با پلاگین نویسی وردپرس رابطه جنسی بیشتر و بهتر داشته باشید

حال می بایستی به سراغ فاز سوم تنظیمات برویم تا بتوانیم افزونه را بیشتر پیکربندی نماییم. بعد از انجام فرایند تنظیمات انجام شده، روی گزینه بعدی از زیر منوی این بخش یعنی گزینه Form Field کلیک نمایید تا بتوانیم فرم ثبت نام خود را ایجاد نماییم. این قالب جزو دسته قالب های حرفه ای و کاملا کاربردی میتوان نام برد. در نوشتن و ساخت افزونه و قالب وردپرس، این امر بدیهی است که همیشه کدهایی را که به صورت مشترک درون تمامی یا حداقل بخش عمده ای از پروژه های خود استفاده می کنیم را مدام تکرار کنیم. با این شرایط مشتریان همیشه نسبت به ارتقاء وب سایت خود آسوده خاطر خواهند بود و این مجموعه در پیاده سازی تمامی امکانات اختصاصی تان هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت. بهتر است هر سایت برای امنیت خود یکی از موارد زیر را نصب کرده و با کارکردن با این افزونه های امنیتی با خیالی آسوده کارهای خود را انجام دهد. اگر هدف شما مانند ۸۰% از کسب و کارهای اینترنتی، طراحی وب سایت فروشگاهی است می توانید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید.

اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، در وب سایت خود یک سیستم کاربری راه اندازی نمایید. نه تنها با این کار سرعت سایت افزایش پیدا میکند، بلکه در هزینههای خود برای خرید هاست نیز صرفه جویی خواهید کرد. وظیفه ما تنها خدمات و پشتیبانی سایت شما نیست، ما موانع رشد کسب و کار شما را رفع می کنیم . این درست نیست. در دادهورزان ما قول میدهیم که پس از بازطراحی سایت، به سئوی سایت موجودتان آسیبی نرسانیم. این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی از طریق تنظیمات، رنگ لینک ها، متن ها و پس زمینه نوار خود را شخصی سازی کنید. سه روش وجود دارد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

حال که با مقدمات پلاگین نویسی آشنا شدید، وقت آن رسیده که به آموزش پلاگین نویسی وردپرس قدم به قدم و با حداقل دانش کدنویسی بپردازیم. این سایت کلیه این موارد را که شامل منابع سخت افزاری، مدت زمان پاسخ سرور به هر درخواست و نوع آن، خطاهای موجود در سایت، درصد استفاده از هر نوع فایل چند رسانهای و… به طور کلی هر اقدامی در زمینه سئو با توجه به نیاز و وضعیت سایت انجام می شود و زمان مشخصی را نمی توان برای نتیجه دادن آن مشخص کرد. اگر با باغ وحش گوگل آشنا باشید، متوجه خواهید شد که هر یک از الگوریتم های این موتور جستجو به این منظور ایجاد شده اند تا با فراهم ساختن شرایط، کاربرانی را که از گوگل استفاده می کنند را در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسانند. ۱- Load Profile Builder’s own CSS file in the front-end: در این بخش از تنظیمات اصلی افزونه شما قادر خواهید بود فایل های CSS را در بخش Front-end که به صورت اختصاصی توسط طراحان افزونه نوشته شده است را فعال نمایید. شاید این سوال به وجود آید که چرا به توسعه افزونه اختصاصی برای وب سایت خود نیاز داریم؟

آن را در برگه هایی که برای این بخش ها در نظر گرفته اید قرار دهید. تصور کنید قرار است کسب و کارتان را به صورت کامل در فضای اینترنت به همگان نشان دهید. که حجم فضای ابری مختلفی در اختیار کاربران میگذارند. انتخاب هاست و سرور مجازی مناسب: همه ما خوب می دانیم بعد از طراحی سایت برای آن که سایتمان در بستر اینترنت به نمایش درآید لازم است آن را در یک فضای میزبان به نام هاست بارگذاری نمود. یکی دیگر از این وب سایت ها، آموزش آنلاین است که لیست دوره هایی که کاربر در آن ثبت نام کرده است را نمایش می دهد. فهرست درواقع یک لیست از لینکهای داخلی و خارجی است. آیا با چگونگی ایجاد لینک داخلی در وردپرس آشنا هستید و می دانید که لینک سازی چقدر می تواند برای بهبود سئوی سایت شما مفید باشد؟

اگر شما طراح وب هستید قطعاً می توانید که لینک های داخلی از محتوای خود به صفحات دیگر در سایت شما می تواند سئو صفحه شما را بهبود بخشد. حال اگر شما از تصاویری استفاده کنید که سئو نشده باشند، باز سرعت سایت شما افت پیدا خواهد کرد. تعرفه افزایش سرعت سایت چقدر است؟ به همین دلیل نمی توان تعرفه افزایش سرعت سایت را به طور دقیق و بدون بررسی سایت مشخص نمود. در زمینه افزایش سرعت سایت نیز می توانید ابتدا از خدمات مشاوره ای و تحلیل سایت استفاده کنید و در صورت تمایل سفارشتان را ثبت کنید. با این کار کمک زیادی به افزایش سرعت سایت وردپرسی خود کرده اید. شما می توانید با کمک ابزارهای رایگانی که در محتوا ” افزونه بهینه سازی تصاویر ” معرفی کرده ایم، بدون نیاز به افزونه ها تصاویر سایت را بهینه کنید. علاوه بر این شما با بهینه سازی فایل های ccs و Js هم می توانید باعث بهبود رابط کاربری و افزایش سرعت سایت وردپرس بشوید.

بالاتر هم اشاره کردیم که وقتی پست های خود را ویرایش می کنید، نسخه های قبلی آن پست نیز در پایگاه داده ذخیره می شوند و سرعت سایت را تحت تأثیر قرار می دهند. به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات افزایش سرعت سایت وب پویا استفاده کنید. دامنه همان آدرس سایت است که در مرورگر وارد شده و شما را به صفحهای جدید هدایت میکند. به این صورت که لود قسمت های مختلف سایت را با اسکرول کردن صفحه از طرف کاربر متناسب میکند و به این صورت تا حد زیادی زمان لود اولیه سایت را کاهش میدهد. اسکریپت های دیگر را در قسمت پائینی سایت و یا در قسمت فوتر تعبیه کنید. هر اقدامی که در زمینه سئو سایت انجام می دهید، در صورتی برای شما نتیجه بخش خواهد بود که به صورت مستمر و دائمی انجام شود. همانطور که می دانید افزایش سرعت یک سایت مربوط به حوزه سئو و بهینه سازی آن سایت می شود؛ در نتیجه ابتدا باید یک سایت از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آن اقدامات لازم در زمینه افزایش سرعت مشخص شود.

آیا پس از بهینه سازی سرعت، بازهم سایت ما کند میشود؟ باید شناسایی کنید که کدام کد بخشی از سیستم را که میخواهید تغییر دهید را هدایت میکند، و سپس افزونه خود را بنویسید که یا به همان قلاب (ها) متصل میشود یا کلاسها را گسترش میدهد. وقتی شما وردپرس را روی هاست خود نصب میکنید یک سیستم کامل مدیریت محتوا در اختیارتان قرار میگیرد. ۵- “Admin Approval” Feature: در این بخش از تنظیمات اصلی افزونه ساخت پنل کاربری در وردپرس شما قادر خواهید بود ویژگی تایید مدیریت را به افزونه اضافه کنید. در اولین بخش با عنوان Basic Information یک سری اطلاعات درباره افزونه ساخت پنل کاربری در وردپرس خواهید دید.

۴- “Content Restriction” Activated: در این بخش از تنظیمات اصلی افزونه شما قادر خواهید بود محدودیت محتوا را فعال نمایید. که بر همین اساس در میان CMS های موجود به جرئت میتوان گفت که وردپرس از نظر SEO و یا همان بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو بهتر عمل کرده و بر همین اساس یک گزینه عالی برای راهاندازی وبسایت خواهد بود، بنابراین پیشنهاد میکنم اگر قصد استفاده از هرگونه قالب و افزونه وردپرس در سایت خود را دارید حتما در طراحی خود از شرکت و یا شخصی بخواهید که در طراحی خود سئو و بهینهسازی قالب را مدنظر قرار داده و به صورت بهینه و بالاترین سطح ممکن از آن استفاده کند. به عنوان مثال در خدمات افزایش سرعت سایت، وب پویا تمامی تصاویر سایت را بهینه کرده و حجم آنها را کاهش می دهد. نسخه پیش رو، نسخه اصلی و خریداری شده بوده و تمامی فایل ها کاملا اورجینال میباشند! توجه: یکی از مزایای اصلی استفاده از نسخه خود میزبان وردپرس از WordPress.org، امکان بارگذاری و استفاده از افزونهها در سایت وردپرس شماست.

در واقع اگر بارگذاری سایت شما تا 3 ثانیه به طول بیانجامد شما هیچ مشکلی از این لحاظ ندارید. تو CSS گفتیم اگر فایل دیر لود بشه ممکن برای چند ثانیه تا بارگذاری کامل، سایت ناقص دیده بشه. اگر تصویری که در سایت بارگذاری می کنید، بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد، مرورگر به طور خودکار آن را ریسایز می کند. زمانی که به صورت همزمان چندین کاربر به سایت شما وارد شوند، سرعت سایت در حد چشمگیری کند می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی پوسته وردپرس اختصاصی وب سایت خود باشید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما