ملی‌پوشِ استاد دانشگاه به میادین بازگشت :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر : 1812555 |
06 اسفند 1400 ساعت 22:14 |
4,592 بازدید |

0
دیدگاه

گفتگوی خواندنی با آرزوی صدقیانی‌زاده؛

سساهه فسسال ززان اییان هه گگایه از باشگاه عمککک سایپا پپداخ بر از شکایی و از ایی باشگاه هههراسیسین ففتبال اد.

به گزارش “ورزش سه” از رقابت های هفته آینده مرحله پلی آف لیگ فوتسال آغاز می شود و 8 تیم قهرمان زنان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های خود را دنبال می کنند؛ باشگاه نصر فردیس کرج با یک وجه تمایز نسبت به رقبای پا به میدان مسابقه خواهد بود. گذاشش، آآها که کهر تطیطیطی ییییفصفص محححه گگهیه ای یک خییی اججام ا محححه حذفی از خییی خو ییوانن هههه ببرند.

آرزوی صدقیانی زاده که قهرمانی با تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال 2018 در جام ملت های آسیا را دارد، با گذر از روزهای هیجان شدیدی که برای او پیش آمد و حدود یک سال از میادین دور بود، اکنون می توانید در میدان مسابقه حاضر و همراه باشید. نصری ها در مرحله پلی آف خواهد بود.

صدقیانی زاده که فصل گذشته در تیم فوتسال زنان سایپا توپ میزد و در همانجا هم دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده است، حالا با گلایه از مدیران سایت به ویژه مهرداد سراجی مدیر این باشگاه، صحبتهای جالبی را انجام داده است.

گفتگوی ستاره فوتسال زنان ایران و باشگاه نصر فردیس کرج را با خبرنگار ما در ادامه می‌خوانید:

* گفتند یکسال باید دور از میادین باشی اما خوشحالم که زودتر برگشتم

پزشک 9 ماه پیش دررفتگی کتف و شکستگی آسیب دیدگی دارد و به همین دلیل مجبور شدم جراحی کنم؛. بازگردی، اما خداراشکر برای آمادگی با تمریناتی که داشتم و پیگیری های روزانه که به فیزیوتراپی می روید و تمرینات اختصاصی را انجام می دهد، بعد از 9 ماه با 80-90 درصد آماده به میادین بازگردم.

* سایپا پول عمل جراحی را داد اما از حقوقم کسر کرد!

خداراشکر می کنم که بهتر است این دوره سخت را پشت سر بگذارم، چون واقعاً واقعاً بدترین اتفاق برای یک ورزشکار است؛ تا الان هیچ مصاحبه ای درباره سایپا انجام ندادم، خداراشکر سال اول از نظر مالی-لطفاً تامین کننده بود و سال هم نسبتاً خوب بود و بود. من متوجه شدم آقای سراجی مدیر با پرداخت تمام خرج عمل من را انجام داد و این مبلغ را به حساب آورد و این مبلغ را به حساب آورد اما 30 درصد از آن باقی مانده بود را پرداخت کردند، پرداخت نکردند و گفتند که ما به شما. پول جراحی و از حقوقتان دادیم.

* سراجی برای عمل من خواست کرد اما …

زمانیکه پول جراحی من را انجام داد، اصلاً این صحبت را نکردند که از حقوقم کسر خواهد شد و من شاید اگر میدانستم که چنین اتفاقی قرار است دیگر رخ دهد، جراح دیگری را انتخاب می کندم یای برای جراحی داشتم؛ اما باشگاه سایپا برنامه زیرقولش زد و آسیب دید. پول جراحي كه من در آن تيم ملي هستم و هر باشگاهي موظف است كه پول جراحي را تمام و كمال انجام دهد. اما از حقوق من کسر شد.

* باید تا به فدراسیون فوتبال شکایت کنم

با پیگیری کسانی که داشتم 15 درصد از قراردادم را بگیرم اما 15 درصد دیگر را به من ندادند که من تصمیم گرفتم به فدراسیون بروم و حدود 20 روز پیش در آنجاایت کردم؛ واقعا گلهمند هستم، چرا که بازیکن با تمام وجود وظیفهاش است که بازی می کند. اما قطعا اینگونه نیست و مدیران تیم هم باید کنار بازیکن باشند.

* خوشحالم دوباره در کنار همبازیان گذشته‌ام بازی می‌کنم

تیم نصر فردیس، تیم پرمهرهای است و بازیکنان آن کسانی هستند که در سالهای اخیر همبازی من بوده اند؛ شرایط تیم در 3-4 جلسه تمرینی که من در کنار آن بودم، خداراشکر خیلی عالی بوده و امیدوارم بتوانم در نصر فردیس به آن آمادگی لازم برسم. و بتوانم به تیم کمک کنم.

* جوانگرایی در تیم ملی در کنار باتجربه‌ها بهتر استر

من تازه به لیگ برگشتهام و نمیدانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم یا خیر، اما پلی میدهم که بعد از آن ببینیم شرایط دست من چگونه بود و اگر دعوت شدم، در آن زمان به تیم ملی فکر کنم؛ به نظر من جوانگرایی. کار بسیار خوبی است، به خصوص که الان فوتسال زنان ایران پشتوانه لازم را ندارد اما جوانگرایی در کنار باتجربه ها می تواند به تیم ملی کمک کند. تداکک و ارده های مداوم و پی در پی بگذگزار ششد تا یی میی کسب هه آآآاگی گیازز سیسیه و برای سسیییار پیاپی قهقهمان آسیا ششد.

* 3 سال می‌شود که در دانشگاه را آغاز کردم!

من در دانشگاه آزادشمال تدریس می کنم، حدود 3 سالی است که به این کار شده ام؛ من همیشه علاقه زیادی به فوتبال داشتم اما دوست نداشتم که در کنار درس نخوانم، چون میدانستم که شاید در کنار بالاخره روزی ورزش من تمام شود و نیاز داشته باشد. به همین دلیل با شرایط سخت و شرایط شرایطی که بازی میکردم، 3 روز به تهران میآمدم و به دانشگاه میرفتم و 3 روز بعد را هم به آن شهری که برمیگشتم، باشید.

* به همبازیانم هم توصیه کردم کنار ورزش حتماً درس بخوانند

خیلی سخت درس خواندم چون همیشه اردوی ملی بودیم و زمان لازم نبود اما سعی کردم تا برنامه هایم را تنظیم کنم که هم به درس برسم و هم فوتسالم؛ خداراشکر تقریباً در هر دوی اینها موفق بوده ام و همیشه به دوستانم گفته ام که بهتر است. کنار ورزش، در رشته‌های هم تحصیل می‌کنند چون همیشه این ورزش نیست و ما تحصیل می‌کنند چون همیشه این ورزش نیست و ما همیشه نمی‌توانم به صورت ح۲به صورت ح۲ره صورت بگیرم.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما