کارینا کاپور واکنش دوست پسر گیاهخوارش را به یاد می آورد زمانی که پدر راندیر کاپور یک رستوران غیر گیاهی را برای شام انتخاب کرد.

[ad_1]

دهلی نو: کارینا کاپور خان یک غذاخور است!و این بازیگر چندین بار در تعاملات خود به این سمت خود اعتراف کرده است.کارینا اعتراف می کند که عاشق خوردن غذاهای لذیذ است مخصوصاً زمانی که در یک استراحت طولانی است و فیلمبرداری نمی کند. اخیراً ظاهر شده است. در برنامه چت Twinkle Khanna هنگامی که او یک اتفاق جالب را در رابطه با عادت غذایی خانواده اش به اشتراک گذاشت.

طبق گفته کارینا، کاپورها غذای خود را بسیار جدی می‌گیرند و در این مورد بسیار پرشور هستند. مدت‌ها قبل، زمانی که کارینا دوست پسر سابق خود را که ظاهراً گیاه‌خوار بود، به پدرش راندیر کاپور معرفی کرد، پدرش نظر جالبی را در مورد او ارائه کرد.

این بازیگر کهنه کار ظاهراً با انتخاب دخترش متوجه شده بود که آن پسر گیاهخوار است و اظهار داشت که می تواند شام خود را با راننده بخورد.

ویدئویی که توسط ‘Tweak India’ به اشتراک گذاشته شده است، با حضور Twinkle Khanna و Kareena Kapoor، این دو دیوا را در مورد این حادثه صحبت می کنند.

توینکل خانا میگه این داستان اخروی هست که میخواستی یه دوست پسر به بابات معرفی کنی و گفتی بابا این دوست پسر جدید منه بیا بریم شام و اونم گفت بتا دُم پخت چلته های. و بعد گفتی، “بابا، او گیاهخوار است.” و او گفت: “کوی باات ناهی بتا وو راننده که ساعت خانا خیگا (اشکالی ندارد، با راننده غذا می‌خورد).” رستورانی است که به خاطر غذاهای غیر گیاهی اش محبوب است.

در پاسخ به توینکل، کارینا که کمی خجالت زده به نظر می‌رسید، می‌گوید: “من چه می‌گویم، تو می‌دانی حالشان چطور است، من چه می‌گویم؟ تو می‌دانی حالشان چطور است، در مورد غذایشان، در مورد پایایشان.”

اگر آنها به رستورانی رفتند که در ابتدا توسط راندیر پیشنهاد شده بود، و آیا “دوست پسر گیاهخوار” او فقط آنجا نشسته بود، تحقیقات بیشتری انجام دهید؟

https://www.youtube.com/watch?v=r_vc8_sz1T8

با صحبت از پروژه آینده کارینا، این بازیگر منتظر اکران فیلم آینده خود، “لال سینگ چادا” است. او در کنار عامر خان، ناگا چایتانیا و مونا سینگ در این فیلم بازی می کند. “لال سینگ چادا” یک رسمی است. اقتباس هندی فیلم هالیوود “فارست گامپ” قرار است در تاریخ 14 آوریل 2022 به مناسبت بایساخی اکران شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به کارینا یک پروژه هیجان‌انگیز در کنار هریتیک روشن پیشنهاد شده است.



[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما