آیا شنیده اید؟ لایک اینستاگرام بهترین شرط شما برای رشد است

تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام لذت بخش است، اما اگر افراد زیادی مثلا ۱۰ هزار نفر این محتوا را بخوانند، این لذت چند برابر خواهد شد. بدون شک فالوورهای ایرانی در برخی از پیجها کاربرد بیشتری دارند اما این حرف به این منظور نیست که خرید فالوور خارجی بدون فایده است. خرید فالوور فیک امروزه برای بالا بردن تعداد فالوور پیج بسیار افزایش پیداکرده است اما اینستاگرام با ارائه آپدیتهای جدید و افزایش قابلیتهای خود امکانات جدیدی را برای جلوگیری از حضور فالوورهای فیک ایجاد میکند. فالوورهای فیک و جعلی اغلب نشانههای ثابتی دارند، مثلا، هیچ تصویر پروفایلی ندارند، اغلب هیچ پستی در صفحهشان منتشر نمیکنند و تعامل هوشمندانهای با دیگر صفحات اینستاگرامی ندارند. برای مثال، شرایطی را تصور کنید که تصمیم به خرید در اینستاگرام میگیرید و هنگام خرید، در مقابل صفحات زیادی قرار میگیرید که برخی از آنها تعداد فالوور بالایی دارند و برخی دیگر تعداد فالوورهای کمتری دارند. حتی می توانید تا 100 کا و بیشتر فالوور خریداری کنید.

  • خرید ریچ اینستاگرام
  • از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید
  • پایینترین قیمت،
  • Mr. Insta
  • خدمات مورد نیاز تلگرام را نیز ارائه میدهد

یا ربات Projects Photos, videos, logos, illustrations and branding on Behance به عنوان مثال: اگر برای یک کاربر کامنت های زیادی می گذارید یا توسط افراد زیادی تگ می شوید، آن شخص از نظر اینستاگرام به شما نزدیک است. این وبسایت بیش از ۵ سال است که یک به عنوان یکی از گروههای پیشرو در این زمینه فعال است. وقتی برای فالوورهای اینستاگرام پول میدهید، این شانس را افزایش میدهید زیرا تمام فالوورهای فروخته شده در اینستاکده واقعی و فعال هستند. اگر محتوای ویدیویی در پیج خود دارید یا در زمینه ویدیو مارکتینگ فعالیت میکنید،میتوانید برای بازدید بیشتر از سایت ایرانی فالو ویو خریداری کنید. فالوورهای خریداری شده اینستاگرام نیز هیچ ارزش بلندمدتی برای محتوای پروفایل پیج اینستاگرام شما ندارند.

چهار نکته برای خرید فالوور اینستاگرام

واقعا خرید فالوور اینستاگرام با ارزش است؟ شما با خرید فالوور فیک علاوه بر اعتمادسازی برای مشتریها و فالوور های جدید میتوانید شانس دیده شدن پیج خود را در برابر پیج های رقیب نیز افزایش دهید. با خرید فالوور، شما میتوانید به سرعت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و در نتیجه باعث افزایش دیده شدن پروفایل و برند خود در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام شوید. اگر قصد خرید فالوور از گلدفالوور یا جی فالوور دارید حتماً فالوور واقعی خرید کنید زیرا هر کدام از آنها علاوه بر دنبال کردن شما میتوانند در جذب فالوور نیز به شما کمک کنند و درصد دیده شدن پیج را افزایش دهند. فالوور های واقعی با استفاده از لایک و کامنت به پیشرفت کسبوکار شما کمک میکنند و آنها جزئی از مشتریهای شما هستند که در صورت رضایت از محصولات و یا خدمات شما تبدیل به مشتری دائم شما نیز میشوند. اولین موردی که کاربران بعد از باز کردن یک پیج به آن توجه میکنند تعداد فالوور ها و میزان لایک و کامنت آن است و هر چقدر میزان این موارد بالاتر باشد درصد فالو کردن و خرید کاربر افزایش مییابد.

مهمترین دلیلی که خرید فالوور فیک ایده خوبی به نظر نمیرسد، این است که این فالوورها واقعی نیستند. هنگام خرید فالور برای پیج تبلیغاتی میتوانید از فالوور های فیک و واقعی استفاده کنید. سلام دوستان من از سایتای زیادی فالوور خریدم اما یا پشتیبانی خوبی نداشتن یا خیلی خیلی دیر زذن. اما دیگر این مسئله برای شما دغدغه نخواهد بود چون ما خرید از وب سایت مای ممبر را پیشنهاد می کنیم. روزانه میلیونها نفر کاربر ایرانی فعال در حال استفاده از این شبکه اجتماعی هستند و وقت زیادی برای آن صرف میکنند. ایجاد فالوورهای فیک و تقلبی این سعی و قوانین اینستاگرام را زیر سوال میبرد و ممکن است، افرادی که این کار را میکنند بت عواقبی ناخوشایندی روبرو شوند. بدون تعامل، این فالوورها دیگر ارزش چندانی ندارند و فقط در حساب شما انباشته میشوند و دنبالکنندگان ارگانیک دیگر نیز محتوای شما را نمیبینند و در نهایت نمیتوانند شما را دنبال کنند. اکانتهای تقلبی هزاران حساب اینستاگرامی را فالو میکنند و در اقدامی متقابل تقریبا به همین میزان فالو میشوند.

  • عدم حساسیت الگوریتم اینستاگرام
  • برای خرید بیش از 50K فالوور نیاز به احراز هویت دارید
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد
  • هنگام خرید سفارش آیدی اینستاگرام خود را تغییر ندهید
  • پشتبانی 24 ساعته

اغلب افراد به پیجهایی که فالوور بیشتری دارند، راحتتر اعتماد میکنند. به گزارش اقتصادآنلاین ؛ افزایش فروش و پیشرفت کسبوکار، در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما یکی از مهمترین عواملی که میتوان به آن اشاره کرد تعداد فالوور و دنبال کننده یک پیج میباشد. در واقع راه های مختلفی برای افزایش فالوور واقعی وجود دارد که یکی از بهترین و مطمئن ترین این راه ها، خرید فالوور واقعی برای پیشرفت در اینستاگرام می باشد. در اینستاگرام این موضوع که خودتان باشید اهمیت بسیار زیادی دارد و به راحتی می توانید نتیجه خوبی از آن بگیرید و به رشد صفحه خود هنگام خرید فالوور کمک کنید. از خلاقیت خود کمک بگیرید و تصاویر اختصاصی تولید کنید. از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید.

اگر شرکتی نتواند یا نخواهد کوچکترین اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد خود درباره بدست آوردن و افزایش فالوورهای اینستگرام را دراختیارتان قرار دهد، به احتمال بسیار زیاد این شرکت برای افزایش فالوور از ربات استفاده می کند. با در معرض دید قرار گرفتن، فالوورهای جدیدی به فالوور های شما اضافه می شود، که الگوریتم های این شبکه ی اجتماعی متوجه میشوند که پیج شما از کیفیت بالایی برخوردار است. آیم فالوور یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین تیم هایی که در زمینه شبکه های اجتماعی و خرید فالوور اینستاگرام و لایک اینستاگرام فعالیت مستمر داشته و همواره تلاش کرده که بهترین خدمات با بهترین قیمت را به کاربران ارائه دهد .

لایک اینستاگرام

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لایک ارزان لطفا از صفحه ما بخواهید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما