نشست ماجدی و صالحی امیری به بهانه تیم امید – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر : 1815463 |
24 اسفند 1400 ساعت 17:19 |
107 بازدید |

0
دیدگاه

شسشسشس ششک می ئیسکییه میی الپیک پیک و سسپپسس ففراسیسیففتبال ر صصصص برن ههفتبال الپیک پیک اییان بگزار شش.

به گزارش “ورزش سه”، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این نشست می نویسد: سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال بر روی این کمیته به منظور حمایت از همه جانبه از تیم المپیک ایران و ضروری است. پیش بینی آماده سازی مناسب برای این برنامه های تاکید کرد و گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای آقای ماجدی به عنوان چهره با اخلاق فوتبال و ورزش تمام تلاشمان این خواهد بود تا تیم امید و المپیک در محیطی آرام و بدون نیاز به حضور در بازی ها باشد. آسیایی می شود، ضمن اینکه پیش از این هم اعلام کرد که در فنی تیم ها نمی توانند و نارضایتی داشته باشند و امور مربوط به امور فنی تیم را ندارند و نمی خواهند.

سرپرست فدراسیون فوتبال نیز با تاکید بر ضرورت همکاری و همکاری همه جانبه در برنامه های ویژه و آماده سازی مناسب تیم المپیک گفت: تیم فوتبال زیر 23 سال ایران با حضور مهدی مهدوی کیا و اعضای کادر فنی از توانایی بسیار خوبی برای موفقیت در این دوره است. تصمیم گیری و هماهنگی و همکاری نزدیک کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در حمایت از این تیم با توجه به درخواست های نظر اعضای تیم فنی می تواند نتایج را به همراه داشته باشد. و جایگاه فوتبال ملی ایران.

در این نشست که با حضور نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته و پیمان فخری سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2022 هانگژو برگزار شد هماهنگی لازم در خصوص همکاری دو جانبه فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در برنامه های ویژه و اردوهای آماده سازی آتی تیم المپیک صورت پذیرفت.

گفتنی است تیم امید برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند آماده می شود که خرداد ماه با حضور 16 تیم برگزار می شود. خواهد شد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما