چگونه طراحی قالب وردپرس من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

با این حال ، در حال حاضر وردپرس رهبر بازار را باز می کند که فرصت های گسترده ای را برای تنظیم سریع وب سایت ها به سرعت فراهم می کند. وب سایت ها شرکت ها، خوانندگان و مشترکان متنوع فرصت ها و سادگی های مختلفی را ارائه می دهند، از مطالب شخصی و ارتباطات گرفته تا برنامه های آموزشی جهانی و مشارکت های تجاری بزرگ یا پروژه های خیریه. اگر از افرادی هستید که وسواس زیادی برای گرافیک و ظاهر سایتشان دارند و می خواهند حتما دارای گرافیک زیبای فتوشاپی باشد عموما در اینگونه طرح ها از تصاویر حجیم با تعداد بالا استفاده می شود که در نهایت باعث سنگین شدن و افزایش زمان بارگذاری قالب وردپرس نهایی می شود البته راه هایی برای جبران این مشکل وجود دارد ، اما در اینگونه طراحی مشکل تنها تصاویر نیستند ، فایل های js و css مورد نیاز پلاگین هایی که برای ایجاد افکت گرافیکی و انیمیشن های مورد نیازتان استفاده شده اند را نیز باید در نظر بگیرید که باید بهینه شوند اگر بخواهیم جمع بندی کلی در مورد اینگونه طراحی داشته باشیم باد بگوییم که معمولا اینگونه طراحی مربوط به سالهای قبل وب می شود و اکنون با وجود ظهور شیوه های طراحی متفاوتی مانند : طراحی مینیمال و تخت بیشتر طراحی به سمت اینگونه طرح ها پیش رفته است که علاوه بر سبک بودن و زیبایی خاص خودشان قالب وردپرس نهایی سبک نیز خواهد بود و کدنویسی بهینه تری خواهد داشت .

زیرا مبلغ مورد نظر به نیازهای مخاطب و میزان امکانات و موارد مورد درخواست کاربر وابسته است و معمولاً به صورت توافق دو طرفه انجام می پذیرد و این هزینه ها می تواند تنها شامل هزینه ی طراحی باشد و یا هزینه ی طراحی به همراه هزینه ی سئو سایت طراحی شده شما باشد. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار و برخورداری از کادری حرفه ای سفارش طراحی و سئو سایت انواع مشاغل را می پذیرد. برخی از نکات سئو داخلی سایت مانند کدنویسی استاندارد html و استفاده از تگهای ضروری را میتوان در هنگام طراحی پوسته رعایت کرد اما بهینه بودن قالب تازه شروع کار سئو وردپرس می باشد. گر قصد طراحی قالب وردپرس اختصاصی برای سایت تان را دارید باید به برخی از نکات و اصول طراحی پوسته وردپرس توجه داشته باشید تا بتوانید علاوه بر تامین نیازهای کاربران و بازدیدکنندگان سایت تان قالب وردپرس مناسبی نیز داشته باشید و بتوانید خدماتی که ارائه می دهید را بهتر به مراجعه کنندگان سایت تان بشناسانید و در نهایت به فروش بیشتر و یا جذب کاربر بیشتر برسید در این مقاله قصد دارم شما را با نکاتی که در طراحی قالب وردپرس باید به آنها توجه کرد آشنا کنم پس تا پایان همراه ما باشید .

با ما همراه باشید. اگر شما میخواهید سایتی با رویکرد اطلاع رسانی و صرفا جهت معرفی خود داشته باشید یا مثلا برای شرکت خود یک سایت طراحی کنید به عقیده ما با هزینه مناسبی میتوان سایت با کیفیت و سبکی را با وردپرس طراحی و آماده کرد. و با په تکنولوژی این کار انجام میشه .امروز میخواهیم در مورد طراحی قالب وردپرس بوت استرپ برای شما توضیح دهیم. را فراموش نکنید: یک function که معمولاً در میان تگ آغازی و پایانی head قرار میگیرد و مورد استفاده بسیاری از افزونه های وردپرس است. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. اگر توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی. می تونی مشکلت رو مطرح کنی یا اینکه یه پروژه کامل رو سفارش بدی. شما کنترل کامل بر هر قسمت از سایت خود دارید، با ویژگی های بزرگ ایجاد تم، از جمله فاصله خطوط و اندازه فونت ها.

شما می توانید طرح بندی خود را با بیش از 600 فونت گوگل که همراه با این سازنده تم سایت وردپرس ارائه می شود طراحی کنید. با استفاده از حالت “پلاگ اند پلی” ، طراحی یک سایت منحصر به فرد با فونت ها و رنگ هایی که انتخاب می کنید بسیار آسان است. مردم دوست دارند از برندهایی که می دانند واقعی هستند خرید کنند و یک وب سایت منحصر به فرد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از بقیه متمایز شود. همچنین، فونتها و پالتهای رنگی متناسب با برند شما و آخرین ترندها در طراحی وب سایت بهینهسازی شدهاند. همچنین می توانید بدون نیاز به تغییر کد، تم را با رنگ های برند خود مطابقت دهید. همچنین در صورت تصمیم به ایجاد یک وب سایت می توانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید. بنابراین ، این پلتفرم چند منظوره برای وبلاگ نویسی ، هم به صورت شخصی است و هم ایجاد وب سایت برای مشاغل مختلف یا سازمان ها و جنبش های غیرانتفاعی. همچنین برای طراحی قالب وردپرس ارزان می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید.

همچنین می توانید با استفاده از کدهای کوتاه سفارشی به سایت خود امکانات بیشتری بدهید. به جای پرداخت هزینه زیاد به یک طراح وب، می توانید از سازندگان قالب وردپرس برای ایجاد یک تم سفارشی یا ایجاد قالب برای سایت خود استفاده کنید. این بدان معناست که ، برای مثال ، نویسندگان حرفه ای یا روزنامه نگاران می توانند بدون نیاز به آموزش اضافی مستقیماً وارد این روند شوند. می خواهید با این افزونه تمها را از اول بسازید یا تمهای موجود را سفارشی کنید؟ این نوع قالب های وردپرس در صورتیکه می خواهید سایتتان ظاهری واقعا پیچیده و منحصر به فرد داشته باشد، قالب های سفارشی وردپرس راهی است که باید انتخاب کنید. شما می توانید یک وب سایت سفارشی یا قالب های از پیش ساخته شده را در کمتر از پنج دقیقه با PageLines بسازید. تعداد زیادی منبع رایگان عالی برای یادگیری HTML و CSS در وب وجود داردکه می توان با آنها آموزش طراحی سایت و آموزش وردپرس را آغاز کرد. ویکی پدیا وردپرس را اینگونه به ما معرفی می کند : وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ ها می باشد .وردپرس اول به تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که با استقبال خوبی مواجه شد .

بوت استرپ در اواسط سال ۲۰۱۰ توسط Mark Otto و Jacob Thornton در شرکت توییتر ایجاد و در آگوست سال ۲۰۱۱ به عنوان یک فریم ورک رایگان و open sorce در سایت Github منتشر شد. بوت استرپ فریم ورکی متن باز است که از زبان های javascript , css , html تشکیل شده است. از جمله این امکانات که در نسخه ۳ بوت استرپ قابل استفاده می باشد می توان به اسلایدر (carousel) ، منوها (Dropdown) ، مُدال (Modal) ، تولتیپ (Tooltip)، مجموعه استایل های پیش فرض برای دکمه ها (Button groups) ، پیغام ها (Alerts)، فرم ها (Forms) ، جدول ها (Tables) و …

اگر HTML / CSS را برای یکی از تم های خود به روز کنید، تمام قالب های ایجاد شده در آن موضوع به روز می شوند. که بالاتر تصاویر آن را قرار دادیم با همین بخش از آموزش انجام شده که نحوه پیاده سازی آن را بصورت کامل یادمیگیرید. اینگونه طراحی های نوظهور دارای سرعت بارگذاری بالاتر ، کدهای بهینه تر ، رابط کاربری جذاب تری نسبت به نسل قبلی که طراحی فتوشاپی و استفاده از تصاویر حجیم بود ، دارند . ریسپانسیو از آنجا شکل گرفت که کاربران برای مشاهده سایت شما علاوه بر کامپیوتر و لپتاپ از انواع موبایلها و تبلت ها و حتی تلویزیون های هوشمند استفاده میکردند و در کشور ما نیز به هر سو که نگاهی بیندازیم انواع گوشی ها و تبلت ها را در دست مردم می بینیم و با توجه به ارائه خدمات نسل جدید اینترنت پر سرعت ۳G , 4G توسط اوپراتورهای تلفن همراه، روند رو به رشد استفاده از این دستگاه ها برای اتصال به اینترنت و مرور صفحات وب امری بدیهی است.

سیستم های مدیریت محتوا برنامه های وب هستند که برای ساخت و بهره برداری انواع مختلف محتوا از طریق بارگذاری، ویرایش و انتشار پست های حاوی کپی، تصاویر، فایل صوتی و تصویری و غیره ایجاد می شوند. لازم نیست قالب کسل کننده برای سایت تان انتخاب کنید. نیاز به توضیح نیست که SEO سایت چقدر مهمه. البته باید در نظر داشت که اهمیت دادن به کدنویسی به این معنی نیست که رابط کاربری زشتی خواهیم داشت ولی بی شک نمی توان از بسیاری امور گرافیکی و تصاویر زیبا که عموما حجم بالایی نیز دارند استفاده کرد . در واقع باید گفت که اصل ساخت سایت یا بلاگ با وردپرس در قالب آن خلاصه می شود. به طور کلی در هنگام طراحی پوسته وردپرس دو عامل نقش اساسی دارند اول رابط کاربری سایت و دوم نحوه کدنویسی قالب وردپرس ابتدا باید تعیین کنید که برای شما کدام یک مهمتر است ، آیا به ظاهر سایت و جذاب بودن آن اهمیت بیشتری می دهید و یا به نحوه کدنویسی و تعامل بیشتر با موتورهای جستجو ؟

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما