اینستاگرام از چهره سلیمانی می ترسد!

[ad_1]

ایسنا: رئیس گروه پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را جشن می گیریم، در حالی که اینستاگرام منتظر ابزارهای استعمار نو آمریکاست که حتی از انتشار سلیمانی بترسد. !”

در متن پیام سردار غلامرضا جلالی آمده است: «خیلی ها سردار سلیمانی را از فرماندهان بزرگ محور مقاومت می دانند، البته این درست است، اما حاج قاسم فراتر از این است، او در هر کاری کاملاً خودساخته است. جنبه زندگی فردی و اجتماعی ایشان بسیار وارسته به عبارت دیگر حاجی قاسم فقط یک فرمانده نظامی و منطقه ای نبود بلکه یک انسان خودساخته متکی به خدا بود خداجویان… ما یقین داریم که شخصیت این سردار وارسته در راز هستی جاودانه در اذهان میلیون ها نفر، پاسداری همیشگی اوست و عزت حاج قاسم در نزد دیگران محصول خدادادی عزم او در راه رسیدن لطف خداوند متعال

ویژگی اصلی شهید سلیمانی ولایتمداری بود. حاج قاسم هر چقدر هم که در برابر خلق خدا فروتن باشد، البته خضوع او در برابر خدا، یک انسان به تمام معناست. او سرباز واقعی امام انقلاب اسلامی بود. حاج قاسم عمروولی را «تسلیم» می دانست و خود را مطیع ولایت فقیه می دانست. شهادت ایشان در راه تحقق آرمانها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار در آزمون سخت ولایتمداری و ولایتمداری اوست. سومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی «اقتدار در برابر دشمن» است. اگر این صفت حاج قاسم را با صفت قبلی او یعنی «تواضع نسبت به دوستان» جمع کنیم، تفسیری از آیه «الذین طعام الذین الذین یحسن» به دست می آید.

سردار سلیمانی لحظه ای با دشمنان تکفیری تروریست و دیگر نظامیان آمریکایی و رژیم اشغالگر قدس در منطقه مدارا نکرد و در نابودی آنها تردیدی نداشت. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی نگاه سیستماتیک و راهبردی ایشان به توسعه میدانی در منطقه است. لذا حاج قاسم را «مهندس مقتدر جنگ با دشمن» می دانیم. «فرمانده بودن» شرط لازم «مبارزه با دشمن» است، اما الزاماً شرط کافی نیست.

نظارت هوشمندانه میدان نبرد، تحقیقات آتی در مورد سایت های درگیری و راه حل هایی برای هر مولفه احتمالی، سه ویژگی است که «مهندسین میدان نبرد» باید برای غلبه بر توطئه های دشمن و پیروزی در میدان نبرد از آنها استفاده کنند. همه این خصوصیات به بهترین شکل در حاج قاسم سلیمانی متجلی است. یکی دیگر از ویژگی های مهم سردار سلیمانی عدم تمایز بین «اقدام نظامی» و «اقدام فرهنگی» در میدان جنگ است. وی پیروزی محور مقاومت در عرصه نظامی را در شکل گیری و تداوم گفتمان مقاومت تعریف می کند. به عبارت دیگر، اقدامات دفاعی سردار سلیمانی در حوزه نظامی، فرهنگی و گفتمانی است. این آمیختگی فرهنگ نظامی امروز ما را از یمن و عراق گرفته تا سوریه و لبنان شاهد انسجام محور مقاومت و تمرکز آن بر یک هدف مشترک یعنی «مقابله با دشمن واقعی» کرده است.

حاج قاسم سلیمانی در قالب راهبرد مقاومت فعال بیشترین دستاوردها را برای منطقه و جهان اسلام به دست آورد و بدترین هزینه را به دشمن تحمیل کرد. همچنین باید راهبرد مقاومت فعال را میراث بزرگ زیارت قاسم بدانیم. اکنون دشمن در مقابل استراتژی هوشمندانه «مقاومت فعال» جمهوری اسلامی ایران دیگر نمی تواند بهای آن را بپردازد. در سوی دیگر معادله، ایران اسلامی، این راهبرد در حال تبدیل شدن به قطب نما برای کشور و منطقه است. «شهید سلیمانی» حتی پس از شهادت مظلومانه، محاسبات دشمن را بر هم زد.

بر خلاف محاسبات اولیه خانه سیاه تروریسم، منطقه به ویژه عراق نه به بستری برای اقلیتی از عناصر خودخوانده تبدیل شده است و نه از ماجرای شهادت سردار دلها شادمان شده است، بلکه بیانگر قداست است. و جنایات ملت ها علیه ایالات متحده خشم عمومی. ما هم در شرایطی اولین سالگرد شهید بزرگوار را جشن می گیریم که ابزارهای مدرن و مجازی استعمار آمریکا مانند اینستاگرام حتی از انتشار تصویری از سلیمانی که نشان دهنده محبوبیت قاسم سلیمانی در دل کشورهاست می ترسند. تشییع جنازه سردار سلیمانی در قاظمین، بغداد، نجف و کربلا و متعاقب آن تظاهرات بی‌سابقه میلیونی مردم عراق علیه تداوم تخلیه اشغالگران از کشور و منطقه، همه حاصل خون پاک این بزرگوار است. و شهید مخلص برخلاف آنچه کاخ سفید در ابتدا تصور می کرد، خون پاک این دو شهید نه تنها موقعیت حامیان آمریکایی را در منطقه تثبیت کرد، بلکه به طور معجزه آسایی به عاملی کلیدی در «خواستار خروج فوری از منطقه» تبدیل شد.

سردار سلیمانی نماد پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است. ما از صمیم قلب معتقدیم که شهدا زنده هستند و این شهید بزرگوار حاج قاسم همچنان رمز پیروزی بر تروریسم آمریکایی و صهیونیستی است. امروز ما در سراسر منطقه مقاومت می شنویم. صدای مقاومت هر روز بلندتر می شود و تن دشمن را می لرزاند. در پایان ضمن تاکید بر بیعت مجدد با آرمان های امام و رهبری عزیز و شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت بویژه شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن ادای احترام به مقام شامخ مانی تاکید می کنیم: به نظر ما قاسم سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی ترور شد. ترامپ تنها نقطه اوج وحشیگری این رژیم تروریستی است. با حضور بایدن در اینجا، ما این جنایت بزرگ را فراموش نمی کنیم و نمی بخشیم. انتقام بزرگی از فرماندهان، عاملان و مجریان این تعهد قطعی جمهوری اسلامی».

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما