آموزش ICDL – چه چیزی را می‌توانید مطالعه از شما منتقدان

سپس، آن لایه یا گروه از لایهها را برای ایجاد لایه جدیدی درگ کنید یا بر روی لایه کلیک راست کرده و گزینهی Duplicate Layer یا Duplicate Group را انتخاب کنید. یک نام برای لایه یا گروه لایهها انتخاب و بر روی OK کلیک کنید. از لایه (layer) در یک سند (Document) فتوشاپ میتوانید برای مدیریت عکس، متن، حرکات قلم یا براش، رنگهای پسزمینه، الگوها، فیلترها و… پنل Color & Swatches که به طور پیشفرض در گوشهی بالا و سمت راست صفحهی فتوشاپ قرار دارد؛ امکان استفاده، تغییر، کپی و ذخیره کردن رنگهای سفارشی را برای محتوا در اختیار شما قرار میدهد. به این ترتیب مجموعهای از رنگهای موردنظر خود را ساخته و در Swatches ذخیره میکنید تا بتوانید در زمان طراحی از آنها مجددا استفاده کنید.

اگر قصد دارید تا بتوانید در محیط فتوشاپ عکسهای خود را در حد قابل قبولی روتوش و ویرایش کنید، قسمتی از عکس را حذف کنید و یا اگر میخواهید طرحهای تبلیغاتی مانند لوگو، پوستر، بنر و جلد کتاب طراحی کنید، شرکت در این دوره برای شما ضروری است. چیزی که نیاز دارم مواردی است که بالا به آن اشاره کردم و موارد دیگری مثل نوشتن یک متن زیبا روی عکس یا ساخت عکسهایی برای بین متون سایت و یا طراحی یک عکس برای پستی در لینکدین، همه اینها را مستقل و خودم انجام می دهم و در این دوره قرار است آنها را به شما هم آموزش بدهم. دوره پیشرفته آموزش فتوشاپ – Photoshop به طور خاص برای کمک به طراحان در تسلط بر ابزارها و تکنیکهای متداول و با هدف از بین بردن موانع فنی ایجاد شده است.

به طور پیش فرض پالت لایهها و پالت رنگ در فتوشاپ باز است. ممکن است این ابزار خیلی پیچیده به نظر نرسد، اما دارای ویژگیهای قدرتمندی است که محتوای بصری را جذاب نگاه داشته و رنگ تصویر را یکپارچه میکند. تمامی این امکانات و ابزارهای حرفهای به ایجاد و بروز خلاقیت و استعداد در شما کمک میکند و این امکان را برای شما فراهم میکند تا به خلق آثار هنرمندانه و زیبا بپردازید. شما برای ویرایش کردن هر قسمت از فایل خود، باید لایهی مخصوص به آن قسمت را انتخاب کنید. شما حتی میتوانید با این قسمت، چیدمان مخصوص به خود را سفارشی سازی کنید. در برنامه های آینده این صفحه این است که برای شما عزیزان آموزش فتوشاپ پیشرفته رایگان قرار داده شود تا شما بتوانید هرآنچه برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای نیاز اسشت بدانید را یاد بگیرید.

با سلام. دوره حرفه ای و پیشرفته فتوشاپ در حال ضبط هست. این بزرگترین مشکل من واسه ضبط فیلم ها هست. که در ضبط صوت هاي قديمي سيلور ديده ايم . اگر پنل لایهها در فتوشاپ حذف شده است، از منو، Window را باز کرده و روی Layers کلیک کنید تا دوباره این پنل در سمت راست صفحه نمایان شود. چون فتومونتاژ از بقیه مهارتهای فتوشاپ کمیابتر است، جزو مهارتهای گران و پردرآمد محسوب میشود. خیلی ها هم معتقدند که برنامه فتوشاپ با این روش های پرداختی گران تر از آب در می آید.

پالت ها در فتوشاپ کجا هستند؟ مهمترین پالت، پالت لایهها (Layers) و پالت رنگها (Color & Swatches) است که کار با هر دو را در ادامه آموزش میدهیم. با استفاده از پالت History میتوانید به عقب برگردید و تغییرات قبلی را لغو کنید. اغلب زمانی که یک تصویر را ویرایش می کنید، نیاز خواهید داشت که بر روی یک جزییات بزرگنمایی کنید و سپس دوبار کوچکنمایی کنید تا تغییرات را در زمینه ببینید. فیلترهای شگفت انگیز و کاربردهای غیر معمول آن ها، سبک های لایه مفید و همچنین جلوه های پیشرفته تر مانند حالت های ترکیبی و استفاده از لایه های اصلاحی را کشف خواهید کرد. در این قسمت، طیفهای رنگ عمودی را به همراه یک نوار لغزنده (Slider) بر روی آن خواهید دید که میتوانید با تنظیم آن، رنگ سفارشی موردنظرتان را ایجاد کنید.

همچنین میتوانید با استفاده از کدهای RGB یا CMYK رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید. استفاده کنید. برای درک بهتر عملکرد لایهها، آنها را مانند ورقههای شیشهای در نظر بگیرید که بر روی یکدیگر انباشته شدهاند و از آنها برای تولید نتیجه نهایی کار خود استفاده میکنید. امروزه کاربرد کامپیوتر در تمامی مشاغل بسیار گسترش یافته و آموزش ICDL با هدف یادگیری مهارت کار با کامپیوتر به عنوان یک کاربر عمومی طراحی شده و با مدرک معتبر و مناسب همراه است. اگر شما هم تمایل دارید یک آموزش حرفه ای، تخصصی و ویژه بازار کار در دنیای نرم افزار های کامپیوتر ببینید، با ما تماس بگیرید. دوره ICDL برگرفته از کلمات International Computer Driving Licence به معنای دوره بین المللی کاربری کامپیوتر است که توسط آن مهارتهای کامپیوتری کاربران تائید می شود.

نکته 1 : هنگام جابجایی بین Workspaces به پنلها و نوار ابزار دقت کنید تا تغییرات را ببینید. جابهجا شدن بین پنلهای یک گروه در فتوشاپ چگونه است؟ برای ساختن رنگ در فتوشاپ کافیست با دابل کلیک کردن بر روی مربع بالایی موجود در پنل Color یا نوار ابزار، پنجرهی Color Picker را باز کنید. اگر خودِ لایهها پنهان شدهاند، کافیست از منو، روی Layer کلیک کرده و Show Layers را انتخاب کنید. برای رفتن به پنل دیگر در یک گروه، روی تب آن کلیک کنید. با اینکه بعضی وقتها باعث میشوند تازهکاران ناامید شده و دست از کار با فتوشاپ بکشند، اما برای کسی که روش کار با آن را بداند کار بسیار آسانتر خواهد شد.

اسماعيل خوانساري مشهور به اديب خوانساري در سال 1280 متولد شد. او در سال 1328 رئيس شوراي نويسندگان راديو شد. این نرمافزار قدرتمند در ابتدای راه خود که از سال ۱۹۸۷ شروع شد تنها توانایی ادیت تصاویر سیاه و سفید بر روی یک صفحه نمایش یک بیتی را داشت اما روند تکامل این نرمافزار به قدری استاندارد بوده که امروزه میتوان از فتوشاپ برای ادیت یا طراحی تصاویر سه بعدی بهره برد. مهدی جعفری در تاریخ: س 31 تیر 1393 ، ساعت 02:04 ق ظسايت قوي وکامل موسسه باعث آشنايي من با آموزشگاه شد و در مشاوره این دوره به دوره HSE من پيشنهاد شد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش تعميرات تجهيزات دندانپزشکي لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما