آخرین اخبار «جدید قم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی اظهار داشت: از دغدغههای اصلی ما اشتغال ایثاگران است و در حال حاضر ۷ هزار فرزند شهید و ایثارگر در سطح استان داریم که اگر نتوانیم برای آنها اشتغال ایجاد کنیم سال آینده این تعداد به ۱۳ هزار نفر میرسد. به گزارش قدس آنلاین، گلخانهداران گنابادی که با امید ایجاد اشتغال و درآمد اقدام به احداث گلخانه «آلوئهورا» کرده بودند در حال حاضر ۱۵۰ تن محصول روی دست آنها مانده است. مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس برنامه ابلاغی به استانها، در استان قم احداث ۶۳ هزار واحد مسکونی در طول چهار سال سیاست گذاری شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۴۳ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. گناباد به عنوان میزبان نخستین اثر ثبت جهانی شده استان خراسان رضوی و دروازه ورود چند استان به خراسان رضوی محسوب میشود که همین موضوع بحث گردشگری را برای این شهرستان داغتر کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مراسم رونمایی از محصولات کانونها و فعالین رسانهای مساجد قم با عنوان «عملیات شهید سلیمانی» بعدازظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

اخبار جدید مسکن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ساماندهی گلزار شهدای خراسان رضوی را به عنوان اولویت این نهاد در سال جاری مطرح کرد. به گزارش برنا، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگاران رسانه ملی درباره آغاز گمانهزنیهای سهامداران درباره بودجه سال آینده گفت: امسال هم این گمانهزنیها در چند روز اخیر توسط فعالان بازار رصد شده و در نتیجه اثراتی روی معاملات سهام و قیمتهای آن داشته است، اما واقعیت این است که گمانه زنیها دقیق نیست و زمان زیادی تا تصویب بودجه در مجلس باقی مانده است. به گزارش برنا، بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانهها، یکصد و سی و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه جاری بهازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۲۰ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود. به گزارش برنا، بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانهها بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی (دی ماه ۱۴۰۰) ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۹ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سال، تعداد ۲۳ میلیون نفر یارانه­ بگیر سه دهک بالای درآمدی را شناسایی کرد اما برای حذف از لیست یارانهبگیران اقدامی نشد.

اخبار جدید یمن

سخنگوی رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ۹۹ گفت: ابرسامانه موشکی «باور ۳۷۳» پرندههای پنهان کار دشمن را کشف میکند، خواهیم دید که چگونه میتوانیم مقابل اهداف شوم دشمن که قصد تجاوز به آسمان ایران را دارند، بایستیم و مقابله کنیم. در این مطلب سعی می کنیم نحوه خرید تتر را به شما آموزش دهیم، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید باشد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از یک نفر در گناباد به پنج نفر مثبت رسید که به یک باره رشد ۵ برابری را داشتهایم. ۰۱ تير ۱۳۹۹ – ۰۹:۴۴ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – محمدحسین مینوئیان حقیقی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: حال عمومی همه دانشجویان مبتلا شده به ویروس کرونا مساعد بوده و از جهت احتیاط و جلوگیری از شیوع این ویروس، به مدت 14 روز در قرنطینه بسر خواهند برد. هنوز یک هفته از اعلام اولین مورد مثبت در گناباد نمیگذرد ولی قبل از آن دانشگاه علوم پزشکی گناباد بارها اخطاریهها و نشستهایی با نهادهای موثر جهت جلوگیری و گسترش این ویروس برگزار کرد. این روزها دلالان با حضور بر سر مزارع گندم کشاورزان را جهت خوراک دام خریداری کرده و از تحویل آن به سیلوها خودداری میکنند.

شرکت های طراحی سایت با توجه به نیاز گسترده افراد به بستری برای معاملات ارز های دیجیتال، اقدام به طراحی سایت و اسکریپت ارز دیجیتال کرده اند تا بتوانند نیاز افرادی که قصد راه اندازی صرافی ارز دیجیتال را دارند، برطرف کنند. اخبار استانها – جواد باذلی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: کم کم صدای موج سوم کرونا در شهرستان گناباد بلند شده که نداشتن ماسک، عدم فاصلهگذاری اجتماعی و بازگشایی مدارس از دلایل این موج است.تعداد بستریهای کرونا در گناباد روی افزایش است. کاندیدای اصولگرای مجلس یازدهم شورای اسلامی در گناباد گفت: یکی از مهمترین اولویتهای مجلس یازدهم باید مبارزه با فساد اعم از اداری اخبار جدید غزنی (منابع بیشتر) و اقتصادی باشد. بانک مرکزی روسیه از بانکها و مؤسسات مالی این کشور خواسته است کارتهای اعتباری و تراکنشهای الکترونیکی را که با صرافیهای ارز دیجیتال در ارتباط هستند مسدود کنند. وی از دستگاههای اجرایی فرهنگی و رسانه های ارتباط جمعی خواست با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم، مردم را نسبت به مخاطرات رعایت نکردن مسائل پیشگیرانه آشنا کنند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما