نظرسنجی روستایی اودیشا: BJD به رهبری ناوین پاتنیک 743 کرسی از 829 کرسی ZP را به دست آورد؛ BJP، کنگره گرد و غبار را نیش زد.

[ad_1]

بوبانشوار: بیجو جاناتا دال (BJD) به رهبری ناوین پاتنیک که حاکم است به روند پیروزی خود در انتخابات پانچایات اودیشا ادامه داد و با کسب 743 کرسی از 829 کرسی که نتایج آن تاکنون اعلام شده است، 87.20 درصد از مناطق زیلا پریشاد را تضمین کرد. کمیسیون انتخابات (SEC) روز سه شنبه اعلام کرد.

از مجموع 852 کرسی زیلا پریشاد ایالت، کمیسیون شمارش آرا را در 829 کرسی تکمیل کرده است، در حالی که در کرسی های باقی مانده در حال انجام است. به گفته یک مقام کمیسیون SEC، انتظار می رود نتایج در طول روز اعلام شود.

در حالی که BJD 743 کرسی به دست آورده است، رقیب BJP توانست تنها 42 کرسی را به دست آورد و پس از آن کنگره با 37 کرسی قرار دارد. نامزدهای مستقل سه کرسی در حالی که دیگران چهار کرسی به دست آوردند.

از نتایج اعلام شده تاکنون، BJD در مقایسه با عملکرد خود در نظرسنجی های قبلی پانچایات در سال 2017، 267 کرسی بیشتر به دست آورده است. BJP در سال 2022، 255 کرسی ZP را از دست داده است. در حالی که حزب زعفران در انتخابات 2017، 297 کرسی ZP را به دست آورده بود. در حال حاضر تعداد به 42 کاهش یافته است.

کنگره که در سال 2017 60 کرسی ZP را به خود اختصاص داده بود، اکنون تنها 37 کرسی به دست آورده است. کرسی هایی که مستقل ها و دیگران به دست آوردند، که در انتخابات قبلی 17 کرسی بود، در این انتخابات تنها به 7 کرسی کاهش یافته است.

حزب حاکم، با پیروزی قاطع خود، اکنون آماده است تا در تمام 30 ناحیه ایالت، کلیسایی را تشکیل دهد. BJP آخرین بار در 8 ناحیه کلیسایی را تشکیل داده بود.

در حالی که BJP، حزب اصلی اپوزیسیون ایالت، نتوانست هیچ یک از کرسی های ZP را در 10 ناحیه به دست آورد، کنگره نتوانست حساب خود را در 18 منطقه باز کند.

مناطقی که BJP نتوانست هیچ یک از کرسی های ZP را به دست آورد عبارتند از: Bhadrak، Deogarh، Jagatsinghpur، Jajpur، Jharsuguuda، Koraput، Malkangiri، Mayurbhanj، Nabbarangpur و Rayagada.

به طور مشابه، نامزدهای کنگره نمی توانند حساب های خود را در مناطق انگول، برگر، بهدارک، بود، کاتک، دیوگاره، دهنکال، گنجام، جاجپور، جارسوگودا، کندراپارا، کئونجار، خوردا، مایوربهانج، نایاگار، پوریگار، سامبالپور و سوندار باز کنند.

انتخابات سه مرحله ای پانچایات در پنج مرحله در روزهای 26، 28، 20، 22 و 24 بهمن ماه و شمارش آرا در روزهای 26، 27 و 28 بهمن ماه برگزار شد. این مقام SEC گفت.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما