در اینجا نحوه محافظت از چندین حمله سایبری MNC آمده است

[ad_1]

قرن بیست و یکم عصر فناوری است که راحتی را برای مردم فراهم کرده است، اما امنیت داده ها نگرانی اصلی است. با یک محقق مستقل امنیت سایبری و هکر اخلاقی Kunal Khubchandani از احمدآباد هند آشنا شوید که بیش از 150 سازمان را در سراسر کشور ایمن کرده است. و سطوح بین‌المللی با گزارش آسیب‌پذیری‌های امنیتی مختلف در دارایی‌های دیجیتالی خود. متخصصین فناوری آسیب‌پذیری‌هایی را در غول‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، اپل، دانشگاه‌های آیوی لیگ، سازمان‌های دولتی و غیره گزارش کرده‌اند.

همه چیز در سال 2015 زمانی شروع شد که من شنیدم کانال های خبری گزارش می دادند که حساب های رسانه های اجتماعی و وب سایت های دولتی در حال هک شدن هستند. در نهایت گروه های خاصی را در فیس بوک کشف کردم که در فعالیت های هک غیرقانونی مانند DDOS و تخریب وب سایت ها از طریق آسیب پذیری SQL Injection در پنل های مدیریت شرکت داشتند. و بیشتر جایگزین صفحه فهرست سایت.» می گوید Kunal.

پس از دانستن همه چیز در مورد تمام آن فعالیت ها، مدتی بعد او گروه دیگری از کارشناسان امنیت سایبری را در فیس بوک پیدا کرد که در آنجا با دوستش محمد اویس که در حال حاضر به عنوان تحلیلگر امنیتی در TCS کار می کند، ملاقات می کند. او در مدرسه بود و دوستش در در آن زمان در کالج، آنها شروع به همکاری برای جستجوی آسیب‌پذیری‌ها در پلتفرم‌های Bug Bounty مانند HackerOne (مستقر در ایالات متحده) و سایر برنامه‌های خصوصی کردند.

در طول این مدت، او همچنین با گواهینامه هایی مانند OSCP که یکی از سخت ترین گواهینامه ها در امنیت سایبری محسوب می شود، آشنا شد و به وسیله آن می توان مشاغل خوبی به دست آورد و این زمانی بود که تصمیم گرفت تحقیقات و مطالعه بیشتری انجام دهد. در امنیت سایبری

کونال خوبچاندانی همزمان با آماده شدن برای تحصیلات عالی، گواهینامه OSCP (Offensive Security Certified Professional) خود را در سن 17 سالگی دریافت کرد و جوانترین فردی در هند است که این گواهی را دارد و در سن 19 سالگی گواهینامه OSCE (امنیت تهاجمی) را دریافت کرد. کارشناس خبره) با کمک این گواهی ها، او از شرکت های بزرگ مختلفی مانند Big4، Oracle پیشنهاد می گیرد.

حوزه مورد علاقه او امنیت تهاجمی و عملیات تیم قرمز است.امروزه دارای گواهینامه های امنیتی معتبری مانند OSCP، OSCE، CRTE است. او در چندین تالار مشاهیر فهرست شده است و هزاران دلار جایزه برای کار خود دریافت کرده است. در حال حاضر Kunal برای استارت آپ خود Patient Zero Security کار می کند که راه حل های مختلف امنیت سایبری را برای شرکت ها ارائه می دهد.

“صنعت امنیت سایبری روز به روز در حال رشد است. تقاضا برای متخصصان امنیت سایبری زیاد است و تنها کلید موفقیت در این زمینه داشتن ذهنیت متمرکز و خودخواسته برای انجام تحقیقات مداوم در این زمینه است. کونال می گوید: همه چیز در مورد به روز نگه داشتن خود است.



[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما