خبر خوب برای مسافران خارجی، هند پروازهای بین المللی را از 27 مارس پس از دو سال وقفه از سر می گیرد.

[ad_1]

در یک تحول بزرگ برای سفرهای هوایی، مرکز تصمیم گرفته است خدمات پروازهای بین المللی برنامه ریزی شده را در هند از 27 مارس از سر بگیرد. این خدمات پس از دو سال وقفه پس از کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور از سر گرفته می شود. دولت پرواز بین المللی برنامه ریزی شده را به حالت تعلیق درآورده بود. خدمات از 23 مارس 2020 پس از موج اول و شروع به انجام پروازها تحت توافقنامه هوا حباب و ماموریت Vande Bharat از جولای 2020 به بعد.

هند در حال حاضر با 37 کشور توافق کرده است که بر اساس ترتیبات حباب هوا انجام می شود. حباب هوا پلی ویژه بین دو کشور است تا مسافرت بدون درز را برای مسافران در شرایطی مانند همه گیر یا جنگ فراهم کند. جیوتیرادیتیا سیندیا، وزیر هوانوردی گفت: “پس از مشورت با سهامداران و حفظ در با توجه به کاهش تعداد موارد COVID-19، ما تصمیم گرفتیم از 27 مارس به بعد سفرهای بین المللی را از سر بگیریم.”

وی گفت: «ترتیبات حباب هوا نیز پس از آن لغو خواهد شد.» اسکیندیا گفت: «با این گام، مطمئن هستم که بخش به ارتفاعات جدیدی خواهد رسید. وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای گفت که عملیات بین‌المللی از 27 مارس مشروط خواهد بود. پایبندی دقیق به دستورالعمل های وزارت بهداشت اتحادیه که در 10 فوریه صادر شد.

همچنین بخوانید: یونایتد ایرلاینز پروازهای هند را پس از ممنوعیت پرواز روسیه به حالت تعلیق درآورد

دولت هند پس از شناسایی افزایش پوشش واکسیناسیون در سراسر جهان و در مشورت با سهامداران، تصمیم گرفته است تا خدمات مسافربری بین‌المللی تجاری برنامه‌ریزی شده به و از هند را از 27 مارس 2022، یعنی شروع برنامه تابستانی 2022 از سر بگیرد. .

بنابراین، تعلیق سرویس‌های مسافربری بین‌المللی برنامه‌ریزی‌شده بین‌المللی به و از هند، تنها تا ساعت 23:59 (زمان استاندارد هند) در 26 مارس 2022 تمدید می‌شود، و ترتیبات حباب هوا بر این اساس فقط تا این حد تمدید خواهد شد. گفت.

با ورودی های PTI

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما