افزایش رتبه سایت با انجام سئو خارجی off-page اصولی

اگر اشتباهی در سئو توسط مدیر وبسایت انجام و یا تکرار شود ممکن است از دید کاربران در نتایج گوگل پنهان شود و تمامی زحمات شما هدر خواهد رفت. در این صورت ممکن است رقبای شما با محتوای کم ارزش تر محبوبیت بیشتری نزد گوگل کسب کنند. هنگامی که گوگل از این کمپین، رپورتاژ آگهی با خبر شد، آن وب سایت و تمام وب سایت هایی را که در آن رپورتاژ منتشر کرده بودند را جریمه کرد.

اما چطور ناخواسته به سئو کلاه مشکی دچار نشوید؟ این سؤالی است که پاسخ آن را در ادامه مقاله سئو کلاه سیاه خواهیم داد. بعد از 7 سال سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ تصمیم گرفته ایم در راه رشد و پیشرفت کسب و کار شما همراهتان باشیم و قدم به قدم مشاوره های مربوط را بهتون ارائه دهیم . از جمله خدمات اصلی ما می توان به مشاوره مارکتینگ ، مشاوره سئو یا بهینه سازی سایتتان و مشاوره اینستاگرام  اشاره کرد . سئو کلاه سفید یک اصطلاح رایج بین سئوکاران است که به مجموعه روش ها، تکنیک ها و استراتژی هایی که از قوانین و راهنمایی های موتورهای جستجو تبعیت می کند، می گویند. البته این موضوع به معنای فریب دادن یا دستکاری کردن موتورهای جستجو و یا مخاطبان سایت نیست.

  • بنابراین می توانید محتوای خود را در این شبکه ها منتشر کرده و ترافیک سایت خود را بالا ببرید.
  • همچنین شناسایی بازخورد کاربران از عوامل موثر در برنامه ریزی و تدوین استراتژی استاندارد و اصولی است.
  • ابزار رادیکال سئو یک عملکرد رباتیک یا غیر واقعی نیست به شکلی تعبیه شده است که کاربران واقعی از دستگاه های تلفن همراه و سیستم های کامپیوتر خود به صورت کاملا واقعی و طبیعی کلمه کلیدی مورد نظر شما را سرچ میکنند.
  • سوءتفاهم‌های زیادی در این مورد وجود دارد، سؤالات و شبهات بسیاری در مورد جرم مخفی‌کاری یا Cloaking مطرح شده است.
  • عموما در ابتدای شروع همکاری با تیم خدمات مشاوره سئو دی ام روم تمام بررسی­ و آنالیزهای مختلف در دوره یک ماهه بر روی وب سایت صورت می­‌گیرد.

قیمت و هزینه خدمات سئو را نمیتوان بصورت دقیق بیان کرد زیرا فاکتورهای زیادی در قیمت سئوی سایت شما دخیل هستند که از جمله می توان به سطح رقابتی کسب و کار شما ، وضعیت کنونی سایت شما و غیره اشاره کرد . همچنین با استفاده از جدیدترین تکنیک­ و ترفندها همراه با مناسب­ترین قیمت‌­ها، سئو صفحات مختلف را انجام خواهند داد. پس از همکاری با تیم مشاوره سئو تخصصی دی ام روم از موارد زیر بهره‌مند خواهید شد.

کیفیت محتوا از تعداد مقالات مهم‌تر است

سوشال سیگنال را نمی‌توان یکی از فاکتورهای مستقیم گوگل برای رتبه‌بندی صفحات وب دانست ولی این فعالیت‌ها (در صورت مستمر و گسترده بودن) می‌تواند با اثرگذاری بر فاکتورهای دیگری مانند بازدید سایت و جستجوی نام برند به سئو سایت ما کمک کند. اگر زمان و انرژی صرف شده برای تولید و به روز رسانی PBN را به تولید محتوای ارزشمند و تقویت سایت اصلی اختصاص دهیم چه اتفاقی می‌افتد؟ واقعیت این است که نزدیک به 90 درصد سایت‌های اینترنتی رقابت زیادی برای رسیدن به صفحه اول یا حتی رتبه یک گوگل ندارند. خرید دامنه، خرید هاست، IP اختصاصی، مدیریت سایت‌ها، تقویت لینک‌سازی خارجی و به روزرسانی محتوا همگی فعالیت‌هایی هستند که زمان و هزینه زیادی از شما صرف می‌کنند. اگر هنوز به فکر ساخت شبکه خودتان هستید این نکته را در نظر داشته باشید که باید منابع مالی آن را تامین کنید.

مهم نیست موضوع سایت شما چی هست، یک فروشگاه دارید یا یک شرکت هستید و یا حتی یک سوپرمارکت هستید، مهم اینه که بتونید محتوی عالی و مفید برای کاربر تولید کنید و همچنین تمامی قوانین سئو رو رعایت کنید. ما در این مقاله، اطلاعات جامعی را در باب رپورتاژ آگهی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. شما می توانید با استفاده از این مطالب به بهبود رتبه وب سایتتان کمک بسزایی کنید. پس از تحلیل شخصیت کاربران باید بررسی کنید که آنان چه نیاز هایی دارند.

علاوه بر این شما می‌توانید از ویدیو‌های آموزشی که در سایت یوتیوب از منابع معتبر گذاشته می‌شود را نیز دنبال کنید. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. امتیازدهی تقلبی به مطالب سایت، طبقه‌بندی اشتباه داده‌ها و برخی موارد دیگر باعث خواهد شد که گوگل بعد از مدتی وب سایت شما را توسط الگوریتم مرغ مگس خوار شناسایی و از دور نمایش جستجوها حذف کند. علاوه بر الگوریتم مرغ مگس خوار، این مخاطبان هستند که می‌توانند به سادگی شما را به عنوان یک خطا کار به گوگل معرفی کنند. پس اگر شما متن هرز که شامل کلمات کلیدی است را به رنگ زمینه تغییر دهد، مخاطب آن را نخواهد دید. این شرکت‌ها به صورت ماهانه یا فصلی به شما شواهد آماری، نرخ تبدیل، میزان پیشرفت رتبه بندی و… را ارائه می‌دهند.

هنگامی که یک محتوا از سایت حذف یا آدرس آن اشتباهی وارد شود، کاربر به صفحه 404 منتقل خواهد شد؛ یعنی محتوای مورد نظر در سایت وجود ندارد. وجود چنین صفحاتی تاثیر منفی در سئو دارد و تجربه خوبی برای کاربران به وجود نمی‌آورد. سایت هایی در زمینه سئو موفق هستند که دارای بک لینک های طبیعی و محتوای خوبی هستند و بروز رسانی های مداومی دارند. این کار به این معنا است که شما به صفحات مختلف سایت خود لینک می دهید. لینک دهی در این صفحات باید تعداد مناسبی داشته باشد و نباید در انجام آن زیاده روی شود. در صورتی که نیاز است در صفحات لینک های بیشتری داده شود بهتر است به صورت لینک های نوفالو باشند که ایندکس نشود و تنها به راحت تر شدن تجربه کاربری کمک کنند.

در عوض، شما سعی می کنید از طریق پیوندهای خارجی قدرتمند به مزایای غیرمستقیم برسید. در این راستا، این عمل نه تنها برای بهینه سازی موتور جستجوی شما، بلکه برای افزایش آگاهی از برند به طور کلی بسیار عالی است. اگر شما این تکنیک را به خوبی در سایت خود پیاده سازی کنید، علاوه بر اینکه تعداد بک لینک های زیادی به دست خواهید آورد، خود را بهتر در معرض جستجوی ارگانیک هم قرار می دهید و نرخ کلیک سایت شما افزایش پیدا می کند. وقتی وب سایتی به یک وب سایت دیگر لینک می دهد، هر دو طرف مطمئن هستند که محتوای وب سایتشان قابل توجه و معتبر است؛ این مسئله برای موتور جستجوی گوگل و رتبه بندی آن بسیار حائز اهمیت می باشد. بک لینک یکی از مهمترین عوامل در سئو(بهینه سازی موتور جستجو) میباشد که با رعایت کردن قوانین آن میتوانید در مدت زمان کوتاهی وبسایت خود را جزء وبسایت های برتر در موتور جستجوی گوگل قرار دهید.

دقت کنید هر چقدر اعتبار و رتبه سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید بالاتر باشد آنگاه تاثیرات مثبت ان بر سئوی سایت شما بیشتر و بیشتر خواهد بود. دقت کنید که گوگل با در نظر گرفتن عبارت هایی که در پس و پیش بک لینک قرار دارند می تواند موضوع سایت شما را برای خود روشن سازد. پس استفاده از بک لینک های کاملا مرتبط همیشه توصیه نخست سرویس دهنده ها به شماست. اگر سایت شما لینک سازی خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت شما داشته باشد، می‌تواند باعث بهبود سئو سایت و در نهایت رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بیانجامد. به طور کلی، سئو خارجی غیرمستقیماً تاثیری بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ندارند؛ اما باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق لینک سازی می‌شوند و این امر نیز می‌تواند بهبود رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل به همراه داشته باشد. به هر حال، تأثیر سئو خارجی بر رتبه سایت شما به عوامل دیگری نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال، کیفیت محتوای سایت شما و بهبود تجربه کاربری وب سایت شما هم از عوامل مهم در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است.

  • همچنین ارسال خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک می‌تواند ارتباط مستمر کاربر با سایت را حفظ کرده و در آینده شانس ما برای حضور در گوگل دیسکاور و نمایش محتوای جدید به این گروه از این مخاطبین را افزایش دهد.
  • پس هر قدر تعداد این پوئن های مثبت برای سایت تان افزایش پیدا کند آنگاه موفق میشوید در رتبه بندی گوگل جایگاه مناسبی برای خود پیدا کنید و در ادامه از مزیت های این رنک بالا بهره مند شوید.
  • یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت .
  • این کار به این معنا است که شما به صفحات مختلف سایت خود لینک می دهید.
  • در صورتی که سایت شما از ابتدا زیر نظر یک متخصص سئو پیش برود، مطمئنا نتایج بدست آمده کاملا مطلوب‌تر بوده و می‌تواند زودتر شما را به اهداف کوتاه و بلند مدت نزدیک سازد.

این لینک دهی به سایتی غیر از خودتان لینک خارجی است و سئو خارجی سایت دیگران را بهبود می بخشد. تکنیک های مختلفی برای انجام سئو خارجی و افزایش ترافیک سایت به کمک آن وجود دارد که در ادامه به بررسی کامل آن می پردازیم. بک لینک یا به انگلیسی backlink به نوعی از لینک ها گفته می شود که از یک سایت برای سایت دیگر فرستاده می شود. به عبارت دیگر به پروسه ای که شما طی ان لینکی را از سایر وب سایت ها دریافت می کنید ساخت بک لینک یا Backlink building می گویند. این لینک می تواند هر محتوایی اعم از تصویر و یا متن و … داشته باشد و از این نظر فرق چندانی را شاهده نیستیم.

اگر می‌خواهید برای خرید بک لینک اقدام کنید کمی صبر کنید و قبل از هر کاری ابتدا این مطلب را مطالعه کنید و سپس تصمیم نهایی‌تان برای خرید را بگیرید. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد.

اما امروزه با ارتقا و توسعه هوش مصنوعی و تحلیل متن و تحلیل رفتارهای کاربران خوشبختانه این موارد به مرور کمتر و کمرنگ‌تر شد. امروزه کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می‌کنید دیگر از مطالب و موضوعات بی‌معنی کمتر در صفحه‌های اول گوگل خواهید دید. رپورتاژ، یکی از اصول بازاریابی به حساب می آید و ترکیبی از یک محتوای با کیفیت و دانش بازاریابی است. باید بدانید که نوشتن یک رپورتاژ آگهی کار هرکسی نیست و کمی دشوار می باشد؛ چرا که هیچ تماسی با مخاطب ندارید و نه می توانید از طریق تن صدا و زبان بدن با او ارتباط بر قرار کنید و نه شخصیت او را تحلیل نمایید. پس باید محتوا را به صورتی بنویسید که مخاطبین را با شخصیت های مختلف جذب کند.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو وبسایت با تدوین استراتژی محتوایی مناسب، تولید محتوا، کدنویسی سایت، لینک سازی خارجی و… ترافیک بالایی را وارد سایت‌تان می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که خدمات و محصولات‌تان را به شمار زیادی از افراد معرفی کنید. همچنین با استفاده از بهترین و به روزترین تکنیک­‌ها جهت اجرا سئو داخلی، خارجی و تکنیکال می‌­تواند بهینه سازی سایت را به سرعت انجام دهد. ارائه پلن­‌های مختلف برای استفاده بهینه از هزینه و زمان هم در دسته وظایف بسیار مهم مشاور سئو حرفه‌­ای قرار دارد.

معرفی بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران

برای این که مطمئن شوید آن 8 جواب هدر نمی روند،‌ پیشنهاد می کنیم تا آنها را نگه دارید تا بعداً‌ بتوانید با استفاده از آنها پاسخ افراد در شبکه های اجتماعی را بدهید و یا حتی از آنها محتواهای مفیدی را بوجود آورید. امکان ندارد شما مدیر یک وب‌سایت یا صاحب یک وب‌سایت نباشید از اهمیت و مزایا بسیار سئو آگاه نباشید. اما اگر به تازگی با عبارت سئو آشنا شده‌اید بد نیست تا آخر این با ما همراه شوید.

  • گوگل روز به روز الگوریتم‌های بهتر به کار می‌گیرد و اقدامات غیرقانونی را به شدت مجازات می‌کند.
  • خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت.
  • یکی از مزیت‌هایی که وبمستر سلام به‌عنوان یکی از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران ارائه می کند این است که خدمات آن به‌صورت پکیج هم قابل ارائه است.
  • همچنین می توانید لینک سایت خود را به افراد معروف و پرطرفدار در این فضا بدهید تا برای سایت شما تبلیغ انجام دهند.

به طور میانگین تقریباً 4 هفته طول می کشد تا یک مقاله بعد از این که شما پاسختان را فرستادید منتشر شود. حتی اگر ایمیلی را با مضمون منتشر شدن پاسخ شما در مقاله دریافت نکردید، باز هم گوشه چشمی به انتشار مطلب داشته باشید چون ممکن است در لحظه آخر نامی از شما برده شده باشد. حسابی گیج شدید، نه؟ به دنیای جذاب و پر از چالشِ تولید محتوا خوش آمدید.

بهترین سایت ها برای بک لینک

به این ترتیب شما به قصد و هدف مشخصی روی لینک معتبری که موتور جستجوی گوگل را هم فریب داده است، کلیک می‌کنید، اما به نشانی دیگری هدایت می‌شوید که یک صفحه نامرتب و کاملاً بی‌اعتبار است. به این ترتیب شما و موتور جستجو درگیر ترفند لینک موذیانه سئو کلاه سیاه افتادید. سئو کلاه سیاه بر اساس تعاریف رایج در دنیای اینترنت و سئو، به روش‌های خلاف قانون‌های وضع شده برای ارزیابی سئو وب سایت‌ها توسط معروف‌ترین موتور جستجو، گوگل است.

این تجربه منفی توسط مخاطب به شکل بازخوردهای متفاوت همانند نرخ پرش مخاطب یا Bounce Rate و همچنین امتیازهایی که کاربران به مطالب شما می‌دهند، توسط گوگل جمع‌آوری و مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت بعد از مدتی لینک طعمه شما از روی جستجوهای گوگل برداشته شده و سایت نمره منفی می‌گیرد. به این ترتیب سئو کلاه مشکی فقط چند روز می‌تواند باعث افزایش رتبه شما شود. برای مثال سئو کلاه سیاه در یک صفحه بارها از کلمه جاروبرقی مارک ایکس برای عنوان معرفی سفارش بک لینک «جاروبرقی برند وای» استفاده و این نوشته‌ها را به صورت رنگ زمینه استتار کرده است. در صورتی که الگوریتم گوگل فعال نباشد، صفحه‌ای با محتوای جاروبرقی برند وای به شما در رتبه‌های اول نتایج گوگل معرفی خواهد شد. تولید محتوای ارزشمند با توجه به کسب و کار شما کمک شایانی به بهبود رتبه شما در موتور جست و جو خواهد کرد ، اما عموما صاحبان کسب و کارها با تولید محتوا آشنا نیستند.آموزش تولید محتوای حرفه ای را توسط تیم میلان استودیو تجربه خواهید کرد.

  • تمام منابع موجود برای لینک سازی ما فعال و دارای آتوریتی بالا هستند.
  • بدیهی است که تمام پروسه طراحی و بهینه سازی سایت با هدف جذب و تعامل با کاربران انجام می‌گردد که در نهایت منجر به فروش و ارائه خدمات بیش­تر خواهد شد.
  • لازم به ذکر است سایتی که کاربران زیادی را به خود جذب می‌­کند بدون برنامه ریزی، استراتژی و دانش فنی تحت هیچ شرایطی به این  سطح از موفقیت دست نمی­یابد.
  • در این نوع رپورتاژ، مخاطب ناخودآگاه مجذوب محصول شما شده و با رضایت از شما خرید می کند.
  • تحلیل و بررسی عملکرد و رفتار کاربران در سایت از جمله وظایف یک مشاور سئو خوب است.
  • دیجیتال مارکتینگ دانش پولسازی کسب و کارها از فضای دیجیتال است و ما با جامع‌ترین دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ شما را به یک متخصص تمام عیار تبدیل خواهیم کرد.

این صفحات از طریق لینک‌سازی داخلی، انتشار در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات و … در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرند و مطالعه آن‌ها موجب ایجاد حس رضایت و وفاداری در کاربر می‌شود. برای کسی که تجربه و دانش زیادی در حوزه سئو دارد، پاسخ این سوال کاملا مشخص و بدیهی به نظر می‌رسد ولی برای افرادی که به‌تازگی با مفهوم سئو و تولید محتوا آشنا شده‌اند، پیدا کردن یک عدد منطقی برای تعداد مقالات بسیار مهم است. اگر شما هم جزء همین دسته هستید، نگران نباشید؛ به توصیه‌های ساده ولی سرنوشت ساز این مقاله گوش دهید، به شما قول می‌دهیم که بودجه خزش سایت شما بهینه شده و می‌توانید به مرور ورودی بیشتری از گوگل دریافت کنید. یکی دیگر از اهمیت‌ها کلمات جست جو شده در گوگل به دلیل رایگان بودن این ابزار است شرکت‌هایی که با کلمه کلیدی خاص خود در نتایج اولیه قرار می‌گیرند سود آن شرکت را تضمین خواهد کرد. بازدید بدست آمده در سئو به هر نوع روش تبلیغاتی یا بازدیدی دیگر با ارزش تر است زیرا در این روش شما کاربری را به سایت تان وارد می‌کنید که کاربر واقعی و هدف می‌باشد.

از تابستان 1400 گوگل شروع به شناسایی این روش کرده و به صورت هوشمندانه ای این روش را مدیریت می کند. بررسی های اخیر نشان می دهد روشی که گوگل برای شناسایی ایپی استفاده می کند، استفاده از روش خاصی به نام «فیلتر کردن ایپی» است. به این صورت که برخی ایپی ها که دائما از سایت های مختلف بازدید می کنند را به عنوان bad ip شناسایی کرده و دیگر وقتی این ایپی ها از سایتی بازدید می کنند اثر مثبتی به ان ها نمی دهد.

به عنوان مثال می توانید نگاهی به ابزار رایگان طراحی ایمیل وب سایت هاب اسپات بیاندازید. به طور میانگین به صورت ماهانه کیووردهایی مانند ” طراحی ایمیل ” بیش از 25 هزار بار جستجو می شوند و این ابزار محیط کاربری آسان و طراحی زیبا و همچنین راه حل های دینامیک و مفیدی را به شما ارائه می دهد. جالب است بدانید که از زمان انتشار این ابزار توسط هاب اسپات، شما می توانید ببینید که به صورت خیلی گسترده ای در وبسایت ها و منابع مختلف به استفاده از آن تاکید شده است، که نتیجه آن دریافت بیش از 1700 بک لینک از 670 دامین منحصر به فرد است. آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است. بسیاری از مقالات سایت ما ممکن است هرگز در گوگل جستجو نشوند یا آمار جستجوی پائینی داشته باشند.

بلکه با طراحی آن عملا یک دید دقیق از آنچه میخواهیم انجام دهیم ترسیم کرده و همه اعضای تیم در جریان اهداف و فعالیت های ما قرار میگیرند. سلام دوست عزیز
در همین مقاله توضیح دادیم که زمان بندی اهمیتی ندارد. اگر امکان پیدا کردن موضوع جذاب و تولید محتوای مفید را دارید حتما این کار را انجام دهید. شما در هفته چند محتوای جدید منتشر می‌کنید؟ چند درصد از آن‌ها موفق به کسب جایگاه و افزایش بازدید سایت شما شده است؟ به پنل سرچ کنسول خود نگاه کنید و مقالاتی که بیشتری بازدید را برای شما ایجاده کرده شناسایی کنید. پس از تمامی صحبت های بالا به این سوال می رسیم که برای سایتمان رپورتاژ رد کنیم یا نه؟ همانطور که گفتیم، رپورتاژ می تواند به بهبود رتبه در گوگل کمک کند و در مقابل آن باید لینک هایی را که در رپورتاژ استفاده می کنید نوفالو باشد.

  • اینفوگرافیک ها به احتمال زیاد رایج ترین مدل محتوای بصری هستند که می توانند بک لینک دریافت کنند.
  • چند سالی است که گوگل با دقت زیاد کدهای دستوری را بررسی می‌کند و در صورت مخفی کاری به شکل‌های یکسان‌سازی رنگ زمینه و نوشته مشاهده کند آن را خلاف دانسته و مجازاتی برای خاطی در نظر می‌گیرد.
  • سئو سایت از بخش های مختلفی تشکیل می شود که از انواع آن می توان به سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئوی داخلی و…
  • به همین منظور تیم مشاوره سئو دی ام روم به عنوان معتبرترین آژانس مشاوره سئو به طور تخصصی به بررسی و تحلیل بک لینک‌­ها می‌­پردازند.

افزایش رتبه‌بندی وب سایت با استفاده از سئو کلاه سیاه باعث خواهد شد تا به جای نمایش نتایج جستجوی پرمحتوا، مطالبی بدون محتوا و صرفاً دارای رتبه سئو بالا نشان داده شود. برای این کار گوگل دست به کار شده است و الگوریتم‌های پیچیده و به روزرسانی شونده‌ای برای ارزیابی وب سایت‌ها قرار داده است. با توجه به تمام موارد ذکر شده و اقدامات نام برده شده مهم­ترین هدف از بهینه سازی و سئو سایت بهبود رتبه وب سایت­ها می­باشد. استفاده از تمام دستورالعمل‌ها و خدمات مشاوره سئو حرفه ای و اصولی دی ام روم سبب افزایش نرخ کلیک و ترافیک برای سایت­­ها می­‌شود. عموما سئو خارجی از مجموعه­­ اقدامات و دستورالعمل­های مختلف تشکیل شده است. مهم­ترین عنصر در روند بهینه سازی و سئو خارجی وب سایت‌­ها وجود برنامه‌ه­ای مشخص و هدفمند است که تنها یک مشاوره سئو حرفه ای می­‌تواند از روش­‌ها و ترفندهای مختلفی جهت کسب رتبه بالا از گوگل شما را آگاه سازد.

تابحال دقت کرده اید که بعضی از مطالب شامل منابع بیشتری می شوند، که یا در متن اصلی به آن اشاره شده است و یا در بخش بیشتر بخوانید می توانید آن ها را ببینید. لینک هایی که به قسمتی از متن متصل شده اند لینک های متنی نامیده می شوند. موتورهای جستجو لینک های متنی را پیشنهادهای مهمتری نسبت به لینک های دیگر موجود در صفحه می دانند.

باید بدانید که سئو کلاه سیاه جز روش های غیر اخلاقی محسوب می شود و هیچ موتور جستجوگری آن را تایید نمی کند. به کارگیری این روش ممکن است پیامد های بدی همچون خارج شدن از فهرست پایگاه داده برای همیشه داشته باشد. شاید روش سئو کلاه سیاه باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود اما می تواند باعث جریمه شدن ادمین سایت و یا حذف کامل از فهرست داده ها در موتورهای جستجوگر هم شود. میزان کسب موفقیت و دریافت رتبه بالا از گوگل ارتباط مستقیم با تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی عملی دارد. به طور کلی کیورد ریسرچ یا جستجو و تحقیق کلمات کلیدی بر اساس استراتژی وب سایت انجام می­شود که کارشناسان بهینه سازی و سئو دی ام روم با استفاده از ابزارهای تخصصی، تجربه و نکات بسیار مهم این امر را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

استفاده درست از سئو خارجی و تکنیک های مختلف آن اهمیت و ویژگی های بسیار زیادی دارد. از ویژگی های این روش می توان به افزایش ترافیک سایت، بهبود سئو سایت، کمک به افزایش اعتبار سایت و… آژانس دیجیتال مارکتینگ وبمسترسلام به مدیریت دکتر اسماعیل نورمحمدی در سال 1393 آغاز به فعالیت نمود.

پس اگر در حال تولید محتوایی هستید که به صورت رپورتاژ آگهی مورد استفاده قرار می گیرد باید از این موضوع مطمئن شوید که مخاطبان با خواندن آن متوجه آگهی بودنش می شوند. خوشبختانه گوگل با افزونه Disavow به شما کمک خواهد کرد تا تو را راهنمایی کنید. با استفاده از این افزونه دیگر گوگل در بررسی‌های جستجوی خود بک لینک‌ها را صرف نظر کرده و به سراغ آن‌ها نمی‌رود، حتی در صورت وجود بک لینک خریداری شده، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

در این نوع رپورتاژ، مخاطب ناخودآگاه مجذوب محصول شما شده و با رضایت از شما خرید می کند. اگر تعرفه سئو را استعلام گرفته باشید حتما متوجه شده‌اید که شرکت‌های گوناگونی هستند که از روش‌های مختلف برای انجام خدمات سئو استفاده می‌کنند. سئو باعث می‌شود که برندتان به چشم مخاطب بخورد و حتی اگر همان زمان قصد خرید نداشته باشد، ممکن است بعدها برای خرید برگردد. برای بازگشت مخاطب و مشتری، سئو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که برای مخاطبان ایمیل ارسال کنید. از آنجایی که روزانه میلیاردها سرچ در گوگل صورت می‌گیرد، این پلتفرم و نتایجی که با هر بار جستجو به مخاطب نشان می‌دهد، نقش مهمی در تصمیم‌گیری فرد ایفا می‌کنند. این امکان وجود دارد که یک سایت اینترنتی مرتبط با یک موقعیت مکانی ثبت شده در گوگل باشد و از این طریق شانس ما برای دیده شدن در جستجوهای محلی (مثلا عبارت “رستوران ایتالیایی میرداماد”) را افزایش دهد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما