پارکت لمینت آرتا: تکنیک Google

  • عرض و طول فضای مدنظر را پیش از نصب پارکت کف بررسی کنید
  • تغییر رنگ در معرض آفتاب مستقیم؛
  • مقاوم در برابر اسیدهای خانگی همچون سفید کننده ها
  • ایجاد سروصدا در هنگام راه رفتن در صورت نصب غیر اصولی
  • احتمال تولید گاز خاموش؛
  • تفاوت پارکت و لمینت در نحوه نصب آن
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • شیوه سیلندر آب

پرداخت روغن جلا به صورت دو یا سه لایه روغن روی سطح پارکت انجام میشود و بیشتر برای جاهای پرتردد و مرطوب کاربرد دارد. تمیز کردن سرامیک بهخاطر سطح صاف و براقش به مراتب راحتتر است. این جنس در واقع همان فیبر HDF است که در سرویس چوب و سرویس خواب هم نمونههای آن را میبینیم و نسبت به چوب قیمت کمتری داشته ولی در ظاهر با پارکتها تفاوتی ندارد. برشهای پارکت معمولاً با چسب پایه یورتان به کف زیرین چسبانده میشوند و زمان کار این چسب حدود 60 دقیقه است. پارکت چوبی مرغوب در برابر لکه، حرارت (حتی ذغال افروخته)، خاکستر و آتش سیگار مقاوم است. پارکت چوبی ضد حساسیت بوده و لکه ذرات خاک و یا بو را در خود نگاه نمیدارد. همچنین این مدل کفپوش های هم دارای استاندارد جهانی و ایرانی را دارند و نیز ضد آب هستند بنابراین شما عزیزان داخل منزل اصلا نگران نصب لمینت را نداشته باشید. کفپوشهای PVC کاملا ضد آب هستند و برای محیطهایی همچون آشپزخانه، دستشویی و اتاق رختشویی بسیار مناسبند.

  • تعمیر راحت؛
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • دریل، چسب نجاری و گیره کشش انتهای کار
  • کاربرد پارکت لمینت در رستوران ها و فست فودها
  • مقاوم در برابر اشعههای UV سازگار با محیط
  • عایق صوتی
  • آسیب به محیط زیست

کفپوشها انواع متنوعی (سرامیک کف طرح پارکت، کفپوش برچسبی، کف سرامیک، کفپوش موکتی خانه و PVC) دارند که ارزانترین کفپوش خانه و مناسب ترین کفپوش برای منزل انواع پارکت کف یا انواع پارکت لمینت است. سرامیک طرح بتن · حالا با این مقایسهها پارکت بهتره یا سرامیک؟ اگر دو پارکت ایرانی و ترک را کنار یکدیگر قرار دهید میتوانید تفاوت این دو پارکت را به راحتی مشاهده کنید. پارکت را میتوان در طرحها و رنگهای تزئینی متنوعی نصب کرد که بهزیبایی منزل شما میافزاید. این کفپوش چند تکه را میتوان به روشهای مختلفی نصب کرد تا متناسب با تم و پالت رنگ خانه شما باشد. از موارد دیگر، میزان مقاومت پارکت در برابر خراش و مقاومت آن در برابر آب و رطوبت و همچنین عدم تغییر حالت به مرور زمان را میتوان از مهمترین عوامل تعیین کنندهی قیمت پارکت دانست. قرار گرفتن در معرض شرایط آبوهوایی سخت، بهویژه نور خورشید برای مدت طولانی میتواند باعث محو شدن و تغییر رنگ کف پارکت شود. شرکت آرتا با تولید محصولات باکیفیت و در نظر گرفتن تمامی سلایق بهترین محصولات را برای فضاسازی محیطهای مسکونی، فروشگاهی، اداری و تجاری تولید میکند. قبل از انتخاب نوع کف پوش با در نظر گرفتن سلیقه ی خود و تناسب با رنگ وسایل منزل باید کاربری آن را نیز در نظر بگیرید .

پارکت لمینت آرتا

در واقعا پارکت این قابلیت را دارد که تا چند دهه برای ما کار کند، به شرطی که به آن آسیبی نرسانیم. پیروی از این نکات نگهداری تضمین میکند که پارکت شما برای همیشه روشن و براق بهنظر برسد. با این حال با گذشت زمان، حتی تمیزترین کفپوشهای چوبی نیز ممکن است کمی فرسوده بهنظر برسند. و ضمانت ده سالش بوجود نیومدن این مشکلو تضمین میکن که با خیال اسوده خرید کنیم؟ شرکت آذران دکور تمامی واسطه ها را کنار گذاشته است و خود اقدام به فروش مستقیم از کارخانه به مشتری های محترم می نماید بنابراین قیمت خرید بی واسطه را از کارشناسان و معمارهای شرکت بخواهید. خرید کف پوش لمینیت قطعا به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین کف پوش استفاده شده است که تمامی خانواده ها ایرانی و نیز مشتریان محترم به جهت اینکه محل کار خود را زیبا کنند از این مدل کف پوش استفاده خواهند کرد. AC4: این درجه بندی در منازل و مغازههای کم تردد مورد استفاده قرار میگیرد.

پارکت لمینت آرتا توضیح صد و یک

اگر می خواهید که از طرح های موجود در فروشگاه ما دیدن کنید بر روی مرکز خرید مبل در ارومیه کلیک کنید و محصول مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و سفارش دهید. پارکت لمینیت آرتا. پارکت لمینت آرتا دارای ۱۲ طرح و رنگ متنوع سطح سایش ac3 تولید ایران شیار دار پارافین خورده. سپس بعد از خشک شدن چسب و سفت شدن لایه های پارکت، سطح پارکت را به خوبی سابیده و در نهایت لاک می زنند تا صاف و درخشان شوند. قلم مو: یکی دیگر از روشهای پرداخت استفاده از قلم مو است که به کمک آن اول رگههای چوب رنگآمیزی شده و سپس روی آن از لاک الکل استفاده میشود. آنهایی که خام هستند در اتاق نصب شده و سپس جلا داده شده و صیقل میخورند. درشیارهای روی این پارکت ها کلیک هایی وجوددارد که به راحتی درهم قفل می شوندو به همین دلیل هم بدون این که به ماده دیگری نیاز باشند می تواند نصب شود.

چیزی را از قلم نیاندازید.

این محصول به عنوان لمینتی با کیفیت، دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی ست که در پارکت های میان رده به ندرت دیده می شود به همین دلیل در این بخش به طور جزئی تر به بررسی تک تک این مزیت ها خواهیم پرداخت. به گواه کارشناسان خبره در این زمینه، این برند توانسته تمامی ویژگی ها و مشخصات پارکت چوبی استاندارد را کسب نماید. به این منظور قبل از عملیان نصب، از نصاب مورد نظرتون بخواهید که هزینه زیرسازی محیط را برآورد کند تا برای محاسبه قیمت نصب پارکت چیزی را از قلم نیاندازید. درواقع از آنجائیکه نصب لمینت ها بسادگی و توسط شیارها و زبانه هایی که در اطراف آن تعبیه شده است صورت می گیرد ممکن است برخی را به اشتباه بیاندازد. 2- پارکت به دلیل چوبی بودن از نرمی خاصی نسبت به سرامیک و موزائیک برخوردار است و هم به این دلیل هم به دلیل گرم بودنش به استخوان های بدن آسیب نمیزند. پرداخت شیاردار بیشتر برای این مدل پارکت کاربرد دارد و در آن لبههای تحتهها تراشیده شده و به شکل مورب در میآید. کشش به طور مناسب توزیع می شود چون لبه پایین شیار گود شکل است .

درواقع اگر باکیفیت ترین انواع لمینت را خریداری کرده باشید اما در مرحله نصب دقت لازم صورت نگرفته باشد لمینت دچار تغییر شکل ظاهری و درنهایت بلااستفاده شدن می شود. پارکت های لمینیت همچنین در برابر خراشیدن و تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند و همچنین به هیچ وجه به نور خورشید و اشعه ی آن حساسیتی ندارند و در برابر آن مقاومت مناسبی دارند.پارکت های لمینیت بسیار بهتر از پارکت های چوبی و همچنین صنعتی چوبی هستند.همچنین پارکت های لمینیت مقاومت بیشتری نسبت به دیگر پارکت های چوبی دارند. شما قدم اول را تاکنون برداشته اید به جهت اینکه مایل هستید دکوراسیون کف پوش منزل خود را تغییر دهید بنابراین به سراغ شرکتی خواهید رفت که واسطه ها را کنار گذاشته است و خود به صورت مستقیم توزیع کننده از کارخانه به دست شما عزیزان است، تیم حرفه ای ما با تکیه بر دانش داخلی و مشاورین با تجربه خود حتما مشاوره رایگان، طراحی و بازدید رایگان را نیز برای شما به ارمغان خواهد اورد.

سایر خدمات شرکت طرح آذین فروش کاغذدیواری ، کفپوش ، پوستر سه بعدی، دیوارپوش ، قرنیز و چمن مصنوعی می باشد.هدف این مجموعه ارائه سبد کامل از محصولات دکوراسیون داخلی با ارائه خدمات با کیفیت و درنهایت جلب رضایت شما مشتریان گرامی میباشد. بدانید ، استحکام بالای این محصول است که با سایربرندهای ایران قابل مقایسه نیست. پارکت آرتا کد 835 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. پارکت آرتا کد 750 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC3 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. سردانیا قهوه کد 675، پارکت لمینتی که با طراحی خاص خود می تواند نظر بسیاری از افراد را جلب کند. از بین سنگ، سرامیک، پارکت و لمینت کدام را انتخاب کنیم؟

عایق بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما است.

لمینت یکی از محبوبترین کفپوش ها است و مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از اولین انتخاب ها برای کف پوش کرده است. گروه صنعتی آرتا با به کارگیری تکنولوژی روز اروپا در تولید پارکت، تحولی عظیم در بازار پارکت خاورمیانه ایجاد کرده است. حتی زمین شورهای مخصوص پارکت نیز به بازار آمده است که با تهیه آنها می توانید فرآیند شستشو را سهولت ببخشید. عایق بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما است. امکان اضافه کردن پایههای عایق صدا وجود دارد. به این معنی که ماندگاری بیشتری نسبت به پارکت لمینت دارد. علاوهبر این آببندی و صیقل دادن کف پارکت در خانه نیز به حفظ درخشندگی و رنگ اصلی آن کمک میکند. لایه رویی هم در واقع روکش کار است که کمترین ضخامت آن ۲/۵ میلیمتر است. پارکتها گرما و حس طبیعت را در فضای خانه به ارمغان می آورد و برای دکوراسیونهایی که میخواهند خانه را تاریخی جلوه دهند بسیار پرکاربرد است ولی به دلیل قیمت بسیار بالا و معایبی چون مشکلات نگهداری، چندان در بازار فروش کاربرد ندارد. پس به همین منظور پارکت های لمینتی تولید و راهی بازار شدند. شرکت آرتا با تولید پارکتهای متنوع در رنگ، طرح و ضخامتهای مختلف به شما کمک میکند تا خالق یک محیط زیبا با سبک کلاسیک یا مدرن باشید.

مراقب باشید: 10 پارکت لمینت آرتا اشتباهات

پارکت چوب راش در رنگ ها و طرح های مختلفی درست می شود. پارکت لمینت آرتا در فروشگاه ما شامل رنگبندی های مختلفی برای مصارف مسکونی، اداری و تجاری می باشد. پارکت های مختلفی در گروه صنعتی آرتا تولید می گردند. اما برندهای ایرانی پارکت لمینت با کیفیت زیادی در چند سال اخیر تولید شدهاند که هیچ تفاوتی با خارجیهیا باکیفیت ندارند. بسیاری از خانمها برای تمیزکردن منزل از سفیدکنندهها و پاک کنندههای اسیدی استفاده میکنند ، اگر هنگام استفاده از این مواد مقداری از آن روی پارکت ریخت به هیچ عنوان نگران نباشید . برای ساخت این محصول از تخته فیبر متراکم چند لایه یا تخته فیبر HDF استفاده میشود. خوب در بالا در مورد انواع مختلف کفپوش و نیز مراحل ساخت آن توضیح دادیم اما اکنون بحث مهم اولا که قیمت مناسب و همچنین داشتن نصب درجه یک. 4- ماندگاری بالا از ویژگی های خوب پارکت است، به شرطی که از آن درست استفاده کنیم. مقاومت در برابر نفوذ و آسیب رسانی حشرات چوب و استحکام بالا از مهمترین ویژگی های این محصولات است. 3- طبیعی بودن پارکت این امتیاز مثبت را دارد که برای ما عوارض شیمیایی به همراه ندارد.

  • نصب سهلتر و سریعتر از کاشی و سرامیک
  • گارانتی این محصول به مدت 10 سال می باشد
  • عرض هر تایل 19 سانتی متر
  • متراژ هر کارتن: 1.9711 مترمربع
  • قابلیت شستشو و ضد باکتری
  • ایجاد فضایی شیک و لاکچری
  • از خیس کردن یا استفاده از پاک کننده قوی خودداری کنید

اگر روی برشهای پارکت لکههایی از مواد غذایی مشاهده کردید، قبل از خشک کردن سطح با پارچه تمیز بدون پرز آن را با اسفنج مرطوب تمیز کنید. بتونه هایی که هنگام نصب پارکت چوبی استفاده می شوند تمامی درزها را به طور کامل پوشانده وبه این ترتیب سطح کار در برابر نفوذ رطوبت مقاوم شده و ماندگاری و استقامت این کفپوش¬ها افزایش می یابد. این سه لایه به صورت زیر قرار میگیرند: – لایه اصلی که همان اولین لایه است، از چوب با فیبر تراکم بالا تشکیل میشود. گرمایش از کف بایستی حداقل سه هفته روشن بماند تا رطوبت کف کامل خارج گردد. سطحی که قرار است پارکت بر روی نصب آن نصب شود را به طور کامل تمیز کنید یا کاملا صاف شود. اما در مورد لیست قیمت که البته به صورت حدودی است. به صورت مستقیم به عنوان پارکت در محل مورد نظر نصب می شود. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. با اینکه برخی معتقدند با راه رفتن روی پارکت زیر آن صدا میدهد، ولی هنوز هم خیلیها عاشق این کفپوش هستند و برای خرید آن برنامهریزی میکنند. شما باید پیش از خرید کفپوش با معرفی انواع کفپوش آشنا شوید و با مقایسه آنها و شناخت مزایا و معایبشان بهترین مدل کفپوش پذیرایی، اشپزخانه یا فضاهای دیگر را خریداری کنید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما