افشاردوست: شهداب زودتر از برنامه‌ها به فینال رسید – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر : 1814431 |
18 اسفند 1400 ساعت 09:05 |
936 بازدید |

0
دیدگاه

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد گفت: شهداب، زودتر از برنامه هایی که در نظر داشت به فینال لیگ برتر رسید و قهرمانی در مسابقات باشگاه های آسیا و حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان، جزو برنامه های باشگاه است.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، محمود افشاردوست در روند پیشرفت این تیم در نیم فصل لیگ برتر و رسیدن به فینال این رقابت ها اظهار داشت: تیم شهداب در نیم فصل نخست با وجود داشتن دو مربی بسیار خوب و زحمتکش کادر فنی جدید در نیم فصل دوم به بررسی دقیق نحوه بازی، آمادگی جسمانی و ذهنی بازیکنان و بازی سیستم تیم پرداخت و به این نتیجه رسید که با تغییرات کوچکی در تمرین و تقویت ذهنی بازیکنان می‌توانم نتایج بسیار خوبی کسب کنم.

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد:.. کادر فنی جدید به هدف فعالیت های تیم پرداخت و حتی تعداد پیروزی ها و قرار گرفتن در جدول رده بندی نیز تخمین زده شد ما پله پله پیش آمد تا به پلیآف رسید و سپس فینال رسید در این راه نیز حریفان بسیار بالا رفت. سختی مثل مس رفسنجان و فولاد سیرجان را از پیش رو برداشتیم.

افشاردوست گفت: باید در نظر داشت که باشگاهداری به معنای واقعی آن و ساختار ساختاری، خیلی کم در ایران وجود دارد و مجموعه های ورزشی به صورت تیمداری اداره می شود مجموعه های خصوصی با هزینه های شخصی در ورزش بسیار ارزشمند است و باید کاری کرد که مجموعه های خصوصی وجود دارد. بیشتر، ترغیب به تیم‌داری در لیگ‌های حرفه‌ای می‌شوند. این کار به برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد.

دبیر پیشین فدراسیون والیبال مشخص کرد:. باشگاه شهداب با برنامه 10 ساله وارد لیگ برتر و در حال حاضر، چهارمین سال برنامه خود را اسپری می کند این باشگاه به دنبال ساختارسازی بهتر ورزشی است.

مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت:.. شهداب، زودتر از برنامه هایی که در نظر داشت به فینال لیگ برتر قهرمانی در مسابقات باشگاه های آسیا و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان، جزو برنامه های باشگاه به اعتقاد ما با برنامه می توانم کارها را پیش ببرم. .

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما