دانلود بازی Grand Theft Auto V V1.58 برای کامپیوتر – مگ بازی

بازی های کم حجم برای کامپیوتر class= Battlefield 1 از چندین حالت بازی مانند موضوع جنگ جهانی اول ، کمپین های چند نفره و تک نفره و موارد دیگر بهره می برد. تحت گیم پلی چند نفره ، ۱۲ بازی چند نفره آنلاین وجود دارد که از ویژگی های Galactic Assault ، Supremacy ، Co-op ، Hero Showdown و موارد دیگر استفاده می کنند. هستیم. همگی این موارد باعث شده تا Fallout Shelter بهعنوان موفقترین بازی موبایلی بتسدا به شمار برود. طراحیهای هنری مون استودیوز بسیار ظریف بوده و باعث شده هر لوکیشن، اتمسفر خاص خود را داشته باشد. همچنین در بخش گیمپلی نیز بازی توانسته است سرعت و هیجان خوبی را باتوجه به مکانیزمهای موجود در این عنوان پدید آورد و همین موضوع باعث شده است تا مبارزات در عین حال که بسیار گسترده و بدون مرز هستند اما زیاد بهطول نیانجامند و روند بازی فرسایشی نشود. در حالی که بازی کامل پرداخت می شود ، یک نسخه رایگان در Steam موجود است که می توانید قبل از پرداخت هزینه بازی کامل ، آن را امتحان کنید. یکی دیگر از بازی های جنگی که به عنوان دانلود باز یامپیوتر کم حجم می توانید آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید این بازی می باشد.

البته پرداخت های دورن برنامه ای در این بازی ها نیز حضور دارند اما معمولا هزینه این آیتم ها به قدری نیست که شما را از ادامه مسیر اصلی بازی منحرف کند. Borderlands یک دلقک-فیستا است که با عناصر بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز پر شده است و آن را به یک بازی تیراندازی منحصر به فرد تبدیل می کند. در فضا در سیارهای شگفت انگیز و ناشناخته کاوش کنید و از تمام زمان خود استفاده کنید تا همه چیز را فرا بگیرید و درک کنید. این بازی بهصورت رایگان روی دستگاه موبایل عرضه شده است و با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴، جلوههای بصری زیبایی را میتوانیم در آن مشاهده کنیم. به نظر شما اگر بازیهای CSGO و OverWatch را با هم ترکیب کنیم چه چیزی به دست میآوریم؟ هر شخصیت در این بازی با پشت پرده شگفت انگیز و عمیق همراه است که به شما می گوید ، چه کاری انجام می دهند. شاید ماموریت شما دفاع از دهکده باشد اما هنوز نمی دانید که تقدیر چه سرنوشتی را برای تان رقم زده است.

بازی های جدید

از لحاظ داستان ، می توانم به شما اطمینان دهم که هنگام بازی در این بازی هیجان زده خواهید شد. Roblox به شما امکان می دهد ابزار ساختمانی ، سازهای موسیقی ، وسایل نقلیه و هر چیز دیگری که بخشی از خلاقیت شما را تشکیل می دهد ، ایجاد کنید. هر چقدر که نسخه کنسولی بازی سایبرپانک 2077 در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با مشکلات زیادی همراه بود، اما در نسخه PC یکی از بهترین عملکردها را در میان عناوین همرده داشت. این یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ است که برای پلی استیشن ۴ ، پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، ایکس باکس وان ، اندروید ، iOS ، مایکروسافت ویندوز ساخته شده است.

چهارمین نسخه از سری بازیهای Age of Empires به تازگی برای پلتفرم PC منتشر شده است و طرفداران این سری برای تجربه نسخه جدید آن 16 سال انتظار کشیدهاند. اگر به بازیهای شبیهسازی علاقهمند هستید، تجربه FarmVille 3 را به هیچ وجه از دست ندهید. بزرگترین ویژگی این ماد، کپیبرداری دقیق از نقشه دنیای سرزمین میانه است و 120 شهر و چندین محل خیالی عیناً در آن لحاظ شدند. بازی شطرنج یکی از بازی های فکری و بسیار محبوب است که سالیان بسیار است که افراد مختلف این بازی فکری را انجام میدهند و حالا چندین سال است که این بازی کلاسیک به سیستم های کامپیوتری راه پیدا کرده است و از آن نسخه های مختلفی ساخته شده است که بازی War Chess یکی از نسخه های زیبا این بازی است. بازی Dissembler نیز در فهرست بهترین بازی های اندروید فکری قرار دارد.

اتومبیل های اسباب بازی کوچک خود را سفارشی کنید و در این بازی مهیج حرکات فکری را انجام دهید. Overwatch به سرعت با توجه به گیم پلی جذاب و گرافیک های رنگارنگ خود ، مورد توجه میلیون ها بازیکن در سراسر جهان قرار گرفت. سرنوشت ۲ به دلیل داشتن داستان داستانی باورنکردنی که پر از داستانهای علمی افسانه ای است ، به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین در دوران اخیر مورد توجه قرار گرفته است. در بازی Nitro Racer XD شش نوع مسابقات وجود دارد که هرکدام داری داستانی خاص هستند و مطمئنا شما را خسته نخواهند کرد.

اگر می خواهید از یک بازی آنلاین چند نفره سبک بقاء لذت ببرید ، مطمئنا Fortnite بازی مناسبی است. این بازی تجربه ای متفاوت از بازی های سبک ریسینگ را در موبایل شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با 35 تا از بهترین اتومبیل های جهان به مسابقه با رقبا بپردازید. شش جنگ مختلف وجود دارد و شما می توانید هرکدام از آنها را انتخاب دانلود بازی کم حجم کنید . درست است که هرساله در این مراسم ابهاماتی راجع به بازیها وجود دارد از جمله این که کدام بازیها قرار است معرفی شود یا به بلعکس ولی همیشه تعدادی بازی وجود دارد که از حضور آنها در مراسم مطمئن هستیم. تعداد زیادی بازی عالی نبرد رویال وجود دارد ، اما PUBG همچنان در صدر بازی ها قرار دارد زیرا عناصر گیم پلی بسیار خوبی را ارائه می دهد که کاملاً اعتیاد آور است و همچنین یکی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر ای است که می توانید همین حالا بازی کنید. همچنین می توانید در حالت Players vs Environment که در آن با سایر بازیکنان به یک تیم می روید بازی کنید و در مقابل سایر دشمنان کنترل شده کامپیوتر قرار بگیرید. برخی از سریال خارجی 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده است که در مجموعه ناب مووی قرار داده شده است.

دانلود بازی برای کام

یکی دیگر از محبوب ترین بازی های آنلاین کامپیوتر ای در حال حاضر ، DoTA 2 دنباله ای برای محبوب ترین حالت DoTA برای Warcraft 3 است و یکی از محبوب ترین MOBA ها است. اگر از علاقهمندان به بازیهای ماشینسواری و شبیهساز هستید، Grid Autosport گزینهی بسیار مناسبی برای شما است. بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای موزیکال از استودیوی بازیسازی از استودیوی AMANOTES سازنده بازی های معروف Magic Tiles 3 ، Tap Tap Reborn 2 و Dancing Ballz: Music Line برای اندروید است. برای اجرای این بازی به فضای رم آزاد در سیستم کامپیوتری خود احتیاج دارید زیرا این بازی ها از فضاهای اضافی بیشتری نسبت به بازی های عادی استفاده می کنند. Angry Birds Dream Blast بر خلاف دیگر بازی های سبک جورکردنی سعی کرده از مکانیک های مختلف در گیم پلی اش بهره بگیرد و از قدرت پرندگان خشمگین برای جذب مخاطبانش استفاده کند، برای تجربه Angry Birds Dream Blast به اینترنت نیاز دارید و این گیم یک بازی آنلاین است. بنابراین ، اگر به دنبال بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر بوده اید ، در جای مناسبی هستید. شما پس از عبور از هر مرحله کارتهایی از محیطهای بازی مانند جاده، روستا یا کوهستان به دست میآورید که میتوانید با قرار دادن این کارتها در جای مناسب روند پیشروی خودتان را کامل کنید.

شما می توانید در جزیره اتحاد تشکیل دهید ، اما مراقب باشید هر کسی می تواند شما را بکشد و منابع شما را غارت کند. این بازی دارای گیم پلی تک نفره و چند نفره است و شما می توانید در هر دو حالت به صورت آنلاین روی کامپیوتر شخصی خود آن را بازی کنید. Overwatch ترکیبی عالی از تیراندازها و MOBA است که بهترین های هر دو جهان را در کنار هم قرار می دهد. به غیر از این ، Apex Legends در یک دنیای علمی تخیلی قرار دارد و اگر شما Titanfall را بازی کرده باشید ، مشترکات زیادی بین این دو بازی پیدا خواهید کرد. گیم پلی در دنیای گسترده ای باز قرار گرفته است که می توانید آن را کشف و غارت کنید . همچنین می توانید در یک بازی چند نفره اسپلیت صفحه نمایش در کنار دوست خود بازی کنید و همچنین هنگام پخش آنلاین از حالت اسپلیت لذت ببرید. با این حال ، بلافاصله پس از انتقاد ، این شرکت حالت Blackout را منتشر کرد که در اصل ژانر نبرد رویال است که ما در Fortnite و PUBG داریم. این بازی در فوریه ۲۰۱۹ توسط EA منتشر شد و در درجه اول برای کامپیوتر های شخصی ویندوز و سایر کنسول های بازی ساخته شده است.

بهترین بازی های Pc

DoTA 2 در واقع یک گیم پلی استراتژیک عمیق را شامل می شود که ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده باشد ، با این حال این بازی همچنین آموزش ها و راهنماهای درون بازی را برای کمک به تازه کار ها ارائه می دهد. بازی HITMAN 2 برخوردار از یک سری حالت های جدید است که هر یک از انها به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی شده اند از سوی دیگر این بازی میتواند افکار و کار هایی که شما در گذشته انجام داده اید را جبران کند تا بتوانید با خیال راحتتر ماموریت ها را به پایان برسانید.

دانلود بازی جدید کامپیوتر

من به شما اطمینان می دهم که Battlefield 1 در هر بازی آنلاین کامپیوتری ، یکی از بهترین طراحی های تصویری و صدا را دارد. در حقیقت ، این بازی همچنین جوایز بهترین صدا و نویسندگی را دریافت کرد. اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند. شما باید نمایشنامه ها و راهکارهای مبتنی بر تیم را انجام دهید تا پیروز شوید. این یک MOBA ساده است که در آن شما به عنوان تیم ۵ نفره با تیم دیگری ۵ نفره همراه می شوید. Fortnite پر از شخصیت های رنگی و اکشن شگفت انگیز است که کاملاً فراتر از حد است. Borderlands 3 تمام عناصر شگفت انگیز و هیجان انگیز را از بازی اصلی به ارمغان می آورد و آنها را حتی برای هیجان بیشتر جلا می بخشد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما