هوادار یک – استقلال ۲؛ مطهری، آبی‌ها را برنده کرد

[ad_1]

هوادار استقلال امروز (جمعه) در دیدار معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید. هوادار هم با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

گگهای ایی یار ا 10 (پپالی) و طهطهطهی در قیقهقیقه 85 برای اسسققال و حححد ججاد حححیی هه ثثر سسانند.

همان نخست

امین قاسمینژاد که برای اولین بار در ترکیب ابتدایی استقلال قرار گرفته بود، در دقیقه 10 نفوذ خوبی به داخل داخل جریمه هوادار داشت و روی بیتجربگی محمد حسینی، مدافع حریف و تیزهوشی خودش یک ضربه پنالتی برای استقلال کسب می کند. بنین استقلال پشت این ضربه پنالتی و شکست شیرجه بشاگردی شوتش را زد و دروازه بهوادار را

بازی در نیمه نخست به نسبت نتیجه گیری می شد و توپ و میدان در ابتدا در انتخاب بازیکنان استقلال بود، اما در ادامه پس از زدن توسط ژستد، بازیکنان هوادار بازی را در اختیار گرفتن و فشار بر روی دروازه استقلال وارد کردند.

پس از هه ثثر سیسیسین گگ، یآآو حح یییواسسس هه گگ بسس اما ضضهه سس بازیکزیک ایی یی ری ایسیسگاهی میی عباسیان تسطسط حسینی ههار شش.

اسسققال در قیقهقیقه 25 یک مققی عایی ضضححهه برای زن گگ دوم اشش یی پاس سو یاسیان با اخزاف ککی از ککار کازه ههادار هه یییون ففف.

شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه بازی چند شانس گلزنی دیگر هم بودند که مهمترین آنها در دقیقه 35 بودند که مدافعان هوادار دیگر را مقابل شوت ژست قرار دادند و مانع باز شدن دروازه شان شدند.

در این بین هوادار بیشتر روی کارهای معین عباسیان در ارسال ضربات ایستگاهی و کرنر و اوت دستی حساب باز کرده بود و فشار خوبی هم از این طریق روی دروازه استقلال وارد کرد.

شاگردان عنایتی در نهایت پس از ارسال بلند اوت توسط عباسیان، توپ را در شلوغی محوطه جریمه به مهدی عبدی رساندند و این بازیکن پاس تند و تیزی به شش قدم استقلال فرستاد تا محمد جواد محمدی روی غفلت مدافعان، توپ را قطع کند و دروازه حسینی در. دقیقه 40 باز شود.

این نیمه با نتیجه یک، یک به پایان رسید.

نیمه دوم

رضا عنایتی در این نیمه بابک مرادی، بازیکن سابق استقلال را که تا یک ماه پیش در این تیم حضور داشت به زمین فرستاد.

نیمه دوم نیمه اول تا دقیقه 83 کم افت و خیز دنبال شد و دو تیم خطرناک موقعیت خطرناکی را روی هم ایجاد کردند. کرد و حسین‌زاده هم به توپ می‌رسد و آن را قطع می‌کند تا این شوت در نهایت به اوت برود.

در دقیقه 83 امیرحسین حسینزاده بین مدافعان هوادار نفوذ کرد و در حالی که می توانم با پاس، ژست را در مقابل دروازه خالی قرار دهد، اقدام به شوتزنی کرد که بشاگردی به خوبی این توپ را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

مهدی مهدیپور، بهترین پاسور استقلال پشت این ضربه کرنر و ارسال بلندی به تیر یک داشت و امیر ارسلان مطهری در میان غفلت مدافعان هوادار خودش را به توپ می رساند و با ضربه سر چکشی، دروازه بشاگردی را در دقیقه 85 باز کرد تا استقلال به گل. دوم و پیروز می شود.

در دقایق پایانی این دیدار سیاوش یزدانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، مهدی عبدی (صائب محبی، دقیقه 53)، سید محمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان (محمد چهارمحالی، دقیقه 62)، حسین صادقی (پیمان میری، دقیقه 74)، معین عباسیان (امیر پورمحمد، دقیقه ۷۴)، بابا محمدی (بابک مرادی، دقیقه ۴۶)، محمد جواد محمدی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدیپور، زبیر نیکنفس، ووریا غفوری، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه 51)، امین قاسمینژاد (ارسلان مطهری، دقیقه 63)، امیرحسین حسینزاده (امیرعلی صادقی، دقیقه 83) و رودی ژستد (آرمان رمضانی، دقیقه ۸۳).

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما