آنتی بادی جدید برای درمان اومیکرون تایید شد

[ad_1]

سازمان غذا و داروی آمریکا اجازه استفاده از اضطراری برای «bebtelovimab» را صادر می کند که یک ضد بادی مونوکلونال جدید است و بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از کووید 19 را کاهش می دهد.

به گزارش مهر به از نیواطلس، تاییدیه سازمان غذا و داروی نشان دهنده آمریکا صادر می شود که چند هفته قبل این سازمان استفاده از چند درمان را تایید می کند، زیرا پژوهش ها آنها را در مقابل ویروس SARS-CoV-2 به دست آوردند. کارآمد.

شرکت زیستی «آب سل را» (AbCellera) با همکاری شرکت داروسازی «ای لای لیلی و فناوری شرکت» داروی «bebtelovimab» را ساخته است. » ساخته شد که در ۲۰۲۰ اجازه استفاده از آن صادر شد.

کارل هانسن مدیر ارشد اجرایی «آب سل را» در این باره میگوید: توسعه درمان مونوکلونال جدید در اوایل 2021 میلادی و قبل از آن که بعد از آن شاخه خطرناک ظهور SARS-CoV-2 آغاز شد.

عواملی که از سویه‌های آتی ضد ویروس جلوگیری می‌کنند، روی توسعه آنتی‌بادی اسپری می‌کنند که منطقه‌ای را از SARS-CoV-2 هدف قرار می‌دهد که قبلاً آن می‌شد به جهش می‌بندد.

هانسن در این باره توضیح می دهد:. ششه یییسس ککونا را خثیثی یکیکیکد و ققرتنندت یی آآیی بایی یر حح تسسه عیهیه سسیه زیزیجججوهه اویکیکیکون هه نام با.2 اسس.

این دارو برای افراد بالای 12 سال تجویز می شود که در مراحل اولیه فقط به کووید 19 و علائم معتدلی از بیماری در آنها می شود.

این داروها برای بیمارانی که به دلیل تشخیص به کووید 19 در بیمارستان بستری هستند، فقط تجویز نمی شود.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما