها

[ad_1]

کد خبر: 1809216/58

زمان: 01:23
1400/11/18

بازدید: 7573

پاری سن ژرمن با درخشش ستاره هایش به یک پیروزی پر گل دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم پاری سن ژرمن در حالی که امشب در هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه مقابل لیل قرار گرفت که پنج ماه از آخرین و تنها شکست این فصل می گذشت. پیر مائورویی شروع شد.

پاریس در شبی که دی ماریا، مسی و امباپه را در خط حمله داشت، را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه 10 توسط بازی دنیلو پریرا به ثمر رسید؛ این گل روی اشتباه عجیب دروازه بان لیل که توپ از سمت راست را با توانایی ناقص ارسال می کند. خود ققابل بازیکزیک ححیف کاشش، هه ثثر سیسیسی.ریی پاس بن عففا و ضضهه بوتنن، یییی در قیقهقیقه هسایی کشاند.

کیمپمبه روی ارسال کرنر لیونل مسی با یک شیرجه بلند در تیر دو توپ را به تور دروازه حریف دوخت. موقعیت تک به تک با دروازه بان با ضربه ای نرم توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد تا میهمان با برتری سه بر راه رختکن شود.

پریرا، زننده گل اول بازی، چهارمین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا مقابل لیل دبل کند. بین گلزنان در دقیقه 67 با یک شوت دار بسیار زیبا از پشت جریمه گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

مارسی و نیس به ترتیب با 43 و 42 امتیاز تیم های دوم و سوم یک فرانسه هستند. پله ای در جدول را از دست داده و هفته بیست و سوم را با رتبه یازدهم به پایان می رساند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما