تست اول هند در مقابل SL: راویچاندران اشوین در آستانه شکستن این رکورد عظیم کاپیل دو

[ad_1]

راویچاندران اشوین، بازیکن آف اسپینر تیم هند، در آستانه تبدیل شدن به دومین ویکت گیر کشور در کریکت تست است. پس از 88 تست، تعداد ویکت اشوین به 430 ویکت می رسد – تنها چهار ویکت کمتر از امتیاز کاپیل دیو افسانه ای، که 434 ویکت در 131 داشت. تست ها

اگر اشوین به اندازه کافی آماده باشد تا در اولین آزمون مقابل سریلانکا که در موهالی در روز جمعه (4 مارس) آغاز می‌شود، در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، تیم‌های تامیل نادو و راجستان رویالز ممکن است این نقطه را از بین ببرند. آنیل کومبل بهترین ویکت‌باز هند در تست با 619 ویکت در 132 تست.

با توجه به برتری اشوین در شرایط هند، عجیب است که او نتواند بیش از چهار ویکت به دست آورد.اشوین همچنین می تواند از افرادی مانند سر ریچارد هدلی (431)، رانگانا هرات (433)، دیل استین (439) و کاپیل دیو (439) برتری بگیرد. دوره سری دو تست در برابر سریلانکا.

بازیکن آف اسپینر همچنین این فرصت را خواهد داشت که از هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند برای اکثر ویکت های مقابل سریلانکا در تست ها عبور کند.

جاسپریت بومراح در یک تعامل مجازی قبل از آزمون به خبرنگاران گفت: “اشوین به خوبی شکل می گیرد. هیچ شکایتی. او ظاهر خوبی داشت و همه کارها را در تمرین امروز انجام داد. ضربه زد، بولینگ و فیلدینگ انجام داد. امیدوارم مشکلی پیش نیاید.” سریال مقابل سریلانکا

از این 430 ویکت، 300 ویکت برای اشوین از 49 بازی با میانگین باورنکردنی 21.4 وارد شده اند، در حالی که او 130 ویکت را در 35 تست خارج از خانه به دست آورده است. 50 ویکت با میانگین 23.58.

ترکیب آزمایشی هند مقابل سریلانکا: روهیت شارما (کاپیتان)، پریانک پانچال، مایانک آگاروال، ویرات کوهلی، شریاس آییر، هانوما ویهاری، شوبهمن گیل، ریشابه پنت (دارنده ویکت)، کی‌اس بهارات، راویندرا جادجا، جایانت یداو، آر. آشوین (موضوع تناسب اندام) ، کولدیپ یداو، ساوراب کومار، محد سراج، اومش یداو، محد شامی، جاسپیت بومراح (نایب کاپیتان)



[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما