بزرگ نقد در خرید کارتن بسته بندی وجود دارد

در این مقاله قصد داریم به المان هایی بپردازیم که رعایت و اعمال آنها بر جعبه های بسته بندی، پتانسیل بی شماری را در جلب نظر مخاطبان خواهد داشت. رعایت استاندارد کارتن مادر ضمن اهمیت آن در حمل ونقل کالا، برای عرضهٔ آن در بازارهای جهانی هم نقش مهمی ایفا می کند. کارتن مادر یا چهار درب در دونوع 3 لایه و 5 لایه تولید می شود که انتخاب هر کدام از این نوع کارتن ها بستگی به وزن محصولی دارد که میخواهند درون آن قرار دهند برای محصولات با وزن بالا کارتن 5 لایه و وزنهای پایین از کارتن 3 لایه استفاده می شود. برای دیدن انواع کارتن های مقوایی و مشخصات هر یک و اطلاع از قیمت در منوی وبسایت زیرگروه های عنوان «کارتن های مقوایی» را انتخاب کنید. خرید و فروش عمده انواع نوار چسب پهن با بهترین قیمت و آسان ، مطمئن از طریق تبریز چسب امکان پذیر می باشد.

از مزایای خرید کارتن بسته بندی 3 لایه می توان به برش و شکل دادن آسان آن اشاره نمود. برای محاسبه قیمت کارتن سیب در ابتدا وزن محصول، جنس ورق مصرفی، ابعاد کارتن، نوع چاپ روی آن و تیراژ سفارش شده را در نظر می گیرند و با دانستن همه این موارد قیمت نهایی کارتن را بدست می آورند. آن ها با مواد محکم به اشکال و اندازه های مختلف ساخته می شوند. مخاطب در هر جای دنیا این بسته را ببیند شروع به تصور داستان زندگی آن کشاورز میکند.

سفارش کارتن خرما

کارتن میوه، امروزه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست و همچنین صرفه جویی در هزینه ها، به جای استفاده از کیسه ها و سبدهای پلاستیکی، برای بسته بندی و جابجایی انواع میوه از کارتن استفاده می شود. بسته به نیاز و استفاده تان نوار چسب ها از کاربرد فراوانی برخوردارن که از استفاده در لوازم تحریر گرفته تا چسباندن انواع کارتن در صنایع بسته بندی می باشد. به طور کلی نایلون بسته بندی کردن لباس ها از نوع با کیفیت بسیار شفاف بوده و سطح آن ها کاملا یکدست می باشد. در این فرآیند لایه های لیتوگرافی شده را بر روی کارتن چسبانده و فرآیند چاپ بر روی آن ها انجام می گردد.

سفارش بسته بندی صادراتی

همان طور که در بالا به این نکته اشاره کردیم سایز کارتن تخم مرغی ثابت است و یکی از عواملی که در هنگام سفارش تغییر می کند، سفارش چند لایه بودن کارتن است. ابعاد کارتن به استاندارد سایز با کد متفاوت هست دوست گرامی. کارتن پستی سایز شش جدید را میتوانید برای سفارشات استفاده کنید. مقوای به کار رفته برای جعبه شیرینی از نوع مقوای پشت سفید است و قیمت بالاتری نسبت به کاغذ های دیگری هم دارد که سختی یا نرمی آن با توجه به گرماژ به کار رفته می باشد. با توجه به این که تخم مرغ یک ماده غذایی مهم و بسیار شکننده است، باید بیشترین دقت در هنگام حمل آن صورت گیرد. رب گوجه اسپتیک صادراتی چی چی لاس به کشورها مختلفی ارسال می گردد و هر ساله حجم بسیار بالایی از رب گوجه اسپتیک چی چی لاس به این کشور ها صادر می شود.

سفارش کارتن مادر

این شرکت انواع کارتن های 3 لایه و 5لایه را در ابعاد و نمونه های مختلف برای عرضه به بازارهای داخلی و خارجی تولید می کند. این کالا در اندازه، رنگ متنوع، انواع برند و با چسبندگی های مختلف در بازار موجود می باشد. این نوع کارتن ها بسیار مقاوم در برابر فشار، رطوبت و ضربه هستند، کارتن های تخم مرغ در دو رنگ قهوه ای و سفید ساخته و در وزن با یکدیگر متفاوت هستند، کارتن های قهوه ای دارای وزن 55 گرم و کارتن های سفید دارای وزن 500 گرم می باشند. لوازم بسته بندی اسباب کشی یا وسایل اثاث کشی شامل انواع کارتن حمل بار خشک، کارتن حمل مواد غذایی، کارتن رگال دار، بابل (ضربه گیر)، وکیوم، کاور حمل فرش، کاور خوشخواب، چسب اسباب کشی و …

شما می توانید کیک و کارتن سه لایه خود را نیز میل کنید

برای خرید و اطلاع از قیمت دفتر شفیعی 50 برگ شطرنجی خانه ريز و انواع پخش لوازم التحریر در تهران ، پخش عمده دفتر در بازار تهران به آیکون قیمت و خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در پخش لوازم التحریر جورچین، بهترین و بزرگترین پخش عمده فروشی و تولیدی لوازم التحریر فانتزی در تهران ، تماس حاصل فرمایید. قیمت و خرید انواع دفتر شفيعی 50 برگ شطرنجی خانه ريز و انواع لوازم التحریر ، خرید عمده دفتر شفیعی در تهران را در تگ قیمت محصول میتوانید مشاهده کنید و با کارشناسان ما در پخش لوازم تحریر جورچین، بهترین و بزرگترین پخش عمده فروشی و تولیدی لوازم تحریر در بازار تهران، تماس حاصل فرمایید. و همچنین شما میتوانید تمام محصولات همراه با قیمت و ویژگی های آن محصول را در بزرگترین کانال تلگرام بهترین پخش لوازم التحریر جورچین در تهران مشاهده کنید. اکثراً برای بسته بندی سیبی که به بازار داخلی عرضه می شود کارتن سه لایه بکار میرود این کارتن در دورنگ قهوه ای و سفید می باشد که با توجه به نظر و سلیقه مشتری روی آن چاپ می زنند و معمولا از چاپ فلکسو که شامل یک یا دو رنگ است و بطور مستقیم بر روی کارتن ها اعمال می شود استفاده می کنند.

نوع دیگر چاپ، افست می باشد بدلیل اینکه امکان انجام این چاپ بطور مستقیم بر روی کارتن ها وجود ندارد چاپ افست را بر روی مقوا انجام داده که این مقوای چاپ شده را پوستر می نامند سپس پوستر را توسط دستگاه های مخصوص بر روی کارتن ها می چسبانند به این فرآیند لمینت میگویند. هر بسته می تواند به طور مستقل مانند یك بروشور، پوستر و استند نمایش عمل كند. ورق مسطحی که در تولید کارتن پنج لایه سیب صادراتی بکار می رود بهتر است از جنس ورق کرافت باشد این ورق مقاومت و استحکام خوبی دارد و اگر در قسمت زیر و رویه کارتن های 5 لایه سیب استفاده شود مقاومت بسته بندی را بالاتر برده و نم و رطوبت در این کارتن نفوذ نمی کند و سیب ها تا رسیدن به مقصد سالم می مانند.

برای آشنایی بهتر می توانید به صفحه استعلام قیمت ما مراجعه کنید و از اطلاعات دقیق در مورد قیمت کارتن تخم مرغ، انتخاب جنس رویه، زیر و فلوت کارتن ها مطلع شوید. بنابراین، اگر زیبایی شناسی برای نیازهای بسته بندی شما مهم است، جعبه های سفید مطمئنا انتخاب بهتری برای شما هستند. بسته بندی خشکبار با توجه به نوع محصولات و مصرف داخلی و یا صادراتی بودن آن و با در نظر داشتن هزینه های بسته بندی طراحی می گردد. این جنس باید به گونهای باشد که دارو را بیاثر نسازد و مواد زائد در آن آزاد نکند.

خرید کارتن با چاپ سفارشی

البته لازم به ذکر است که با وجود این دوربین سرعت فرآیند چاپ جعبه دارو تا حد بسیاری کند میشود اما در عین حال کیفیت چاپ تضمین میشود. بسته بندی برای نگه داشتن همه محصولات لازم است که درمورد سیب نیز این مورد صدق می کند زیرا اگر این میوه بسته بندی نشود در طی مسیر دچار آسیب می شود. فروش عمده کارتن بسته بندی در کارتنچی با قیمت مناسب با کارشناس فروش کارتنچی تماس بگیرید.

همه ی ما می دانیم که بسته بندی در جذب مشتری و فروش بیشتر محصول نقش مهمی دارد بنابراین بسته بندی علاوه بر اینکه سبب سالم ماندن سیب می شود مشتری را نیز جذب کرده و فروش آن را نیز بیشتر میکند. از آنجایی که این ماده استحکام بسیار بیشتری دارد؛ از آن در تولید محصولاتی مانند شلنگ آب، انواع لوله های آب، روکش سیم، وسایل پزشکی و … ایران از جمله کشورهایی می باشد که با داشتن شرایط خوب اقلیمی انواع سیب درختی (قرمز، زرد و سبز) در آن کشت می شود. در ایران تخم مرغ ها در دو نوع وجود دارند، تخم مرغ سفید رنگ که به آن معمولی می گویند و تخم مرغ های رنگی که رسمی نامیده می شوند.

خرید کارتن به صورت عمده

در فرآیند تولید کاغذ کارتن کاغذ های بازیافتی بیشتر از ۹۰ درصد استفاده می شوند. کارتن سیب در نمونه های مختلف تولید می شود که رایج ترین آنها کارتن چهاردرب است اشکال دیگر کارتن سیب مدل تلسکوپی ( شامل دو قسمت زیره و رویه) و مدل سبدی می باشند. با توجه به پیشرفت فناوری دیجیتال، صرفه جویی در وقت و هزینه و مزیت های دیگر بیشتر کار های و مم جمله از طریق بستر اینترنت انجام می گیرد. تولید جعبه اختصاصی برای تولیدیهای خانگی یا کوچک و قنادیهایی که به تازگی شروع به کار کردهاند ممکن است به صرفه نباشد. به نطرتان استفاده از جعبه مقوایی آماده در چه مواقعی به صرفه تر است؟

اگر از جعبه مقوایی استفاده میکنید بهتر است با برچسبی حاوی لوگوی کسبوکار خود، آن را مهم و موم کنید تا مشتری اولین فردی باشد که آن را باز میکند. هرگز نباید در ساخت آن ها از مواد شیمیایی و بازیافتی استفاده شود. بسته بندی کارتن از ایام قدیم یکی از دغدغه های مهم فرستنده ها می باشد. در این رابطه اطلاع از قیمت کارتن تخم مرغی امری بسیار مهم در هنگام خرید این نوع بسته بندی است. خرید کارتن 5 لایه به عنوان کارتن کیک مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن های لمینتی بیشتر برای صادرات سیب استفاده می شوند معمولا روی این کارتن ها سلفون نیز می کشند تا هم زیبایی جعبه ها بیشتر شود و هم مقاومتشان در برابر رطوبت بالاتر برود. به راحتی بتوان کارتن ها را در انبار روی هم قرار داد.

ظروف خاتم زعفران وزن های مختلفی دارد از نیم گرم تا یک کیلو در بحث های صادراتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به طور طبیعی برای ساخت کارتن تخم مرغی از کارتن های 3 لایه استفاده می شود. برای حفاظت از محیط زیست باید کارتن ها را از مواد قابل بازیافت تولید کرد. خوشبختانه، امروزه بر دوستدار محیط زیست بودن شرکتها تاکید میشود – حتی با تصمیمگیریهایشان در مورد بستهبندی .

خرید کارتن بسته بندی

کاربرد دفتر شطرنجی حتی شامل تقویت مهارتهای نوشتن خواهد شد. این دو ورق شامل لاینر و فلوت نیز خود توسط یک ورق لاینر به یکدیگر متصل میشوند. این دستگاه طرح لازم شامل الگوهای خاص یا نوشتار را رو جعبه یا کارتن چاپ می کند. اگر نیاز به تهیه جعبه یا کارتن سیب دارید می توانید با مشاورین فروش این شرکت تماس گرفته و با اخذ راهنمایی سفارش خود را ثبت نمایید. وجود شرکت کارتن پایتخت باعث شده مردم برای اسباب کشی و کار های دیگر تمامی مغازه های شهر را نگردند. بنابراین در زمان خرید شما صرفهجویی شده و تنها با گشت و گذار در صفحات اینترنتی میتوانید برای خرید کارتن پستی ارزان اقدام کنید. در هنگام خرید چسب برای چسباندن کارتن به چه نکته هایی باید توجه کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما مطلع شوید.

خرید کارتن 5 لایه ارزان

و نگهداری در دمای استاندارد سفارش کارتن پستی اتاق می باشد. این نوع خرما در دمای بین منفی ۵ تا مثبت ۵ نگه داری می گردد. جهت سفارش انواع کارتن می توانید با همکاران ما در تماس باشید. کارتن های سه لایه با چاپ فلکسو معمولا قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر کارتن ها دارند ولی برای صادرات سیب کارتن های لمینتی گزینه ی بهتری هستند زیرا دارای تنوع رنگ می باشند و شکل زیباتری دارند و در بازار خارجی مشتری را جذب کرده و سبب فروش بیشتر می شوند. این چسب در اندازه های متفاوت موجود می باشد. قیمت کارتن های پسته با توجه به نوع و جنس آن با یکدیگر متفاوت است. در زمینه صادرات، بحث طراحی اندکی متفاوت میشود. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و افزایش صادرات، بیشتر مرغداران قد دارند محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تولیدی جعبه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما