آیا این اشتباهات ارز دیجیتال را مرتکب می شوید؟

از زمان شروع همه‌گیری، فروشگاه‌های کمتری به دلیل نگرانی‌های بهداشتی پول نقد می‌پذیرند. اما در فضای بانکی، یلن به کنگره گفت که از دیدن سطوح سرمایه در بانک‌ها در طول همه‌گیری «خوشحال است» و این نشان می‌دهد که او به طور کلی با تنظیمات نظارتی راحت است. اندازه مهم خواهد بود. درست مانند دنیای بانکداری خبرنگاری، این به نفع ساختار بازار متمرکز است. اما این می تواند متضمن تکه تکه شدن سیستم پرداخت بین المللی باشد. بسیار شبیه آسفالت کردن بزرگراه ها در حالی که جاده های روستایی را نادیده می گیرند – جاده هایی که به بسیاری از کشورهای کوچکتر در سراسر جهان منتهی می شوند. دارایی های دیجیتال فوربس با تاکید بر رعایت مقررات، 60 صرافی برتر ارزهای دیجیتال در جهان را رتبه بندی کرد. در حالی که بیت کوین و ارزهای دیجیتال، به طور کلی، می توانند دارایی های پرخطری برای سرمایه گذاری باشند، اما همچنان گزینه ای محبوب برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شماست. با CEX، صرافی رمزارز را حداقل در کوتاه مدت روی پلتفرم خود معامله می کند، در حالی که معاملات از طریق انجام معاملات انجام می شود و خطر سرقت دارایی ها توسط هکرها را افزایش می دهد.

چرا همه چیزهایی که درباره Digital Currency می دانید دروغ است

در بیشتر موارد، صندوق نگران دلاری‌شدن است، زیرا کشورها کنترل سیاست پولی خود را از دست می‌دهند و سیستم‌های مالی بیشتر در معرض شوک‌های نرخ ارز قرار می‌گیرند، در حالی که بانک مرکزی در تامین نقدینگی با محدودیت مواجه است. در حالی که موضوع قانون بانک مرکزی را می توان از طریق اصلاح قانون نسبتاً ساده حل کرد، موضوع قانون پولی چالش های اساسی سیاست قانونی را ایجاد می کند. در غیاب پایه های قانونی قوی، انتشار CBDC خطرات قانونی، مالی و اعتباری را برای بانک های مرکزی به همراه دارد. TechLab یک تیم چند رشته‌ای متشکل از فن‌آورانی از بانک‌های فدرال رزرو کلیولند، دالاس و نیویورک است که از یک تیم سیاستی حمایت می‌کند که سیاست‌های پولی، ثبات مالی و زیرساخت‌های پرداخت را از طریق دریچه هدف اصلی فدرال رزرو مطالعه می‌کند.

راز پشت Digital Currency

CBDC ها ارزش ارز فیات را منعکس می کنند و برای ثبات و ایمنی طراحی شده اند. بانک باریک ارز فیات ارسال شده توسط کاربران را دریافت می کند، آن را به مدیر و در نهایت به حامیان مالی منتقل می کند، در حالی که مدیر در ازای آن توکن های دیجیتال صادر می کند. در حالی که هیچ کس دوست ندارد در مورد آن صحبت کند، منشا بلامنازع این مفهوم، مجموعه نرم افزاری درخشان، به خوبی اجرا شده و پرکاربرد به نام بیت کوین است. از نظر نهادی، این سیستم از یک لنگر خارجی، یعنی قیمت ثابت ارز داخلی طلا، به سیستمی بر اساس شهرت مباشر آن، یعنی بانک مرکزی تغییر کرد.

و قدرت تشکیل صندوق بین المللی پول ممکن است بیش از هر زمان دیگری برای تقویت سیستم پرداخت های بین المللی مورد نیاز باشد. در حال حاضر قدرت محاسباتی شبکه بیت‌کوین از سریع‌ترین ابررایانه‌های جهان با هم جلوتر است. به عنوان مثال، اگر بانکی بخواهد بیت کوین به ارزش 2 میلیارد دلار را نگه دارد، باید سرمایه کافی برای پوشش کل 2 میلیارد دلار را کنار بگذارد. این مجموعه عالی برای پردازش صلوات اعتباری مکانیزه است. دوره های مهلت ممکن است متفاوت باشد، اما معمولاً بسته به نوع کارت اعتباری و بانک صادرکننده، از 20 تا 55 روز متغیر است. با این حال، با توجه به قانون فدرال رزرو، ممکن است محدودیت های قانونی برای CBDC ها، به ویژه بخش لایه 2 راه حل وجود داشته باشد. پاسخ به مقاله بلاک چین بانک انگلستان که توسط DCI منتشر شده است، حاوی ارجاعات متعددی به لایه 2 است. از این رو، انتظار می‌رود که لایه 2 در تحقیقات CBDC که توسط DCI انجام شده است، به‌طور واضح نشان داده شود. این پروژه تحقیقاتی منجر به انتشار باز نتایج و همچنین انتشار کدهای اولیه به منبع باز می شود.

پنج عالی هک Digital Currency

از نظر تئوری، این می تواند 100 سال طول بکشد، اما در عمل به سختی و قیمت بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد. صرافی‌های متمرکز شروع به تجارت ارزهای دیجیتال را آسان می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند ارز فیات خود مانند دلار را مستقیماً به ارز دیجیتال تبدیل کنند. پیشنهادات خبرنامه ما را در زیر مشاهده کنید، و لطفا مشترک شوید تا هر تعداد که می خواهید دریافت کنید. برخی از کارگزاری‌ها که بر روی دارایی‌های دیگر مانند سهام تمرکز می‌کنند، مانند Robinhood و eToro، به کاربران اجازه می‌دهند ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنند، اما آن‌ها را به کیف پول‌های رمزنگاری خارج نکنند. به عنوان مثال، صرافی‌های غیرمتمرکز همیشه به کاربران اجازه نمی‌دهند که دلار را واریز کنند و آن‌ها را با ارز دیجیتال مبادله کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مورد خطرات بیت کوین و سایر ارزهای مجازی هشدار داد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار معتقد است که «اگر یک پلتفرم تجارت دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد که اوراق بهادار هستند و به‌عنوان «مبادله» عمل می‌کند، همانطور که توسط قوانین اوراق بهادار فدرال تعریف شده است، آنگاه پلتفرم باید در SEC به عنوان یک بورس اوراق بهادار ملی ثبت شود یا معاف شود. از ثبت نام». بله، Pay-n-Chat می تواند به طور مداوم ریسک ارز خارجی خود را پوشش دهد.

به نظر من پرداخت آن بسیار آسان تر است!

بله، چیزهایی که من در صندوق بین‌المللی پول روی آن کار می‌کنم، که شما همیشه در مورد آن می‌پرسید و ما هرگز زمانی برای گفتگو پیدا نمی‌کنیم. در واقع، اینجا تمام چیزی است که من استفاده می کنم. به نظر من پرداخت آن بسیار آسان تر است! مشکل اینجاست که صرافی‌های غیرمتمرکز، نه تنها از نظر رابط، بلکه از نظر تبدیل ارز، بسیار کمتر کاربر پسند هستند. پرداخت های الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) از چین از نظر اجرا بسیار جلوتر است. اوراق قرضه کم حجم، اوراق قرضه‌ای هستند که در کشورهای خارجی منتشر می‌شوند اما بر اساس مبالغ ارز چینی تعیین می‌شوند: این اوراق توسط شرکت‌هایی مانند McDonalds MCD خارج شده‌اند. اما با توجه به سرعتی که در آن سفر می کنیم، حداقل باید قبل از انتخاب مسیر، زمینی را که پیش رو داریم ترسیم کنیم.

CBDC می تواند اصطکاک را در سیستم پرداخت موجود کاهش دهد، هزینه را کاهش دهد و سرعت تراکنش ها را افزایش دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، امروز ما با افتخار برخی از اخبار تاریخی را در مورد تلاش‌های ارز دیجیتال خود به اشتراک گذاشتیم: اولین تراکنش‌ها با Visa در USD Coin (USDC)، یک استیبل کوین تنظیم‌شده که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و از طریق بلاک چین اتریوم انجام می‌شود، تسویه شد. در این اطلاعیه که آن را ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) می نامند، آمده است که روپیه دیجیتال "اقتصاد دیجیتال را تقویت خواهد کرد". آیا CBDC ایالات متحده جایگزین پول نقد یا ارز کاغذی خواهد شد؟ دکتر برینارد از همکاری با MIT Digital Currency Initiative (DCI) با فدرال رزرو بوستون به عنوان رابط DCI خبر داد. از سال 2001، اتحادیه اروپا دستورالعمل پول الکترونیکی «در مورد تصرف، پیگیری و نظارت محتاطانه بر تجارت مؤسسات پول الکترونیکی» را که آخرین بار در سال 2009 اصلاح شد، اجرا کرده است. در ارتباط با دستورالعمل خدمات پرداخت اتحادیه اروپا در سال 2007 به نفع ادغام مؤسسات پرداخت و مؤسسات پول الکترونیکی ساخته شده است.

با این حال، چقدر از مهاجران قرن گذشته که فقط می‌توانستند نامه بنویسند و امیدوار باشند که سرانجام به آنجا برسند، فاصله گرفته‌ایم. بانک دو فرانس در بیانیه‌ای نوشت که در اواخر ماه گذشته برنامه‌های آزمایش یورو دیجیتال خود را ارائه کرد و از مؤسسات واجد شرایط در اتحادیه اروپا دعوت کرد تا در مهلت اواسط ماه مه با پیشنهادی که یکی از موارد استفاده را پوشش می‌دهد، ثبت نام کنند. 1. سپس گزارش‌هایی مبنی بر آزمایش ارز دیجیتالی خود توسط بانک مرکزی چین، یوان دیجیتال، منتشر شد که از حمایت بانک مرکزی برخوردار خواهد بود. یا آیا می‌توان eMoney جدیدی با پشتوانه 1 به 1 توسط سبدی از ارزهای ثابت برای تسویه معاملات بین بانک‌های مرکزی ایجاد کرد؟

ده راه برای شروع فوری فروش Digital Currency

اینکه یک شرکت خصوصی که تقریباً به یک سوم جمعیت جهان خدمات رسانی می‌کند، آماده بود تا سیستم پولی بین‌المللی موجود را دور بزند، بانک‌های مرکزی را که از قبل از ظهور ارزهای رمزنگاری شده درگیر بودند، شوکه کرد. یکی از انگیزه‌های حمایت از بانک‌های درگیر از این واقعیت ناشی می‌شود که ورشکستگی بانک‌ها بر سیستم پرداخت – یکی از ستون‌های کلیدی اقتصاد – فشار وارد می‌کند. در حال حاضر، چنین ریسک‌هایی به جای سیستم مالی کانادا و اقتصاد کلی، بیشترین تأثیر را بر مصرف‌کنندگان و مشاغل فردی دارند. راستی‌آزمایی با استفاده از پایانه پرداخت کارت اعتباری یا سیستم نقطه فروش (POS) با پیوند ارتباطی به بانک خریدار تاجر انجام می‌شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید و فروش تتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما