آخیله یداو ادعا می کند که حزب سمجوادی در دو مرحله اول انتخابات مجلس در UP به “قرن” رسیده است.

[ad_1]

فیروزآباد: آخیله یداو، رئیس حزب سامجوادی، روز پنجشنبه گفت که حزب او در دو مرحله اول انتخابات مجلس در اوتار پرادش یک “قرن” را پشت سر گذاشته است و تا مرحله چهارم تعداد کافی برای تشکیل دولت خواهد داشت.

در دو مرحله اول رای گیری در این ایالت، رای گیری در 113 حوزه انتخابیه برگزار شد و هر کدام 59 کرسی در مرحله سوم در 20 فوریه و مرحله چهارم در 23 فوریه به رای گیری می روند.

رئیس SP در یک گردهمایی انتخاباتی در منطقه نصیرپور فیروزآباد در اینجا گفت: «در دو مرحله اول یک قرن را پشت سر گذاشته‌ایم… و تا مرحله چهارم رأی‌گیری، حزب سمجوادی تعداد کافی برای تشکیل دولت خواهد داشت».

رای گیری در کرسی فیروزآباد نیز در مرحله سوم در نظر گرفته شده است.رئیس SP گفت: “مردم فیروزآباد این بار چشمان BJP را باز خواهند کرد.” نمایندگی و احترام برابر برای همه اقشار.

او گفت: «این انتخابات برای نجات دموکراسی، نجات قانون اساسی بابا صاحب امبدکار، نجات آبروی عقب‌ماندگان، دالیت‌ها و اقلیت‌هایی است که تحقیر شده‌اند.»

یداو با اشاره به تصاویری از یک دون که سیاستمدار شرق UP شده است در حال بازی کریکت است که در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده است، گفت جنایتکاران کسانی هستند که به یک دون مافیایی فرصت بازی کریکت را می دهند.

وی تأکید کرد: «باز هم می گویم کسانی که باید قانون را زیر پا بگذارند یا بر اساس آن کار نکنند، نیازی به رأی دادن به حزب سمجوادی ندارند.» او با اتهام زنی به حزب بی جی پی به خیانت به مردم، گفت: «به صحبت های آنها گوش کنید، رهبر کوچک دروغ های کوچک می گوید. بزرگتر یک دروغ بزرگ و بزرگترین دروغ گفتن بزرگترین دروغ است.

او گفت که BJP به وعده خود مبنی بر دوبرابر کردن درآمد کشاورزان و مشاغل برای جوانان عمل نکرده است.رئیس SP از مردم خواست تا در “نجات” UP کمک کنند و قول داد که بر روی اصول سوسیالیستی که مولایام سینگ یاداو برای آن مبارزه کرده بود کار کند. .

او همچنین مدعی شد که دولت نارندرا مودی همه چیز از جمله فرودگاه ها، قطارها و راه آهن را می فروشد تا هیچ کس برای یافتن شغل رزرو نداشته باشد.

تلویزیون زنده



[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما