حمله به اسدالدین اویسی: هدف از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز امروز؛ مهاجمان می گویند که “از اظهارات ضد هندو اویسی آسیب دیده اند”

[ad_1]

دهلی نو: رهبران و کارگران AIMIM روز جمعه در سراسر کشور اعتراضات مسالمت آمیزی را علیه حمله ادعایی به کاروان رئیس حزب اسدالدین اویسی در منطقه Meerut در ایالت اوتار پرادش برگزار خواهند کرد.

امتیاز جلیل، رهبر AIMIM در رسانه های اجتماعی شرکت کرد و در توییتی نوشت که “همه واحدهای AIMIM در سراسر کشور روز جمعه یک اعتراض مسالمت آمیز را ثبت خواهند کرد و یادداشتی را به DMs/کمیسیون های مربوطه ارسال خواهند کرد و به دنبال تحقیقات کامل در مورد حملات به اویسی هستند.”

مهاجمان می گویند که “از اظهارات ضد هندو اویسی آسیب دیده اند”

در همین حال، مهاجمان ادعایی که روز پنجشنبه به کاروان اسدالدین اویسی در میروت تیراندازی کردند، به پلیس اوتار پرادش گفتند که پس از صدمه دیدن از اظهارات ضد هندو رئیس AIMIM دست به این اقدام زدند.

پلیس اوتار پرادش یکی از مهاجمان را در حین بازداشت یک فرد دیگر دستگیر کرد. پلیس گفت که بازجویی از مهاجمان در جریان است. آنها در جریان بازجویی به پلیس گفتند که آنها این عمل را زمانی انجام دادند که از اظهارات ضد هندو اویسی آسیب دیده بودند.

پراشانت کومار، ADG (قانون و نظم) “پلیس اوتار پرادش در حال تجزیه و تحلیل فیلم دوربین های مداربسته است. یک نفر در رابطه با این حادثه دستگیر شد. یک تپانچه 9 میلی متری غیرقانونی از وی کشف شد. پنج تیم تشکیل شده و تحقیقات در حال انجام است.” ) به ANI گفت.

حمله به رئیس AIMIM در مروت

اسدالدین اویسی، رئیس AIMM، روز پنجشنبه برای مبارزات انتخاباتی در شهر مروت اوتار پرادش در محاصره رأی‌گیری بود. بنا بر گزارش‌ها، دو نفر هنگام خروج از منطقه کیتوده میروت به سمت دهلی، به اویسی حمله کرده و گلوله‌هایی به کاروان او شلیک کردند.

این حادثه در حوالی عوارضی چاجرسی رخ داد و وی همچنین از پنچری خودروی وی خبر داد که باعث شد با خودروی دیگری محل را ترک کند.

پس از رسیدن به دهلی، اویسی در حالی که با خبرنگاران صحبت می کرد گفت: “من یک نمایش جاده ای در میروت و کیتاو داشتم. وقتی داشتم برمی گشتم، گلوله هایی به سمت ماشینم شلیک شد. ماشینم به نحوی توانست فرار کند. دو نفر را دیدم. یکی از آنها لباس پوشیده بود. هودی قرمز در حالی که دیگری کت سفید پوشیده بود لاستیک ماشینم پنچر شد و بعد از 2-3 کیلومتر ماشین را عوض کردم با SP تکمیلی صحبت کردم که گفت یکی دستگیر شده و اسلحه ها پیدا شده است 3 گلوله وجود دارد روی ماشین من. SP گفت تیم پزشکی قانونی تحقیق خواهد کرد.”

رئیس AIMIM از EC می خواهد تحقیقات مستقلی انجام دهد

“مسئولیت رسیدگی به این موضوع بر عهده وزیر ارشد یوگی آدیتیانات به رهبری یوگی آدیتیانات، دولت اوتار پرادش و همچنین دولت مرکزی است. من همچنین در این مورد با رئیس لوک سبها ملاقات خواهم کرد. حمله به یک نماینده مجلس در حال حاضر موضوع بسیار جدی است. من معتقدم که این یک تلاش برنامه ریزی شده برای آسیب رساندن به من است. این حادثه در نزدیکی میدان عوارضی رخ داد، یعنی مهاجمان قبلاً در حال انجام حمله بودند. این اولین بار نیست که به من حمله می شود. کمیسیون انتخابات باید رسیدگی کند. از زمانی که من برای انتخابات شرکت می کردم، متوجه این موضوع شوید.»

رئیس AIMM همچنین از کمیسیون انتخابات خواست تا یک تحقیق مستقل در مورد این موضوع انجام دهد.

در همین حال، دیپاک بوکر، رئیس پلیس هاپور، با بیان اینکه یک نفر دستگیر و سلاح‌هایی از وی کشف شد، گفت: “یک نفر دستگیر شده است. وی در حال بازجویی است و اسلحه از او کشف شده است. همدست وی موفق به فرار شد. وی گفت: عملیات جستجو برای وی در حال انجام است. تاکنون کسی آسیب ندیده است. در حال بررسی فیلم های دوربین مداربسته هستیم.

انتخابات مجلس اوتار پرادش برای 403 کرسی مجلس در هفت مرحله از 10 فوریه تا 7 مارس برگزار خواهد شد. شمارش آرا در 10 مارس انجام خواهد شد.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما