خیلی کمتر = بیشتر با فتیش پا

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی در رابطه با فتیش پا در اختیار شما قرار داده باشیم و کاملا توضیح داده باشیم که معنی فتیش پا چیست. شما ممکن است وی را تشویق کنید تا پاهایش را بر روی قسمت های مختلف بدن تان قرار داده و شما را به وضعیت تسلیم شدن وادار نماید. افرادی که فوت فتیش هستند دوست دارند که شریک جنسی شان با پا آن ها را تحقیر کند تا آن ها تحریک شوند و خود ارضایی کنند. این مورد میتواند عاملی برای علاقه زیاد کودک به پا شود و این علاقه در آینده به صورت فتیش پا بروز پیدا کند. برای کسب اطلاعات جامع در این مورد مشاوره جنسی را پیشنهاد می کنیم. فوت فتیش یعنی ، فرد علاقه ی زیادی به پا دارد و پا و انگشتان و مچ پا فرد را به تحریک جنسی میرسانند و این علاقه متفاوت باشد که کدام قسمت پا مورد علاقه ی او میباشد. حسی که دارید را مشخص کنید و به خودتان زمان بدهید تا کمی به حرفهایش فکر کنید واگر شما دوست ندارید که در رابطه ی جنسی پاهایتان به عنوان وسیله ی تحریک جنسی قرار بگیرد حتما این نکته را به او بگویید.

توجه به این نکته مهم است که فقط به این دلیل که شخصی قبلاً در مورد پاها خیال پردازی کرده است، لزوماً به این معنی نیست که آنها یک فیتیش برای پاها دارند. برای کسب اطلاعات در زمینه ترک خود ارضایی کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان زود انزالی کلیک کنید. برای ارتباط با روانشناسان و مشاور جنسی گپچه کلیک کنید. اول برای آنها که نمی دانند، بگوییم «فتیش» چیست. آیا آنها می توانند چنین کاری را انجام دهند؟

برای یک فوت فتیشیسم ، نقاط جذاب ممکن است شامل شکل و اندازه پاها، کف پاها، انگشتان پا، جواهرات (مانند حلقه انگشتان پا، پابند و غیره)، به روش های مختلفی درمانی (مانند ماساژ، شستن پاهای شریک جنسی و یا نقاشی کردن ناخن های همسر را شامل می شود . اگر شما فردی باشید که خودتان هم از انجام رفتارهای ایشان تحریک و لذت ببرید و از نظرتان غیر طبیعی نباشد ( که با توجه به سوالی که ارسال کردید بعید به نظر میرسد ) تا جایی که تاثیری روی زندگی زناشویی نداشته باشه درمانگر جنسی ورود نمیکنه و مشکل محسوب نمیشود اما اگر این رفتار ها به حدی باشد که موجب آسیب شود یا برای یکی از طرفین ناخوشایند و غیر طبیعی باشد حتما در زندگی زناشویی تاثیر گذار است. ۲. تمامی این افکار و فانتزی های به فرد اضطراب می دهند و زندگی روزمره فرد را با اختلال روبرو می کنند. فتیش در واقع داشتن نوعی هیجان جنسی است که فرد به یک شی ء یا قسمتی از بدن دارد مثل؛پا یا کفش. اختلال فتیش وضعیتی است که فرد برای رسیدن به تحریک جنسی،به یک شی ء وابسته شده و از آن استفاده میکند و یا تمرکز بیش ازحد برقسمت هایی از بدن دارد و با این روش ها به رضایت جنسی میرسد.

فردی که فتیش دارد امکان دارد زمانی که شی مورد علاقه اش را میبوید یا لمس میکند یا میچشد خودارضایی کند واز شریک جنسی اش بخواهد از آن شیء استفاده کند یا آن را بپوشد. فردی که فوت فتیش دارد از شریک جنسی اش میخواهد که با او مثل یک زیر پایی برخورد کند زیرا از داشتن تسلط بر اوبسیار لذت میبرد. شايد اين نوسان توصيفي ميان دو حد، ناشي از دوسير مجزا از شناخت اوست و آنچه كه در اين ميان بيشتر مستور مانده سير دوم است، بازجستن او پس از سير اول، در زمين، در معشوقه، در زن. اختلال فوت فیتیش یک زیر مجموعه از اختلالهای پارافیلیک است.

فوت فتیش یکی از انواع فتیش است که فرد علاقه مبرمی به پا و متعلقات آن مانند جوراب و کفش دارد تا جایی که حتی بدون حضور آنها دچار برانگیختگی جنسی خواهد شد. هر چه شدت این فتیش بیشتر شود، علاقه شخص تبدیل به اختلال شده و در تمام ابعاد زندگی وی و حتی در ازدواج و در ارتباط با همسر تاثیر میگذارد تا جایی که فعالیتهای روزمره نیز مختل میشود. ولی اگر حس می کنید به كمك بيشتري نياز داريد يا مشكل ديگري داريد ، حتما از مشاوران کلینیک نزدیک محل زندگی خود کمک بگیرید. انسان های خوش فکر ، منضبط و متشخص حتی اگر در موقعیت های اغواکننده قرار بگیرند و حس شما را داشته باشند ، هیچ وقت حاضر نیستند به پا، کفش و یا جوراب زنانه تا این حد فکر کنند چون برای وقت خود ، خيلي ارزش قائل هستند.

در کل آدم بدی نیست و برای همین من خیلی نسبت بهش نگرانم. اگر از اعضای بدن حرف می زنیم می تونه چیزهایی مثل آدم خیلی چاق، آدم خیلی لاغر، موی بلند، کچل، سن کم، زیاد و هر چیزی باشه. اگر شریک جنسی تان این موضوع را با شما درمیان گذاشت به حرفهایش گوش بدهید و سوالاتتان را از او بپرسید و واکنش منفی نسبت به حرفهای او از خودنشان ندهید زیرا او صادقانه این موضوع را با شما درمیان گذاشته است و این نشانه ی خوبی است. پس پاهای شریک جنسی خود را میپرستد و درمقابل پاهایش زانو میزند و به آنها عشق میورزد و گاهی ممکن است از شریک جنسی درخواست کند که پاهایش را روی بدن او قرار دهد تا اوزیر سلطه اش قرار بگیرد. البته پارتنر یک فرد فوت فتیش، ممکن است دلش نخواهد به روشی غیر معمول معاشقه کند.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما