(عکس) تغییرات صورت مدونا از جراحی پلاستیک

بعد- یک جراح پلاستیک در نیویورک عکس هایی از دگرگونی زیبایی مدونا در طول سال ها به اشتراک گذاشته است.

به گزارش فردا عکس‌هایی از این خواننده ۶۵ ساله در روزهای آخر هفته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن‌ها غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسید و برخی از کاربران را بر آن داشت که بگویند صورتش درد می‌کند.

با وجود سال ها گمانه زنی، مدونا اخیراً اعتراف کرد که جراحی پلاستیک انجام داده است، اما فاش نکرد که چه نوع عمل یا چند بار اصلاح می کند.

دکتر بری واینتراب، که تصاویر قبل و بعد مدونا را بررسی کرد، گفت که نشانه هایی از حداقل 12 عمل زیبایی دیده است.

او گفت که یکی از واضح ترین تغییرات، گونه های او بود که اکنون پف کرده و بسیار پرتر شده است، احتمالاً از تزریق های متعدد پرکننده پوستی، که ماده ژل مانندی را زیر پوست تزریق می کند.

او خاطرنشان کرد که مدونا منحنی های امضای خود را احتمالاً به دلیل پرکننده ها از دست داده است.

دکتر واینتراب از بالای صورتش شروع کرد و گفت که به وضوح ابروهایش را بالا انداخت. او گفت: “شما خط صاف تری خواهید دید، که نشان دهنده برش احتمالی در جلوی خط مو است.” [برای بالا کشیدن پوست]وجود داشت

ابروهایش [همچنین]آنها بالاتر از جایی هستند که ابروهای او در سال 1986 بودند، به این معنی که فاصله بین ابروهای او بسیار بیشتر از ابروهای ما است. در یک سوم بالایی صورت او حجم بیشتری خواهید دید.

لیفت ابرو معمولا با ایجاد یک برش در امتداد بالای سر و سپس عقب کشیدن پوست برای رفع چین و چروک و کاهش ظاهر صورت انجام می شود.

او همچنین گفت که روی پلک هایش کار شده تا ظاهری جوان تر به آن ها بدهد و چین و چروک ها را از بین ببرند.

وی گفت: وقتی به سن 60 سالگی می رسی، چین و چروک در پلک پایین و پوست اضافی در پلک بالایی دیده می شود.

با این حال، هیچ یک از آنها را در این تصاویر نخواهید دید. پلک های پایین او کاملا صاف است، یعنی احتمالاً پوست آن برداشته شده است. پوست های چرب نیز حذف می شوند. بنابراین آنچه می بینید نرمی و استحکام اطراف است و این به دلیل جراحی حجیم است.

او اضافه کرد که مدونا احتمالاً روی پیشانی و اطراف چشم‌هایش نیز بوتاکس زده است زیرا هنگام حرکت صورتش هیچ چین و چروکی وجود نداشت.

او همچنین خاطرنشان کرد که امضای مدونا بالای لب او خیلی کوچک به نظر می رسد.

دکتر واینتراب معتقد است که حداقل یک عمل جراحی بینی انجام داده است.

وی با اشاره به عکسی در سال 86 گفت: در تصویر اصلی نوک بینی شکسته و سوراخ های بینی از بین رفته است. [اما اکنون]بینی تیزتر است. و اگر دقت کنید، بینی چپ نیز کمی بالاتر از سمت راست است.

او همچنین گفت که ظاهر بسیار پرتر صورت او به دلیل فیلرها و تزریق چربی است. وی گفت: گونه های مدونا بسیار بسیار پرتر است و این به خاطر تزریق چربی یا فیلر است.

همچنین دارای دو سوراخ کوچک در هر طرف است [در تصویر اصلی]حالا نمی توانید آنها را ببینید زیرا پر از چربی هستند.

او می گوید: اگر به عکس سال 1986 نگاه کنید، مثل یک آدم معمولی در چین لبی بین لب و بینی داشت. اما در عکس آخر، او کاملا صاف است، یعنی نه تنها فیلر زیادی داشته، بلکه صورت هم دارد.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما