روند نزولی بیماری در ایران

[ad_1]

خبرگزاری فارس: ستاد ملی مقابله با تاکید بر لزوم کنترل مرز کشور و رصد ویروس جدید آمریکا را در بر گرفته است، در عین حال از روند نزولی کوید 19 در کشور خبر داد.

دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با حملات، گفت: در این جلسه در وضعیت ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت ویروسی که اروپا را در برگرفته و وحشتناک در اروپا به راه انداخت. است را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود:. حال چه جهش ویروس خارجی باشد و چه جهش در داخل رخ داده باشد باید پروتکلها را رعایت کند، از حضور در تجمع خودداری کرده، ماسک بزنیم، از حضور در جمع بپرهیزیم؛. زیرا حضور در جمع و مهمان ها می تواند عامل اصلی انتقال بیماری باشد. ججد آآکه مناسسه های مختفیفی فیای وپیش رو اییی هه مردم و هه سئسئییی ایی ککات ی سیسیسی ایی ککدن.

نسبت 86 درصدی پروتکل های ضد آفتاب

روند نزولی بیماری در کشور

وی افزود: میزان رعایت پروتکلها در کشور به بالای 86 درصد رسیده است و این یعنی ما به این سبک از زندگی معمولی می کنیم که تنها راه مقابله با این بیماری است در سطح کشوری روند بیماری نزولی است و نسبت به حدود پنج هفته است. یزیزان سسی در ییییاسسیایک چهارم مگ یی ککتر ازز س ش ششه اسس و ایی آآار سیسیار رششان اسس میجهیجه یجهیایی مرم اسس.

پیک سوم صنعت در مازندران و چهار شهر قرمز در این استان

رئیس جمهور با بیان اینکه در استان مازندران به نوعی بیماری سوم آغاز شده است، اظهار کرد: اکثر شهرهای استان درگیر 4 شهر در کشور هستند که مربوط به استان مازندران است، سوادکوه شمالی، ساری، آمل و رامسر همچنان قرمز هستند. و نیاز به مراقبت بیشتر دارند.

۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی

۱۸ شهر نارنجی در استان مازندران

وی ادامه داد: 401 شهر زرد و 43 شهر نارنجی داریم که حدود 15 تا 18 شهر نارنجی در استان مازندران در شهر لاهیجان در استان گیلان نیز نیاز به مراقبت بیشتر دارند و شهرهای استان مازندران هم بیشتر میخواهند و امیدواریم با مردم همکاری کنند. این موج را هم کنترل کنیم.

کوچکترین معمولی خطرناک است

با توجه به تغییر شرایط از نارنجی باید توجه داشت که کوچکترین غفلت، و تغییر عادی خطرناکی است و می تواند شرایط را بسیار جدی تغییر دهد و اگر بعداً ممکن است در آینده ممکن است تغییر کند. می شود.

وی گفت: بیشتر برای تشکر از مردم، مسئوبین و کادر درمان باید از کسب و اصناف تشکر ویژه کنیم که علیرغم فشارهای ما با ما همراهی کردند همه ما باید در شهرهای زرد تغییر رنگ ندهد و پس از انجام کارهایی که باید بازنگردند اگر رعایت کنند. به‌طورکلی ممکن است خدایی نتواند بیماری بعدی را در بهمن ماه و یا اسفندماه شاهد باشد

وی در خاتم با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت در حال اجرا است، تصریح کرد: همکاری میان سازمانهای مردم نهاد، بسیج، هلال احمر و … در جریان است و کار بزرگی در حال انجام است و این حرکت است. عظیم ملی سازماندهی شده در مقابل بیماری می تواند در حفظ و بهبود شرایط بهبودی از نتایج حاصل از خبرهای تکمیلی این طرح در هفته های آینده به اطلاع مردم برسد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما