(ویدئو) قتل وحشیانه یک کودک در شیکاگو تحت تاثیر بحران غزه و اسرائیل

قتل وحشیانه یک کودک در شیکاگو تحت تأثیر بحران غزه و اسرائیل

پلیس شیکاگو اعلام کرد که مردی در ایلینوی یک پسر مسلمان 6 ساله را با چاقو کشت و مادرش را به شدت مجروح کرد.

کلانتر شهرستان ویل در شیکاگو در بیانیه ای اعلام کرد که بازرسان توانستند مشخص کنند که هر دو قربانی این حمله وحشیانه به دلیل مسلمان بودن و درگیری های خاورمیانه با حماس و اسرائیل هدف قرار گرفتند.

پلیس اطلاعات بیشتری منتشر نکرد، اما گفت که علیرغم گفتگوی مظنون با بازرسان، مأموران توانستند از طریق مصاحبه و شواهد اطلاعات کافی برای متهم کردن وی به دو جنایت نفرت جمع آوری کنند.

به گفته پلیس، این پسر در خانه خود در پلین فیلد توسط جوزف زوبا 71 ساله صاحب خانه 26 ضربه چاقو خورد و در بیمارستان جان باخت. مقامات گفتند که مادر 32 ساله او نیز ده ها جراحات چاقو خورده و در بیمارستان بستری است و انتظار می رود که زنده بماند.

کلانتری شهرستان ویل در بیانیه ای اعلام کرد که زنی بامداد روز شنبه با پلیس تماس گرفت و گفت که توسط صاحبخانه اش مورد تعرض قرار گرفته است. این زن گفت که در حمام مخفی شده و سعی کرده از خود در برابر مهاجم دفاع کند.

ماموران پلیس با حضور در محل متوجه شدند زن و پسری با ضربات چاقو متعدد در ناحیه قفسه سینه و بالاتنه وارد شده بودند. هر دو قربانی به بیمارستان منتقل شدند اما کودک در بدو ورود فوت کرد.

زوبا به قتل درجه یک، اقدام به قتل و ضرب و جرح متهم است.

در پی این فاجعه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای گفت: خانواده مسلمان فلسطینی این کودک به دنبال چیزی که همه ما به دنبال آن هستیم، به آمریکا آمدند. زندگی، مطالعه و دعا در آرامش مقدس است. این اقدام وحشتناک نفرت پراکنی جایی در آمریکا ندارد. ما به این خانواده و جامعه مسلمانان فلسطینی، عرب و آمریکایی تسلیت می گوییم و برای مادر این خانواده شفای مسالت داریم.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما