جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

سید حسین پورهاشمی سه شنبه شب در جلسه مشترک اعضای دور پنجم و منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناباد گفت: شوراها باید به مکانی برای برنامه ریزی خدمت صادقانه به مردم تبدیل شوند در غیر این صورت از فلسفه اصلی خود دور می شوند. سخنگوی رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ۹۹گفت: «باور ۳۷۳» در ارزبابی انجام شده تاکتیکهای دشمن در فواصل دور را به هم ریخت، دشمنان قبل از اینکه بتوانند به منطقهای ورود پیدا کرده و عملیاتی داشته باشند، توسط این سامانه موشکی قطعاً کشف خواهند شد. رستم قاسمی وزیر پیشین نفت برای نام نویسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری و حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده اخبار جدید گیلان مجلس است. ایسنا/خراسان رضوی فرماندار گناباد گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم شهرستان گناباد در انتخابات شورای شهر شرکت کرده و منتخبان خود را راهی شورای اسلامی شهر گناباد کردند. شهردار گناباد گفت: مهمترین طرحهای در دست اقدام شهرداری گناباد طی امسال طرح جامع گردشگری، توسعه مبلمان شهری و اجرای خدمات شهر هوشمند است. در حالی که وضعیت آسفالت برخی معابر شهری گناباد وضعیت بسیار نامناسبی دارد شهرداری این شهرستان از پاسخگویی به خبرنگار تسنیم طفره میرود.

اخبار جدید نهاده دامی

مهران حسین زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۳۵ هکتار فضای سبز در گناباد وجود دارد و سرانه هر نفر شهروند گنابادی از این فضا ۱۱ متر مربع است و نگهداری پارک ها و فضای سبز موجود نیازمند ۵۰ لیتر آب در ثانیه است در حالی که هم اکنون ۲۳ لیتر آب در ثانیه تامین می شود و شهرداری گناباد برای آبیاری فضای سبز این شهر ۲۷ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد. گروه استانها- رئیس شورای وحدت خراسان شمالی از همکاری بیش از ۱۵۰۰ نفر با ستاد تبلیغاتی آیتالله رئیسی در شهرها٬ بخشها و روستاهای استان خبر داد. محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم، با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم بیان کرد: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر دو روزه آیت الله رئیسی به استان قم در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد. به گزارش ایمنا، مهران حسینزاده با بیان اینکه تا پایان سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار اصله درخت و گل و گیاه در میادین شهر کاشته شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در دو فصل بهار و تابستان بیش از ۱۵۰ هزار بوته گل در شهر کاشته شده است که از این میزان تعداد ۱۴۰ هزار گل از محصولات تولید شده در خزانه گل و گیاه شهرداری این شهر بوده است.

۱۵ تير ۱۳۹۸ – ۱۲:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، کشتارگاه و شهرک کارآفرین شهر گناباد از پروژههای طولانی مدت این شهر است که با گذر زمان مردم سئوالات زیادی درباره راهاندازی این دو پروژه در آمدزا برای شهرداری داشتند که در زمینه پروژه کشتارگاه خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در گزارش «وعدهها یکی پس از دیگری آرشیو میشود؛ بوی بد کشتارگاه امان گنابادیها را بریده است» به آن پرداخته و برای پیگیری این پروژه ها به سراغ مهران حسینزاده شهردار گناباد رفتهایم. شهردار گناباد گفت: شرح خدمات طرح جامع شهر گناباد به تصویب رسیده ولی متاسفانه تاکنون طرح مطالعاتی آن انجام نشده است.مهران حسینزاده در نشستی که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: بودجه مصوب سال 97 شهرداری گناباد به میزان 18 میلیارد و 650 میلیون ریال بوده که 100 درصد بودجه 97 محقق شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبههای نمازجمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام ۱۹دی، اظهار کرد: مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی قم در طول ۴۳ انقلاب اسلامی سال نشان دادند که بر سر آن عهد و پیمانشان با امام راحل و شهدای عزیز و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند.

خبر ها تازه

پروژه شهرک کارآفرین شهرستان گناباد با هدف تجمیع اصناف این شهرستان از سال ۱۳۸۹ کلید خورده اما هنوز خبری از بهره برداری آن نیست. به گفته کارشناسان؛ استفاده از “مکانیزم افزایش دستوری و مقطعی قیمت” راهکار شکست خورده دولتهای قبل است و باید به جای آن هزینه تمام شده تولید را برای دامداران کاهش داد که راهکار آن هم کنترل تورم است. خبرگزاري آريا – گناباد- ايرنا- عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از پرداخت دو هزار ميليارد ريال براي جبران کمبود و تامين درآمدهاي پايدار شهرداريهاي کشور خبر داد. این معلول جسمی حرکتی و از توانیابان اداره بهزیستی گناباد ، ادامه داد :در حال حاضر 60 نیرو در شرکت خدماتی شایا گستر مشغول کار هستند که جهت بهتر شدن کیفیت خدمت رسانی، استفاده مناسب از زمان ، و کاهش دغدغه نیروها در پاکیزگی هر چه بهتر فضاهای عمومی شهرستان ، تمامی ماشینهای جمع آوری زباله در سطح شهر مکانیزه می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس حوزه علمیه گناباد گفت: 60 نفر از طلاب این حوزه علمیه دیشب در یک حرکت جهادی و نوآورانه به کمک پاکبانان این شهر رفتند و به جای آنان به جمع آوری زباله و رفت و روب در سطح معابر گناباد پرداختند.حجت الاسلام حسین امامی هدف از این اقدام را افزایش همکاری در انجام نظافت و درک سختی کار پاکبانان شهری ذکر کرد.وی گفت: طلاب حوزه علمیه گناباد با این اقدام بستری فراهم کردند تا پاکبانان دو شب باقی مانده تا شب یلدا را در کنار خانواده و بستگانشان سپری کنند.300 طلبه زن و مرد در پنج مدرسه علمیه شهرستان گناباد به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما