واقعا چقدر ثروتمند است؟

[ad_1]

فرارو- در هفته جاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا ایمیلی را برای روزنامه «نیویورک تایمز» ارسال کرد. یک سال پیش از اعلام نامزدی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری دارای ارزشی ۵.۸ میلیارد دلار بود

به گزارش فرارو به نقل از سی آن؛ با این وجود، همان طور که “نیویورک تایمز” به آن اشاره کرده است که در سال 2015 نامزدی خود را اعلام کرد، گفته بود که ارزش خالص دارایی او تا 30 ژوئن 2014 میلادی 8.7 میلیارد دلار بوده است. ستاد انتخاباتی بیانیه دیگری را درباره ثروت او منتشر کرد.

در بخشی از آن آمده بود:. “ارز املاک و مستغلات نیویورک در نیویورک، سانفرانسیسکو، میامی و بسیاری از نقاط دیگر که او دارای ملک است در این دوره زمانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که یک درصد بسیار کمی از ارزش دارایی را دارد. شامل می‌شود و با نرخ بهره بسیار پایین است.

تعیین میزان ارزش واقعی دارایی کار آسانی نیست به این دلیل که رئیس جمهور سابق اغر. در سال 2012 ییییایی، ززایی که تراپپ در حال برسیسی ناززز بجههی یود ززایی را صصف یزی ککد کهههه بدانند ه ار ثثوتمند اسس.

دریافت در آن زمان به شبکه خبری “ای بی سی” گفته بود:.. “منظورم این است که بخشی از زیبایی من این است که بسیار ثروتمند هستم بنابراین، اگر به 600 میلیون دلار نیاز دارم می توانم خود را 600 میلیون دلار بگذارم این یک مزیت است. بزرگ است .

. زمانی که سرانجام در ژوئن 2015 میلاد به عنوان رئیس جمهور نامزدی خود را اعلام کرد: “من واقعاً ثروتمند دارای مجموع ثروتمندی است که دارای 8.73 میلیارد دلار است. کاف فزن اججام نییه. من ایی یکی ت تشان هه ایی آآ نوع فکفکفکی اسس کهکهکهکشان بدان ییاز زارد “.

با این وجود، واقعا چقدر ثروتمند است؟ این پرسشی است که در تمام دوران بزرگسالی مطرح شده و موضوع بحث های زیادی باقی مانده است. فاصله گرفته و دوباره بحث در این مورد که این تاجر سرمایهر چه میزان سود و چه مقدار بدهی دارد

پاسخ به این پرسشها است که در وهله نخست به خاطر این است که تصمیم در یک اقدام عملی شکنانه از انتشار علنی اظهارنامه های مالیاتی پیشین خودداری ورزیده و اسرار کرده است که اظهارنامه های مالیاتی در واقع در مورد وضعیت مالی نکاتی را فاش نمی کنند. از این را نشان می دهد.

نشریه «فوربس» مدت هاست که ثروت را به دقت زیر نظر دارد. بشش عمه های از ایی ثثوت ششامل املاک و سسسغغات (1.1 یئیارد زار) هه ههراه ززیی گگف و اسسراحح گاه او و 650 ییییین لار یگیگ اسس.

بر اساس محاسبات فوربس، ثروت خالص ترامپ در سال 2015 میلادی به اوج خود رسید که 4.5 میلیارد دلار ارزش داشت.

ترامپ در سال 2018 میلادی به “فاکس نیوز” گفت: “به یکی از دوستان ام که دوست بسیار ثروتمندی بود گفتم:” میدانی، شرط میبندم 2 یا 3 میلیارد دلار برایم هزینه داشته باشد و ارزش هر پنی آن را به پول دارد. نیاز ندارم و به هر پنی می‌ارزد، زیرا من کار‌های زیادی برای کشور انجام می‌دهم».

او در سس یزیز یه بود: «برای این ییییارهها اِر هزیهزیههه آمریکا مححح باشش» اقطقطا در ایی باه اششباه نیکیکیکد!

نکته دیگری که هنگام تلاش برای محاسبه ثروت واقعی باید در نظر بگیرید به گزارش‌های شگفت‌انگیز «نیویورک تایمز» که سالها پس از ارائه طرح‌نامه‌های بودجه‌ای به دست آن روزنامه‌ها می‌رسند، که مبلغی را به دست می‌آورند و می‌دهند این بدهی‌ها در آینده‌ای نه بیشتر دور فرا خواهد رسید.

عنوانی که “دیوید لئونهارت” در سپتامبر 2020 اشاره کرد: “در دهه 90 میلادی، آقای ترامپ با تضمین شخصی برای دریافت صدها میلیون دلار وام تقریباً خود را خراب کرد و از آن زمان گفته شده که این کار پشیمان با این وجود است. سوابق مالیاتی نشان می دهد که او دوباره همان قدم برداشته است.

صندوق هم چنین بر سر بازپرداخت بیش از 70 میلیون دلاری است که در سال 2010 از سازمان خدمات درآمد داخلی درگیری با آن سازمان دریافت کرده است. مستحق این بازپرداخت برای ضررهای تجاری است یا خیر.

برای درک بهتر عملکرد باید به بخشهایی از آن چه او سالها پیش در کتاب “هنر اطلاعات” نوشته توجه کنیم:. اما هنوز هم می‌خواهند از کسانی که این کار را انجام می‌دهند، هیجان زده می‌شوند به همین دلیل می‌گویند که یک اغراق کوچک هرگز ضرری ندارد. صادقانه” نامیده ام. این یک شکل بی‌گناه از اغراق و یک شکل بسیار عالی از تبلیغ است.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما