به‌روزرسانی‌های زنده Covid: Pfizer می‌تواند به زودی برای مجوز واکسن برای کودکان زیر 5 سال درخواست دهد

[ad_1]

تصویرمیلا پاگادور، 5 ساله، قبل از دریافت دوز خود از واکسن Pfizer-BioNTech Covid-19 در Albuquerque، NM، با پرستار ثبت نام شده اشلی بین صحبت می کند.
اعتبار…پل راتجه برای نیویورک تایمز

انتظار می‌رود فایزر و شریکش BioNTech به‌محض سه‌شنبه از سازمان غذا و دارو بخواهند واکسن کرونا را برای کودکان زیر 5 سال به‌عنوان یک رژیم دو دوز مجاز کند، در حالی که آنها به تحقیق در مورد عملکرد سه دوز ادامه می‌دهند.

به گفته چندین نفر از افراد آشنا به بحث که مجاز به صحبت عمومی نبودند، تنظیم‌کننده‌های فدرال مشتاق بررسی داده‌ها هستند به این امید که در اوایل فوریه به صورت اضطراری واکسن برای کودکان خردسال را مجاز کنند. اگر فایزر منتظر اطلاعات بود. در یک رژیم سه دوز، داده ها تا اواخر ماه مارس ارسال نمی شود و ممکن است واکسن برای آن گروه سنی تا اواخر بهار مجاز نباشد.

مقامات فدرال و مدیران فایزر برای روزها پیشنهاد کرده بودند که درخواست مجوز اضطراری واکسن برای کودکان 6 ماهه در حال انجام است. هر گروه سنی بالاتر از آن واجد شرایط واکسن هستند و نوع بسیار مسری Omicron منجر به افزایش شدید عفونت ها در تمام سنین، از جمله کودکان.بیش از 19 میلیون آمریکایی زیر 5 سال وجود دارد.

اسکات گوتلیب، یکی از اعضای هیئت مدیره فایزر و کمیسر سابق سازمان غذا و دارو، روز یکشنبه به سی‌بی‌اس نیوز گفت که این واکسن ممکن است در ماه مارس برای جوان‌ترین گروه سنی مجاز شود. توسعه اولین بار توسط واشنگتن پست گزارش شد.

والدین بچه های کوچکتر مشتاق دیدن فایزر و تنظیم کننده های فدرال برای در دسترس قرار دادن عکس ها هستند.بسیاری از خانواده ها گفته اند که در بلاتکلیفی منتظر موج Omicron هستند و با تعطیلی مهدکودک ها و بحران های مراقبت از کودکان دست و پنجه نرم می کنند.

مقامات فدرال مشتاق هستند تا یک برنامه واکسیناسیون را برای کودکان خردسال آغاز کنند زیرا مطالعات Pfizer-BioNTech نشان می دهد که دو دوز سطح قابل توجهی از محافظت در برابر کووید-19 را بدون هیچ گونه نگرانی ایمنی ارائه می دهد. رژیم در نهایت شامل سه دوز خواهد بود.

Pfizer و BioNTech در اواسط دسامبر اعلام کردند که کودکان 6 ماهه تا دو ساله که دو دوز از واکسن را با یک دهم دوز دوز بزرگسالان دریافت کردند، پاسخ ایمنی مشابهی با افراد جوان 16 تا 25 ساله داشتند. کودکان 2 تا 4 ساله، پاسخ کمتر قوی بود.

این شکست شرکت‌ها را بر آن داشت تا سومین دوز کم واکسن را در کودکان کم سن و سال آزمایش کنند. تنظیم‌کننده‌های فدرال به جای منتظر ماندن برای این نتایج، رویکرد غیرمعمولی را در پیش گرفتند که فایزر را تشویق کردند تا مجوز یک رژیم دو دوز را برای شروع محافظت از کودکان در برابر آسیب‌دیدگی‌ها به کار گیرد. نوع Omicron و سایر جهش های احتمالی بعدی با توجه به چهار نفر آشنا با این استراتژی.

اگرچه کودکان خردسال تا حد زیادی در مبارزه با ویروس خوب عمل می کنند، آکادمی اطفال آمریکا می گوید که نوع Omicron خطر ابتلا به کووید-19 را در کودکان زیر 5 سال تشدید کرده است.

دکتر روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، به خبرنگاران گفت: «متأسفانه، ما شاهد افزایش میزان بستری شدن در بیمارستان برای کودکان 0 تا 4 ساله هستیم، کودکانی که هنوز واجد شرایط واکسیناسیون کووید-19 نیستند. او گفت که نرخ بالای انتقال نوع Omicron احتمالاً مقصر است.

انتظار می رود FDA و CDC قبل از تصمیم گیری در مورد پاکسازی واکسن، کمیته هایی از مشاوران خارجی واکسن را تشکیل دهند. این به کارشناسان مستقل فرصتی می دهد تا در مورد داده هایی که شرکت ها جمع آوری کرده اند بحث کنند. بیشتر مقامات ارشد بهداشت فدرال به شدت پشت این استراتژی هستند. دو مقام گفتند، اما از کارشناسان بیرونی می‌خواهند که در این مورد نظرسنجی کنند.

کاترین یانسن، رئیس تحقیقات واکسن فایزر، در ماه دسامبر گفت که این شرکت به دنبال مجوز FDA برای سه دوز برای کودکان خردسال است، استراتژی که به گفته او “رویکرد ثابت واکسن سه دوز برای همه سنین” را امکان پذیر می کند. دو نفر گفتند، به این دلیل که FDA برای اقدام فوری بیشتر فشار می آورد، در صورت مجوز، کودکان خردسال دوز دوم خود را سه هفته بعد از اولین دوز و دوز سوم را دو ماه پس از آن دریافت خواهند کرد.

CDC اکنون سه دوز از واکسن را به عنوان یک رژیم “به روز” برای افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن اضافی هستند، از جمله 12 و بالاتر، در نظر می گیرد. تنظیم کننده ها دوزهای تقویت کننده را پنج ماه پس از تزریق دوم مجاز کرده اند. کودکان زیر 5 سال. کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیز واجد شرایط دریافت واکسن اضافی هستند.

مذاکرات در هفته های آتی می تواند بر سرعت واکسیناسیون واکسیناسیون واکسیناسیون واکسیناسیون 28 میلیون کودک آمریکایی بین 5 تا 11 سال تأثیر بگذارد. حداقل یک دوز، طبق داده های CDC.

دلایلی که کودکان خردسال بیشتر واکسن دریافت نمی کنند متفاوت است. برخی از والدین به دلیل اطلاعات نادرست در مورد واکسن به تعویق می افتند؛ برخی دیگر معتقد نیستند که ویروس به اندازه کافی تهدیدی برای واکسن زدن فرزندانشان است. برخی به سادگی هنوز زمانی را برای گرفتن فرزندان خود پیدا نکرده اند. مقامات بهداشتی گزارش می دهند که برای عکسبرداری.

CDC در اواخر دسامبر تحقیقاتی را منتشر کرد که گزارش‌های بسیار کمی از مشکلات جدی در بین کودکان 5 تا 11 ساله که واکسن‌های Pfizer-BioNTech دریافت کرده بودند را نشان داد. مطالعه دیگری که در تابستان گذشته در مورد صدها بستری کودکان در شش شهر در بیمارستان منتشر شد، نشان داد که تقریباً همه از کودکانی که به شدت بیمار شده بودند، به طور کامل واکسینه نشده بودند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما